Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy wraz z montażem mebli, foteli i krzeseł oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych dla Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/NCN/2/2010

Narodowe Centrum Nauki ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 432 44 50 , fax. 12 432 44 51
  • Data zamieszczenia: 2010-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Nauki
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 432 44 50, fax. 12 432 44 51
    REGON: 12136153700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncn.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja wykonawcza w rozumieniu ustawy o finansach publicznych.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy wraz z montażem mebli, foteli i krzeseł oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych dla Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/NCN/2/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy wraz z montażem mebli, foteli i krzeseł oraz wyposażenia do pomieszczeń biurowych dla Narodowego Centrum Nauki z siedzibą w Krakowie. 1.1 Zamówienie obejmuje w szczególności: 1.1.1 Biurka, kontenery, szafy aktowe, fotele i krzesła, kosze na śmieci do wyposażenia pomieszczeń biurowych dla 58 stanowisk pracy. 1.1.2 Biurko, stół konferencyjny, kontener, szafa, fotel i krzesła do wyposażenia pomieszczenia gabinetu. 1.1.3 Stoły, szafa aktowa, szafki aktowe, fotele do wyposażenia sal konferencyjnych. 1.1.4 Stoły, szafy, krzesła i meble wbudowane wraz z urządzeniami do zaplecza socjalnego. 1.1.5 Szafę do zabudowy i ladę do wyposażenia szatni. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 2 miesięcy licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, oraz meble wzorcowe pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 4. Wykonawca musi dostarczyć najpóźniej do upływu terminu składania ofert meble wzorcowe na które składa się co najmniej jedno biurko pracownicze, jeden kontener biurkowy, jedną szafę aktową drzwiową i jedną szafę aktową żaluzjową, jeden fotel biurowy pracowniczy, jedno krzesło konferencyjne, jedno krzesło do pomieszczeń socjalnych, jedno krzesło gabinetowe, jeden kosz na śmieci, dla potrzeb oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ (ocena techniczna, jakościowa i funkcjonalna), przy czym dopuszczalna jest dowolna kolorystyka. Meble wzorcowe dla potrzeb oceny można składać w dniach 21-23 grudnia 2010r. w godzinach 7.00-15.00 pod adresem: ul.S.Łojasiewicza 6, Kraków (osoba do kontaktu dla dostawy mebli wzorcowych: Konrad Obidziński tel. 514 604 189). Odbiór mebli wzorcowych powinien nastąpić do 7 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o możliwości odbioru. 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 miesięczny wymagany okres gwarancyjny w odniesieniu do wszystkich elementów zamówienia, liczony od daty odbioru całości zamówienia, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) bieżącą konserwacją (regulacjami) wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym w miejscu użytkowania realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta. 6. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, odpowiednio dla całości zamówienia. 7. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 8. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 9. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 10.000,00 zł. PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN PL: 12-10600076-0000331000183348, SWIFT: BPHKPLPK.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ncn.gov.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach