Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy i montażu urządzeń oraz elementów wraz z wyposażeniem składających się na Automatyczną Stację Meteorologiczną dla IGiGP WBiNoZ UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/576/2010

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2010-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy i montażu urządzeń oraz elementów wraz z wyposażeniem składających się na Automatyczną Stację Meteorologiczną dla IGiGP WBiNoZ UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/576/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy i montażu urządzeń oraz elementów wraz z wyposażeniem składających się na Automatyczną Stację Meteorologiczną dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Wydziału Biologii i Nauk o Ziemi Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Dostawę należy wykonać do obiektów UJ zlokalizowanych w Krakowie, a montaż na terenie Ogrodu Botanicznego UJ i dachu Collegium Śniadeckiego przy ul. Kopernika 27 (31-501 Kraków), oraz Kampusu 600-lecia UJ przy ul. Gronostajowej 7 (30-387 Kraków), stanowiących własność Zamawiającego. 1.1 Zamówienie obejmuje w szczególności: 1.1.1 Logger (rejestrator) z systemem zasilania i modułem transmisji (zestaw zamontowany w bryzgoszczelnej szafie) 1.1.2 Czujnik temperatury i wilgotności przy gruncie wraz z osłoną antyradiacyjną 1.1.3 Czujnik promieniowania ultrafioletowego w paśmie UVA oraz UVB 1.1.4 Odpowiednią indywidualną konstrukcję mocującą dopasowaną do warunków lokalnych czujników promieniowania wyszczególnionych w pkt. 1.1.3. 1.1.5 Czujniki do pomiarów promieniowania i usłonecznienia (wraz z niezbędnymi osłonami) 1.1.6 Anemometr do pomiarów prędkości i kierunku wiatru (wraz z ramieniem mocującym) 1.1.7 Czujnik temperatury i wilgotności powietrza wraz z osłoną antyradiacyjną 1.1.8 Gradientową sondę do pomiaru temperatury gleby (pomiary na trawie i glebie) 1.1.9 Deszczomierz do pomiarów wysokości opadów atmosferycznych 1.1.10 Barometr cyfrowy 1.1.11 Ewaporometr 1.1.12 Klatkę meteorologiczną 1.1.13 Terenowe stacje meteorologiczne z masztem i elementami montażowymi 1.1.14 Komputer (serwer) wraz z oprogramowaniem 1.1.15 Usługę montażu i uruchomienie stacji wraz z instalacją oprogramowania 1.1.16 Dodatkowy czujnik temperatury i wilgotności powietrza wraz z osłoną antyradiacyjną. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 3 miesięcy, liczonych od udzielenia zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (dopuszcza się angielskojęzyczną wersję niniejszych dokumentów). 4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny wymagany okres gwarancyjny obejmujący całość przedmiotu zamówienia, liczony od daty odbioru całości zamówienia, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym w miejscu użytkowania realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta. 5. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 381230003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 5.000,00 zł. PLN (słownie: pięć tysięcy złotych PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 87 1240 4722 1111 0000 4854 4672, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/oglosz.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną