Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług konserwacyjnych, pogotowia dźwigowego i napraw bieżących dźwigów, tj. Urządzeń Transportu Bliskiego, zwanych dalej /UTB/, w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego zlokalizowanych na terenie Miasta Krakowa w okresie od 01.01.2018 do 31.12.2020, w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 324 450 , fax. 124 324 451
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 324 450, fax. 124 324 451
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług konserwacyjnych, pogotowia dźwigowego i napraw bieżących dźwigów, tj. Urządzeń Transportu Bliskiego, zwanych dalej /UTB/, w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego zlokalizowanych na terenie Miasta Krakowa w okresie od 01.01.2018 do 31.12.2020, w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług konserwacyjnych, pogotowia dźwigowego i napraw bieżących dźwigów, tj. Urządzeń Transportu Bliskiego, zwanych dalej /UTB/, w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego zlokalizowanych na terenie Miasta Krakowa w okresie od 01.01.2018 do 31.12.2020, w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. Wykaz dźwigów objętych przedmiotem zamówienia w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ. 2. W ramach prowadzenia konserwacji, pogotowia dźwigowego i napraw bieżących dźwigów Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w następującym zakresie i pod następującymi warunkami: 2.1 konserwacji urządzeń transportu bliskiego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2003 Nr 193, poz. 1890) w następującym zakresie: 2.1.1 dokonywania przeglądów konserwacyjnych UTB w terminach i zakresie określonym w rozporządzeniu i instrukcji eksploatacji, obejmujących sprawdzenie działania wszystkich urządzeń, mechanizmów, instalacji i części pod kątem bezpieczeństwa eksploatacji oraz ocenę ich stanu technicznego i stopnia zużycia, 2.1.2 wykonywania regulacji, czyszczenia i smarowania zgodnie z DTR urządzeń oraz bieżące usuwanie usterek lub innych nieprawidłowości w ich działaniu, zapewniając niezawodność i bezpieczeństwo ich pracy; 2.1.3 wykonywania pomiarów oporności izolacji obwodów elektrycznych i skuteczności działania elektrycznych urządzeń ochronnych dźwigu w terminach wymaganych przepisami oraz przekazanie protokołu Zamawiającemu; 2.1.4 założenia i prowadzenia dziennika konserwacji z zapisami wykonywanych czynności i wyników przeglądów; 2.1.5 prowadzenia całodobowego pogotowia dźwigowego. 2.2 Świadczenia usług konserwacji i napraw w zakresie: 2.2.1 dokonywania przeglądów konserwacyjnych, bieżącą konserwację, pod pojęciem której Zamawiający rozumie utrzymanie w ruchu i należytym stanie technicznym znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego urządzeń oraz zapewnienie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego ich funkcjonowania (tj. płynów, smarów, środków czyszczących); 2.2.2 napraw, pod pojęciem której Zamawiający rozumie, wszelkie czynności zmierzające do przywrócenia właściwości użytkowych uszkodzonym w wyniku awarii elementom lub pojedynczym modułom użytkowanych przez Zamawiającego urządzeń (bez konieczności zapewniania elementów lub podzespołów nowych w miejsce uszkodzonych). 2.3 miejscem świadczenia usług jest miejsce użytkowania urządzeń i instalacji lub też punkt serwisowy Wykonawcy (w zależności od kwalifikacji naprawy, wysokiego stopnia uszkodzenia, bądź też stopnia skomplikowania naprawy, wymagającego większego zaangażowania ze strony Wykonawcy). Koszt transportu urządzenia do punktu serwisowego Wykonawcy każdorazowo ponosi Wykonawca. 2.4 w czasie trwania umowy, Strony zobowiązują się przestrzegać następujących zasad realizacji przedmiotu umowy: 2.4.1 o konieczności naprawy urządzenia Zamawiający powiadamia Wykonawcę telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub bezpośrednio zgłaszając zapotrzebowanie w siedzibie Wykonawcy. Zgłoszenia dokonuje upoważniony pracownik Zamawiającego; 2.4.2 wszelkie naprawy i prace konserwacyjne odbywać się będą po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z administracją obiektu, przy czym Zamawiający zobowiązuje umożliwić Wykonawcy dostęp do urządzeń w uzgodnionym terminie, celem dokonania naprawy; 2.4.3 czynności związane z usuwaniem występujących usterek lub awarii Wykonawca zobowiązany jest podjąć w ciągu dwóch godzin, od chwili powiadomienia przez użytkownika o niesprawności dźwigu, w godz. 8.00 - 18.00 oraz bezzwłocznie całodobowo w przypadku konieczności uwolnienia osób znajdujących się w kabinie; 2.4.4 wykonawca przed przystąpieniem do naprawy zobowiązuje się sporządzić ocenę stanu technicznego urządzenia. Jeżeli naprawa wymaga daleko idących modyfikacji konfiguracji urządzenia, których koszty mogą znacznie przekroczyć aktualną wartość urządzenia, bądź też awaria urządzenia jest rezultatem utracenia jego przydatności eksploatacyjnej i ma charakter trwały, decyzja o podjęciu dalszych czynności serwisowych lub odstąpieniu od nich leży w gestii Zamawiającego; 2.4.5 w przypadku dewastacji, kradzieży, umyślnego zniszczenia względnie uszkodzenia UTB, powstałych w wyniku eksploatacji niezgodnej z instrukcją, przywrócenie do pełnej sprawności lub nagłe naprawy awaryjne z zastosowaniem nowych części będą wykonywane na podstawie notatki służbowej lub protokołu konieczności, a zapłata za materiały oraz robociznę przez Zamawiającego nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy; 2.4.6 naprawa urządzeń związana z wymianą lub naprawą podzespołów nie objętych zakresem zamówienia, o którym mowa w szczególności powyżej w pkt 1 i 2, jak również remont czy modernizacja urządzeń nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości łącznej dla części od 1 do 7 wynoszącej kwotę 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych), przy czym wadium: 1.1 dla części 1 w kwocie 3 000,00 zł. PLN (słownie: trzy tysiące złotych), 1.2 dla części 2 w kwocie 1 000,00 zł. PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), 1.3 dla części 3 w kwocie 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), 1.4 dla części 4 w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), 1.5 dla części 5 w kwocie 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), 1.6 dla części 6 w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), 1.7 dla części 7 w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 359. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), 2. indywidualną kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wymagania i zapisy SIWZ, w szczególności Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich tabel cenowych zawartych w załączniku 3 do formularza oferty, 3. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 4. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach