Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli do wyposażenia pokoi rezydencyjnych, związanych realizacją Inwestycji pod nazwą: „Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej

Teatr Łaźnia Nowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-977 Kraków, os. Szkolne
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 250 320, , fax. 124 250 321
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Łaźnia Nowa
    os. Szkolne 25
    31-977 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 250 320, , fax. 124 250 321
    REGON: 35690088300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.laznianowa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli do wyposażenia pokoi rezydencyjnych, związanych realizacją Inwestycji pod nazwą: „Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli do wyposażenia pokoi rezydencyjnych, związanych realizacją Inwestycji pod nazwą: „Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej. 1.1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej pn.: „Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii”, Umowa nr POIS.08.01.00-00-1080/16-00, w ramach działania 8.1 oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę wraz z montażem mebli i wyposażenia meblowego, wykonanie niezbędnych prac wykończeniowych, wraz z wyładunkiem i wniesieniem oraz rozlokowaniem lub montowaniem i instalacją, według załączonego do SIWZ ogólnego wykazu rodzajów i ilości wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki do SIWZ, tj.: 1.3.1 Załącznik 1 03_DU-AW_P4_1p-rzut-aranzacja_16082020 (1 plik PDF), 1.3.2 Załącznik 2 04_DU-AW_P4_2p-rzut-aranzacja_16082020 (1 plik PDF), 1.3.3 Załącznik 3 DU-P4_1-MeblePokojeOpisPrzedmiotuZamowienia (1 plik PDF), 1.3.4 Załącznik 4 DU-P4_1-MebledoPokojeOpisPrzedmiotuZamowienia (1 plik w formacie Excel), 1.3.5 Załącznik 5 DU-P4_1-MeblePokojeOpisiKalkulacja (1 plik w formacie Excel). 1.4 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie oraz dostawę mebli i wyposażenia meblowego, zawartego w opisie przedmiotu zamówienia wraz z kompletnym montażem mebli, kosztami opakowania, transportu, załadunku i rozładunku, wniesienia, ustawienia, wypoziomowania w pomieszczeniach dokładnie wskazanych przez Zamawiającego, zabezpieczenia między innymi wind, schodów, korytarzy, ścian, podłóg przekazanych do użytkowania na czas realizacji umowy, rozpakowania, wywozu opakowań a także usługi gwarancyjne, usuwanie wad oraz naprawę dostarczonych elementów w okresie gwarancji. 1.5 Stan istniejący: Obiekt, do którego ma być dostarczony przedmiot zamówienia, zlokalizowany jest na os. Szkolnym 26, tzw. Nowe Skrzydło w Krakowie – Nowej Hucie. Budynek składa się z pięciu kondygnacji (przyziemie, parter, I piętro, II piętro i III piętro), wyposażony jest w jedną windę osobową. W budynku są prowadzone prace związane z przebudową. 1.6 Zamawiający wymaga, aby oferowane meble i wyposażenie meblowe, objęte przedmiotem zamówienia: 1.6.1 było kompletne, nieużywane, nieuszkodzone, nie stanowiło przedmiotu praw osób trzecich oraz aby do jego wykorzystywania zgodnie z przeznaczeniem nie był wymagany zakup dodatkowych elementów i akcesoriów, 1.6.2 było wykonane z fabrycznie nowych, bezpiecznych materiałów, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019r., 1.6.3 było zgodne z wymogami zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ, tj. Opisem przedmiotu zamówienia, 1.6.4 spełniało wszystkie warunki techniczno-eksploatacyjne określone przez Zamawiającego oraz wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 1.6.5 oferowane meble i wyposażenie meblowe oraz użyte materiały posiadały wymagane atesty lub certyfikaty lub inne dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (w opisie poszczególnych pozycji znajdują się szczegółowe wymagania) lub dokumenty równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 299, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego nr 19102028920000590205910270, z dopiskiem: Przetarg nieograniczony Znak: DPDU-271.7.3.2020.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia doprowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.1 formularz oferty zawierający oświadczenia odpowiednio do wzoru załączonego do SIWZ, 1.1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik A do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 1.1.3 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry i warunki wymagane oraz wskazanie marki/typu/modelu/symbolu itp. i producenta/ów (ze wskazaniem o ile dotyczy typu, modelu, symbolu itp. oraz szczegółowym opisem materiałów, elementów i wyposażenia, wymiary, kolorystyka itp. - szczegółowy opis może być przedstawiony i opisany w oddzielnym pliku), pozwalających na jednoznaczną identyfikację oferowanych poszczególnych materiałów i elementów oraz obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o własną kalkulację. Wymagane informacje i ceny należy przedstawić w formie tabelarycznej odpowiednio do wzoru opisu przedmiotu zamówienia i kalkulacji ceny oferty załączonej do SIWZ (1 plik w formacie excel, zawierający 1 arkusz – Załącznik 5 do SIWZ), stanowiącego integralną część SIWZ, 1.1.4 informację o przetwarzaniu danych osobowych, 1.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów, 1.1.6 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, składa oświadczenia dotyczące wykazanych podwykonawców, 1.1.7 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 1.3.1 Formularz oferty z załącznikami, 1.3.2 Dowód wniesienia wadium, 1.3.3 Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach