Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjnego na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    Św. Anny 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 12700004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjnego na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjnego na rzecz Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 1.1 Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1.1.1. Część 1 : Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania mienia; 1.1.2.Część 2 : Ubezpieczenie komunikacyjne; 1.2 Zamawiający informuje, że w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia, tj. naczepy wskazanej w poz. nr 5 Zał. Nr 2 do SIWZ – Wykazu pojazdów zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) - interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.04.00-00-0147/18-00. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że umowa generalna dotycząca części 2 przedmiotu zamówienia będzie zawierała ologowanie projektu. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do umowy generalnej (tożsamy z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 1.3.1. Informacje o Zamawiającym niezbędne do oceny ryzyka są zawarte w niżej wskazanych załącznikach: a) Załącznik nr 2do SIWZ – Wykaz pojazdów, b) Załącznik nr 3 do SIWZ – Informacja o szkodach. c) Załączniku nr 4 do SIWZ - Wykaz przykładowych zadań badawczych i projektów naukowych 1.4 Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną liczbę części składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, na jedną wybraną lub na wszystkie części zamówienia, przy czym Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. 1.5 Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa generalna z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla danej części przedmiotu zamówienia. 1.6 Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 1.7 Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów. 1.8 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do realizacji usług na zasadzie outsourcingu zgodnie z art. 73 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020, poz. 895 z późn. zm.). 1.9 W przypadku, gdy Wykonawca realizuje zamówienie przy udziale podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz wraz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia, o ile są znani na etapie składania ofert. 1.10 Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca w siedzibie Działu Zamówień Publicznych Zamawiającego lub w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego poprzez jej zamieszczenie na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/. 1.11 Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia w formie pisemnej, w przypadku jej złożenia osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca w siedzibie Działu Zamówień Publicznych Zamawiającego lub podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego w przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej na udostępnioną przez Zamawiającego platformę pod adresem: http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl/ 1.12 Jednocześnie Zamawiający informuje, że maksymalna wielkość przesyłanego za pośrednictwem platformy EPZ pliku wynosi 20MB dla pojedynczego pliku, a co za tym idzie Wykonawcy powinni dostosować rozmiar przesyłanego dokumentu do dopuszczalnych pojemności. Zamawiający podkreśla przy tym, iż Wykonawca może wczytać dowolną liczbę plików. 1.13 Zamawiający informuje, iż sposób postępowania na platformie EPZ ilustrują instrukcje oraz zestaw FAQ dla użytkowników platformy EPZ dostępne na stronie pomocy EPZ. 2. Zamawiający wymaga, aby najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy osoba/osoby skierowana/e do realizacji umowy, wykonujące czynności koordynatora ds. likwidacji szkód dla każdej części przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.), przy czym rozpoczęcie przez wskazaną/e osobę/y realizacji tych umów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia określonych usług w ramach wykonywania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązanie wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. 1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej określonej przepisami ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 895 z późn. zm.), przy czym wymaga się, aby Wykonawca, który złoży ofertę na daną część przedmiotu zamówienia, posiadał w odniesieniu do tej części uprawnienia w zakresie: a) dla części 1, co najmniej w grupie ubezpieczeń 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, b) dla części 2, co najmniej w grupie ubezpieczeń 3 i 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach