Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie remontu pomieszczeń mieszkalnych parteru, IV i V piętra w budynku 355 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte ogłasza przetarg

  • Adres: 81-103 Gdynia, ul. Śmidowicza 69
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 6262537 , fax. 058 6262963
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
    ul. Śmidowicza 69 69
    81-103 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 6262537, fax. 058 6262963
    REGON: 19006413600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie remontu pomieszczeń mieszkalnych parteru, IV i V piętra w budynku 355 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń mieszkalnych parteru, IV i V piętra w budynku 355 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. 1.2 Zakres prac remontowych obejmuje: 1.2.1 Remont pomieszczeń mieszkalnych parteru, IV i V piętra: a)Budowlane: Prace demontażowe, wymiana stolarki drzwiowej na EI 30 dla każdego pokoju, prace tynkarskie, wykonanie gładzi szpachlowych, malowanie ścian i sufitów, rozebranie posadzek i wykonanie nowej typu TARKET, wykonanie ścianek G-K, licowanie ścian płytkami nad umywalką w każdym pokoju, wywóz gruzu; b)Instalacja sanitarna oraz c.o: Wymiana pionów kanalizacyjnych i podejść odpływowych, demontaż umywalek i montaż zlewozmywaków ze stali nierdzewnej jednokomorowych okrągłych montowanych na blacie, wykonanie instalacji wodociągowej ( woda zimna ciepła i cyrkulacja), wymiana baterii umywalkowych, montaż wyposażenia łazienkowego ze stali nierdzewnej, demontaż i montaż istniejących grzejników, płukanie grzejników, wymiana zaworów termostatycznych, odcinających i odpowietrzających; c) Instalacje elektryczne. Demontaż istniejących tablic rozdzielczych piętrowych, wytyczenie i wykonanie wewnętrznych linii zasilających i obwodów odbiorczych wraz z wymianą rozdzielnic piętrowych, wymiana instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, wymiana osprzętu elektrycznego, montaż opraw oświetleniowych, badania instalacji elektrycznej; d) Instalacje systemu sygnalizacji pożaru i dźwiękowego systemu ostrzegania: Montaż centralek sygnalizacji pożaru z wyposażeniem dodatkowym, instalacja osprzętu, czujek pożarowych (dymowych i temperaturowych) oraz ręcznych ostrzegaczy pożarowych, prace pomocnicze (wykucie bruzd i otworów), programowanie i testowanie systemu alarmowego. e) Wentylacja. Demontaż ścianek, płytek ceramicznych, rozbiórka izolacji zabudowy kanałów wentylacyjnych, obudowa elementów konstrukcyjnych płytami G-K, wykonanie wentylacji mechanicznej z przewodów stalowych, montaż tłumików akustycznych płytowych, kratek wentylacyjnych i nawietrzaków podokiennych, pakowanie i utylizacja gruzu oraz płyt azbestowo-cementowych, f) Przebudowa tablic rozdzielczych i pionów energetycznych. Demontaż tablic rozdzielczych, montaż nowych skrzynek i rozdzielnic piętrowych, wykonanie bruzd i ułożenie nowych przewodów energetycznych, wykonanie instalacji zasilającej centralki alarmowej, wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej, wykonanie ochrony od porażeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 30.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP tj.: 1.1.posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy PZP). 2.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w opisie technicznym i w niniejszej SIWZ oraz dołączy kosztorys ofertowy, w którym poda nazwy i typy materiałów, które zastosuje do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w punkcie VIII SIWZ terminie. 3.Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia. Wykonawca musi posiadać odpowiednie doświadczenie w realizacji robót objętych zamówieniem. 5.Wykonawca musi przedstawić cenę oferty w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ odpowiednio dla całości przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 6.Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami (załącznik nr 3) lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, stanowiące integralną część SIWZ. 7.Wykonawca musi posiadać decyzję właściwej komórki samorządu terytorialnego zajmującej się ochroną środowiska, że został dopuszczony do świadczenia usług w zakresie prac remontowo-budowlanych polegających na usuwaniu materiałów zawierających azbest. (Podstawa prawna: Ustawa o odpadach Dz.U. z 2007 Nr 39 poz. 251, Nr 88 poz. 587 z 27.04.2001r.; Ustawa Prawo Ochrony Środowiska z 27.04.2001r. Dz.U. z 2008r. nr 25 poz. 150, Nr 111 poz. 708, nr 138 poz. 865, Nr 154 poz. 958; Rozporządzenie Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004r. Dz.U.Nr 71 poz. 649 z późn. zm.) Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2.oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (załącznik nr 22); 3.oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp (załącznik nr 1); 4.wykazu wszystkich osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 23); 5.Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców dysponował po jednym specjaliście z branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej z uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do odpowiedniej IIB, a także 1 (jedną) osobą w zakresie wykonawstwa branży elektrycznej poświadczoną świadectwem kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku do oferty należy złożyć kopie uprawnień budowlanych dla ww. osób wraz z potwierdzeniem opłacenia składek OC w odpowiedniej IIB. 6.Każdy z wykonawców zobowiązany jest udokumentować, że posiada odpowiednie doświadczenie w realizacji robót objętych zamówieniem. Zamawiający wymaga, aby każdy wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonał minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, które zostały wykonane z należytą starannością. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna roboty remontowe w budynkach zamieszkania zbiorowego (budynki wielorodzinne, hotele, internaty, domy akademickie, budynki koszarowe, itp.), o wartości robót minimum 700 000 złotych netto. Do oferty należy załączyć wykaz z realizacji zamówień ze wskazaniem nazwy i adresu inwestora oraz wartości zrealizowanych zamówień a także dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (załącznik nr 24). 7.Kosztorys ofertowy, wykonany metodą uproszczoną wraz z tabelą elementów scalonych oraz wykazem materiałów które będą użyte do realizacji zamówienia. 8.Wykonawca przedstawi decyzję właściwej komórki samorządu terytorialnego zajmującej się ochroną środowiska, że został dopuszczony do świadczenia usług w zakresie prac remontowo-budowlanych polegających na usuwaniu materiałów zawierających azbest (Podstawa prawna: Ustawa o odpadach Dz.U. z 2007 Nr 39 poz. 251, Nr 88 poz. 587 z 27.04.2001r.; Ustawa Prawo Ochrony Środowiska z 27.04.2001r. Dz.U. z 2008r. nr 25 poz. 150, Nr 111 poz. 708, nr 138 poz. 865, Nr 154 poz. 958; Rozporządzenie Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004r. Dz.U.Nr 71 poz. 649 z późn. zm.). 9.Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. 10.W przypadku Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ (załącznik nr 2) zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach