Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych zakupów, dostaw i sadzenia roślin na terenach Gminy Miejskiej Kraków w 2018 roku oraz usług pielęgnacji w latach 2018-2019 w ramach Budżetów Obywatelskich: „Zdrowy Kraków - Zielenieje” i „100 Drzew dla każdej Dzielnicy”, z podziałem na zadania w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-542 Kraków, Za Torem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 1220102240 , fax. +48123418487
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Za Torem 22
    30-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 1220102240, fax. +48123418487
    REGON: 361777097
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych zakupów, dostaw i sadzenia roślin na terenach Gminy Miejskiej Kraków w 2018 roku oraz usług pielęgnacji w latach 2018-2019 w ramach Budżetów Obywatelskich: „Zdrowy Kraków - Zielenieje” i „100 Drzew dla każdej Dzielnicy”, z podziałem na zadania w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych zakupów, dostaw i sadzenia roślin na terenach Gminy Miejskiej Kraków w 2018 roku oraz usług pielęgnacji w latach 2018-2019 w ramach Budżetów Obywatelskich: „Zdrowy Kraków - Zielenieje” i „100 Drzew dla każdej Dzielnicy”, z podziałem na zadania w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 57/2018. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zakup i dostawę drzew, krzewów, pnączy, bylin, traw i roślin cebulowych, przygotowanie podłoża, sadzenie oraz ich pielęgnację, na terenach Gminy Miejskiej Kraków (dalej GMK) (parki, zieleńce, pasy drogowe, zieleń osiedlowa, place zabaw), dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie (dalej ZZM), zgodnie z podanymi niżej oznaczeniami części zamówienia i ich lokalizacji: 1.1.1 Część 1 zamówienia - sukcesywne zakupy, dostawy, przygotowanie podłoża i sadzenie drzew, krzewów, pnączy, bylin, traw i roślin cebulowych oraz ich pielęgnację, na terenach GMK w obrębie dzielnic: I, II, III (Śródmieście) między innymi w parkach, na zieleńcach, w pasach drogowych, terenach zieleni osiedlowej, na placach zabaw. Szczegółowy zakres sukcesywnych dostaw oraz prac i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w załączonych do SIWZ zestawieniach tabelarycznych do wyliczenia ceny oferty, standaryzacji i w rysunkach przedstawiających sposób stabilizacji drzew oraz wzory i sposób mocowania etykiet. 1.1.2 Część 2 zamówienia - sukcesywne zakupy, dostawy, przygotowanie podłoża i sadzenie drzew, krzewów, pnączy, bylin, traw i roślin cebulowych oraz ich pielęgnację, na terenach GMK w obrębie dzielnic: VIII, IX, X, XI, XII, XIII (Podgórze), między innymi w parkach, na zieleńcach, w pasach drogowych, terenach zieleni osiedlowej, na placach zabaw. Szczegółowy zakres sukcesywnych dostaw oraz prac i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w załączonych do SIWZ zestawieniach tabelarycznych do wyliczenia ceny oferty, standaryzacji i w rysunkach przedstawiających sposób stabilizacji drzew oraz wzory i sposób mocowania etykiet. 1.1.3 Część 3 zamówienia - sukcesywne zakupy, dostawy, przygotowanie podłoża i sadzenie drzew, krzewów, pnączy, bylin, traw i roślin cebulowych oraz ich pielęgnację, na terenach GMK w obrębie dzielnic: XIV, XV, XVI, XVII, XVIII (Nowa Huta), między innymi w parkach, na zieleńcach, w pasach drogowych, terenach zieleni osiedlowej, na placach zabaw. Szczegółowy zakres sukcesywnych dostaw oraz prac i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w załączonych do SIWZ zestawieniach tabelarycznych do wyliczenia ceny oferty, standaryzacji i w rysunkach przedstawiających sposób stabilizacji drzew oraz wzory i sposób mocowania etykiet. 1.2 Zamawiający wskazuje, iż podział administracyjny GMK objęty zakresem zamówienia dostępny jest pod adresem: https://pl.wikipedia.org/wiki/Podzia%C5%82_administracyjny_Krakowa 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wszelkie wymagania lub inne niezbędne cechy, jak i inne istotne dla wykonania zamówienia informacje, zakres prac i wymagania dotyczące ich realizacji, opisany jest w załączonym do SIWZ zestawieniu tabelarycznym do wyliczenia ceny oferty (kosztorysach) oraz pkt 3) i pkt 28) SIWZ, załącznikach do SIWZ, jak i wzorze umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, tj. odpowiadającego bieżącym potrzebom Zamawiającego wyrażonym każdorazowo w zleceniu określającym zakres, lokalizację i termin wykonania, zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania podłoża, sadzenia oraz pielęgnacji posadzonego materiału roślinnego, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ i jej załącznikach. Pielęgnacja posadzonego materiału roślinnego polega w szczególności na: 1.4.1 podlewaniu, przy czym częstotliwość podlewania należy dostosować do panujących warunków atmosferycznych oraz wymagań poszczególnych gatunków i odmian (ZZM nie zapewnia dostępu do wody), 1.4.2 nawożeniu drzew, krzewów, bylin nawozami odpowiednimi dla danego gatunku i odmiany roślin oraz pory nawożenia (zastosować dawkę nawozu zgodnie z zleceniami producenta, zabrania się przenawożenia roślin, szczególnie nawozami azotowymi), 1.4.3 utrzymaniu przepuszczalnej wierzchniej warstwy ziemi wokół drzew, krzewów, bylin, 1.4.4 pieleniu mis wokół drzew i krzewów, powierzchni obsadzonych, 1.4.5 utrzymaniu prawidłowego kształtu mis wokół drzew, krzewów, bylin oraz powierzchni obsadzonych roślinami, 1.4.6 poprawieniu ewentualnych zniszczeń czy przesunięć agrowłókniny, 1.4.7 uzupełnianiu ściółki (kora, kamienie, żwir itp), 1.4.8 kontrolowaniu występowania chorób i szkodników oraz po ewentualnym ich pojawieniu się stosowaniu odpowiednich środków ochrony roślin, zaakceptowanych przez Inspektora, 1.4.9 zabezpieczeniu roślin wrażliwych na niskie temperatury na okres zimowy, 1.4.10 wymianie, uzupełnieniu i poprawieniu pali przy drzewach oraz taśm mocujących, systemów stabilizujących drzewa, uzupełnieniu nakrętek przy systemach nawadniających, podpór przy pnączach, osłonek pni drzew, 1.4.11 wymianie drzew, krzewów, bylin, traw, pnączy, które nie podjęły wegetacji, bądź uschły w okresie pielęgnacji – na własny koszt, 1.4.12 wykonywaniu cięć sanitarnych, korygujących, prześwietlających, formujących. 1.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielania zleceń sukcesywnie w miarę potrzeb związanych z bieżącą realizacją zadań. W każdym zleceniu zostanie wskazany jego zakres, czyli rodzaj, asortyment roślin i jego ilości, lokalizacja oraz termin wykonania, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia. 1.6 Zamawiający zaznacza, iż zakres rzeczowy odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, objęty zestawieniem tabelarycznym do wyliczenia ceny oferty (kosztorysami) stanowiącym załączniki do SIWZ, po 5 plików w formacie Excel odpowiednio dla oferowanej części zamówienia, jest największym możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w kosztorysach ilości asortymentu, czyli zamawianych roślin i ich rodzajów, są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach maksymalnego wynagrodzenia umownego. Zamawiający zapewnia zrealizowanie co najmniej 30% wartości łącznej z danego asortymentu oraz co najmniej 50% wartości maksymalnego wynagrodzenia umownego, a nie zrealizowanie pozostałej części asortymentu lub wartości maksymalnej przedmiotu umowy nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 1.7 Od Wykonawcy wymaga się każdorazowego okazania materiału roślinnego przed jego posadzeniem w danej lokalizacji odpowiednio do wystawionego zlecenia, zgodnie zapisami SIWZ i wzorem umowy oraz przedstawienia zaświadczenia wystawionego przez szkółkę dostarczającą rośliny, w którym potwierdzona jest zgodność przebiegu procesu produkcji roślin z wymaganiami Zamawiającego (szkółkowanie) i zgodnie z zaleceniami Związku Szkółkarzy Polskich. 1.8 Zamawiający zaznacza, iż w treści SIWZ i załączników słowo część dotyczące danego zakresu lub części zamówienia jest równoważne słowu zadanie i mogą być używane zamiennie. 1.9 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania. 1.10 Podstawą rozliczenia wykonanych prac będzie protokół odbioru danego zlecenia z tytułu zakupionych i dostarczonych, nasadzonych roślin sporządzony przez Zamawiającego oraz dostarczona przez Wykonawcę dokumentacja fotograficzna i inwentaryzacja w aplikacji R3Trees w przypadku sukcesywnych dostaw i sadzenia roślin oraz protokół za pielęgnację. 1.11 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją prac lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności sukcesywne zakupy, dostawy, w tym transport, wyładunek i przeniesienie lub montaż, wyposażenie ekip roboczych, zakup użytych materiałów, należyte oznakowanie i zabezpieczenie prac, przygotowanie podłoża, nasadzenia, ewentualną rekultywację terenu i uporządkowanie miejsca pracy, koszty organizacji i zabezpieczenia ruchu, oraz pozostałe usługi w zakresie sadzenia i pielęgnacji. 1.12 Zamawiający dopuszcza składanie jednej oferty częściowej przez Wykonawcę, wyłącznie na jedno wybrane zadanie odpowiednio z wyszczególnionych 3 części zamówienia. Złożenie oferty częściowej przez jednego Wykonawcę ponad dopuszczalną liczbę (jedna część), będzie skutkować odrzuceniem każdej oferty częściowej złożonej przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu jako niezgodnej z treścią niniejszej SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Zamawiający wskazuje, iż ograniczenie możliwości złożenia ofert częściowych przez jednego Wykonawcę jest celowe i uzasadnione zakresem, wartością i czasem realizacji każdej z części, jak też dotychczasowym doświadczeniem Zamawiającego wynikającym z realizacji poprzednich zamówień na analogiczny zakres przedmiotowy. Dlatego też, Zamawiający zwraca również uwagę, iż Wykonawca składając ofertę na wybraną część zamówienia nie tylko nie może złożyć samodzielnie oferty na więcej niż dopuszczalna liczba zadań, ale nie może także przyjąć równocześnie roli podwykonawcy u Wykonawcy składającego ofertę na inne części zamówienia w tym postępowaniu. Zamawiający zwraca uwagę, iż w przypadku zaistnienia okoliczności złożenia ofert przez Wykonawców z udziałem podwykonawców, którzy również złożyli oferty jako Wykonawcy na inne zadania, nastąpi odrzucenie ofert obu Wykonawców, którzy wykorzystując taki mechanizm, w ten sposób będą próbować obejść przepisy prawa i wymagania oraz warunki wynikające z treści SIWZ. Podstawą odrzucenia ofert Wykonawców, w tym przypadku będzie art. 89 ust. 1 pkt 1 i pkt 2, w zw. z art. 14 ust. 1 ustawy z PZP, w zw. z art. 58 § 1 KC oraz w zw. z art. 82 ust. 1 PZP. Zaznaczyć również należy, iż w tym postępowaniu Zamawiający nie zakazuje co do zasady korzystania przez Wykonawców z zaangażowania potencjału podwykonawców, zarówno dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, jak i przy wykonywaniu zamówienia w przypadku podpisania umowy. Niemniej nie dopuszcza możliwości, aby Wykonawca był zarazem podwykonawcą u innego Wykonawcy przy składaniu ofert i realizacji zamówień w tym postępowaniu. 1.13 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy. 1.14 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac. 1.15 Wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy liczonych od dnia odbioru całości nasadzeń wchodzących w zakres przedmiotu umowy. 1.16 Zamawiający zaznacza, iż prace związane z realizacją zamówienia są wykonywane między innymi w pasach drogowym przy nieprzerwanym ruchu ulicznym, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom ruchu ulicznego w czasie trwania robót oraz prowadzenia prac w sposób ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu, jak też oznakowania na własny koszt miejsca robót (w tym sporządzenia i zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu o ile jest on konieczny), zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz przepisami BHP. 1.17 Zamawiający wymaga, aby wszystkie odcinki prac tak w pasie drogowym jak i poza nim były odpowiednio oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dziennik Ustaw z 2002r., nr 170, poz. 1393 z późn. zm.). 1.18 Wykonawca zobowiązany jest własnym kosztem i staraniem do dokonania niezbędnych uzgodnień (pozyskania zgód, pozwoleń itp.) z odpowiednimi jednostkami i służbami miejskimi oraz właścicielami/zarządcami sieci energetycznych, teletechnicznych, trakcji tramwajowych oraz niezwłocznego powiadamiania o nich przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku konieczności uzyskania dokumentacji związanej z zajęciem pasa drogowego, Wykonawca wykonuje ją na własny koszt. 1.19 Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby wszystkie osoby wykonujące czynności i prace przygotowawcze, załadowcze, wyładowcze, ziemne, nasadzeniowe, wykończeniowe i pielęgnacyjne oraz porządkowe, były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 108). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji usług wszystkich osób wykonujących te czynności. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 2. Wykonawca musi dołączyć do oferty opis oferowanego przedmiotu zamówienia i obliczenie ceny oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację, z podaniem cen jednostkowych, niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, zgodnie z zestawieniem tabelarycznym do wyliczenia ceny oferty (kosztorysami) stanowiącym załączniki do SIWZ, po 5 plików w formacie Excel odpowiednio dla oferowanej części zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach i przedstawić go zgodnie z zestawieniem tabelarycznym (kosztorysami) stanowiącym załączniki do SIWZ, po 5 plików w formacie Excel odpowiednio dla oferowanej części zamówienia. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców, do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań, odpowiednio dla oferowanej części zamówienia. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ, odpowiednio dla oferowanej części zamówienia. 6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium odpowiednio dla oferowanej części zamówienia, przy czym: 1.1 dla części 1– 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), 1.2 dla części 2 – 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 1.3 dla części 3 – 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 110). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 74 1020 2892 0000 5702 0591 0445. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, 2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 3) opis oferowanego przedmiotu zamówienia i obliczenie ceny oferty dla całości oferowanej części zamówienia, przedstawiony i wyliczony w oparciu o załączoną do SIWZ tabelę wzorcową, czyli zgodnie z zestawieniem tabelarycznym do wyliczenia ceny oferty (kosztorysem) stanowiącym załączniki do SIWZ, 5 plików w formacie Excel, odpowiednio dla oferowanej części zamówienia, 4) dowód wniesienia wadium w przypadku jego złożenia w formie innej niż pieniężna i wpłacenia go przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego odpowiednio w odniesieniu do oferowanej części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach