Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy dwóch sztuk samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony z zabudową typu furgon, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-542 Kraków, Za Torem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 1220102240, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Za Torem 22
    30-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 1220102240, , fax. -
    REGON: 36177709700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzm.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy dwóch sztuk samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony z zabudową typu furgon, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności zakup i dostawę fabrycznie nowych dwóch pojazdów (wyprodukowanych nie wcześniej niż 2019 roku), tj. samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony z zabudową typu furgon (brygadówka), jak i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie (dalej ZZM), zgodnie z podanymi niżej warunkami i wymogami. 1.2 Pojazdy lub zamiennie nazywane w SIWZ samochody muszą spełniać następujące wymagania, czyli niżej przedstawione parametry techniczne i funkcjonalne: 1.2.1 Samochody muszą być fabrycznie nowe z 2019 roku 1.2.2 Moc silnika minimum 120 KM 1.2.3 Skrzynia manualna minimum 6-biegowa 1.2.4 Norma emisji spalin - minimum Euro 6 1.2.5 Maksymalne zużycie energii: 32MJ/km 1.2.6 Emisja dwutlenku węgla (CO2): nie większa niż 230g/km 1.2.7 Emisja zanieczyszczeń: emisja łączna węglowodorów i tlenków azotu nie większa niż 170 mg/km, emisja tlenków azotu nie większa niż 80 mg/km, emisja cząstek nie większa niż 5,0 mg/km 1.2.8 Pojemność silnika minimum 1550cm3 1.2.9 Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy 1.2.10 Długość samochodów max 5500 mm mierzona bez haka 1.2.11 Wysokość samochodów max 2200 mm mierzonej bez belki ostrzegawczej 1.2.12 Długość przedziału bagażowego minimum 1900 mm 1.2.13 Przestrzeń osobowa od przestrzeni ładunkowej musi być oddzielona trwałą przegrodą blaszana 1.2.14 Kolor kabiny zielony 1.2.15 Kabina minimum 6 osobowa 1.2.16 Podłokietnik dla siedzenia kierowcy 1.2.17 Fotel kierowcy z regulacją wysokości 1.2.18 Poduszka bezpieczeństwa kierowcy i pasażera 1.2.19 Deska rozdzielcza z zamykanym schowkiem 1.2.20 Klimatyzacja 1.2.21 Zamek centralny zdalnie sterowany 1.2.22 Kluczyk centralnego zamka z min. 3 przyciskami z funkcją selektywnego otwierania drzwi 1.2.23 Immobiliser 1.2.24 Hak holowniczy kulowy 1.2.25 Czujnik cofania i kamera cofania 1.2.26 Niskoprofilowa lampa zespolona ostrzegawcza LED (atestowana) z napisem "ZZM w Krakowie". Montowana na dachu kabiny. Kolor światła pomarańczowy. Długość lampy minimum 900mm 1.2.27 Belka świetlna modułowa LED tzw. fala z sygnałem świetlnym w kolorze pomarańczowym. Możliwość sterowania falą "manipulowanie". Montowana na stałe na tylnej ścianie pojazdów lub dachu w tylnej części. Długość belki minimum 900mm 1.2.28 Lampa i belka świetlna działające też przy wyłączonym silniku. 1.2.29 Nagrzewnica spalinowa (ogrzewanie kabiny pasażerskiej) 1.2.30 Elektryczne sterowanie i podgrzewanie lusterek bocznych 1.2.31 Przednie lampy przeciwmgielne 1.2.32 Gniazdo wtykowe przyczepy 13 stykowe + przejściówka na 7 pin 1.2.33 Szyby otwierane w drzwiach przednich 1.2.34 Drzwi tylne dwuskrzydłowe nieprzeszklone o kącie otwarcia minimum 270° 1.2.35 Radio z Bluetooth 1.2.36 Komplet opon zimowych z kompletem felg (4 sztuki) 1.2.37 Kołpaki – komplet 1.2.38 Koło zapasowe i mocowanie koła zapasowego 1.2.39 Klucz do koła zapasowego 1.2.40 Chlapacze na wszystkie koła 1.2.41 Dywaniki gumowe - komplet z przodu i z tyłu 1.2.42 Dodatkowy podnośnik samochodowy hydrauliczny 1.2.43 Wlew paliwa zamykany na kluczyk lub zabezpieczony w inny sposób przed otwarciem osób nieuprawnionych 1.2.44 Bak paliwa zatankowany do pełna 1.2.45 Pokrowce na wszystkie siedzenia/kanapy z winylu lub materiału łatwo zmywalnego w kolorze ciemnym 1.2.46 Dopuszczenie jako pojazdy użytkowe UE 1.2.47 Gaśnica 1.2.48 Apteczka 1.2.49 Trójkąt ostrzegawczy 1.2.50 Ramki pod rejestrację 1.2.51 Pojazdy oznakowane logiem zamawiającego (Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie), na drzwiach przednich i masce. Wymiary minimum format A4 - wzór zostanie przesłany wyłonionemu Wykonawcy w terminie do 7 dni roboczych od zawarcia umowy 1.2.52 Homologacja ciężarowa 1.2.53 Zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym w okręgowej stacji kontroli pojazdów czy pojazdy odpowiadają dodatkowym warunkom technicznym przewidzianych dla VAT 1.2.54 Pełna dokumentacja i instrukcja obsługi w języku polskim 1.3 Opis zabudowy: 1.3.1 Dodatkowe zabezpieczenie podłogi (płyta drewnopochodna impregnowana lub syntetyczna) 1.3.2 Wyłożenie ścian bocznych na co najmniej 1/2 wysokości 1.3.3 Punkty mocujące ładunki w ścianach bocznych 1.4 Warunki okresu gwarancji: 1.4.1 Gwarancja na podzespoły mechaniczne (nadwozie i podwozie) minimum 24 miesiące zgodnie z Ogólnymi Warunkami Gwarancji Producenta (bez limitu lub ograniczenia godzin/czasu/odległości/km/wydajności itp.), 1.4.2 Gwarancja na powłokę lakierniczą oraz perforację nadwozia minimum 36 miesięcy zgodnie z Ogólnymi Warunkami Gwarancji Producenta (bez limitu lub ograniczenia godzin/czasu/odległości/km/wydajności itp.). 1.1.3 Ponadto Zamawiający wymaga aby: 1.1.3.1 autoryzowana stacja obsługi serwisowej dla oferowanych pojazdów znajdowała się w odległości nie większej niż 50km od siedziby biura ZZM w Krakowie przy ul. Reymonta 20. W przypadku, gdy wykonanie usług serwisowych, w tym naprawa pojazdów nie będzie możliwe w żadnej z autoryzowanych stacji obsługi zlokalizowanych w odległości nie większej niż 50km od siedziby biura Zamawiającego, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania danej usługi serwisowej w innej autoryzowanej stacji obsługi, przy czym koszty paliwa i czasu pracy pracownika oraz inne udokumentowane koszty związane z dostarczeniem do serwisu powyżej 50km ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do zorganizowania na własny koszt i ryzyko transportu pojazdów do tejże stacji obsługi, a po wykonanej naprawie do transportu pojazdów do miejsca siedziby biura Zamawiającego. Odległość będzie mierzona na podstawie mapy internetowej: https://www.google.pl/maps/-najkrótsza trasa, 1.1.3.2 odbiór dostarczanych pojazdów odbył się w siedzibie biura Zamawiającego w Krakowie, 1.1.3.3 wraz z dostawą przekazano pełną dokumentacją określającą zasady świadczenia usług serwisu i gwarancji pojazdu w języku polskim, instrukcje i deklarację zgodności CE w języku polskim, dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów 1.1.3.4 Wykonawca przeprowadził przy dostawie pojazdów co najmniej 60 minutowe przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w jego siedzibie, w zakresie eksploatacji, obsługi, konserwacji i podstawowych napraw przedmiotu zamówienia oraz podstawowych zasad BHP. Protokół ze szkolenia stanowić będzie załącznik do protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 1.5 Zamawiający informuje, iż własnym kosztem i staraniem dokona rejestracji i ubezpieczenia pojazdów. 1.6 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na dodatkowych (podobnych) dostawach do 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia dodatkowego będzie wykazanie spełnienia przesłanki wynikającej z powołanego przepisu ustawy PZP oraz fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował dostawy w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia dodatkowego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia dodatkowe mogą dotyczyć w szczególności częściowej wymiany, doposażenia pojazdów w dodatkowe elementy, instalacje lub akcesoria oraz dostawy części zamiennych bądź innych związanych z użytkowaniem przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca musi dołączyć do oferty szczegółowy opis techniczny i funkcjonalny oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem producenta pojazdów oraz odpowiednio / modelu / typu / numeru katalogowego / itp. wraz z kalkulacją własną Wykonawcy, odpowiednio do wzoru tabelarycznego przedstawionego w Załączniku B do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunków i wymagań opisanych w SIWZ oraz obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o własną kalkulację dla całości zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34136000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity.: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 310,z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 74 1020 2892 0000 5702 0591 0445. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania oferta i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3 Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) formularz oferty z załącznikami, 2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 3) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach