Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
- Data zamieszczenia: 2018-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Św. Anny 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
REGON: 127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy serwera dla Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy serwera dla Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający konfigurację, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, zawiera Załącznik A do SIWZ stanowiący integralną część SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1 Dostawę i transport 1 serwera do Ośrodka Komputerowego UJ CM, przy ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków. 3.2 Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika. 3.3 Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego. 3.4 Dostarczenie wraz z dostawą przedmiotu zamówienia: a) karty gwarancyjnej w języku polskim lub w angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; b) certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności), 3.5 Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości producenta w trybie onsite z gwarantowanym czasem naprawy najpóźniej w następnym dniu roboczym od zgłoszenia usterki. * parametr dodatkowo punktowany 3.6 Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu urządzenia z 0% stawką VAT. Wykonawca wystawi fakturę z 0% stawką VAT, a Zamawiający zobligowany będzie dostarczyć Wykonawcy bezzwłocznie stosowne zaświadczenie, potwierdzające prawo do zakupu urządzenia z 0% stawką VAT po jego otrzymaniu. W przypadku braku otrzymania w/w zaświadczenia Zamawiający poinformnuje o tym fakcie Wykonawcę, który wystawi stosowną korekte do faktury. 4. Dostawa musi być zrealizowana do 40 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy. 5. Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 6. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 3 dni roboczych. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2017 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226). 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania oraz parametry techniczne i funkcjonalne, jak i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenie i elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne i funkcjonalne, jak i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. 10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do SIWZ, pozwalającego na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 11. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 12. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32424000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy switch’a wraz z okablowaniem w celu uzupełnienia infrastruktury IT dla NCPS SOLARIS (30-392) przy ul. Czerwone Maki 98.
Dodano: 2020-12-10 - Rozbudowa systemu bezpieczeństwa Check Point
Dodano: 2020-11-17 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzętu sieciowego dla potrzeb działu IT NCPS SOLARIS (30-392) przy ul. Czerwone Maki 98.
Dodano: 2020-07-28 - Dostawa 35 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych z monitorami oraz 1 szt. przełącznika sieciowego - KC-zp.272-624/19
Dodano: 2019-09-23 - Dostawa 35 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych z monitorami oraz 1 szt. przełącznika sieciowego - KC-zp.272-596/19
Dodano: 2019-09-03 - dostawa 2 szt. switchy - KC-zp. 272-445/19
Dodano: 2019-07-10 - Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzenia firewall dla Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Dodano: 2019-03-05 - W kierunku nowoczesnego urzędu E-administracja w Urzędzie Miejskim w Nowym Wiśniczu – dostosowanie UM do istniejącego zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania w e-administracji.
Dodano: 2019-02-28 - Dostawa przełącznika modularnego wraz z modułami liniowymi
Dodano: 2019-02-18 - dostawa 3 szt switchy sieciowych dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - KC-zp.272-618/18
Dodano: 2018-12-04