Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia usługi serwisu posiadanego systemu do automatycznych badań elektrofizjologicznych QPatch 16X, dla Katedry Farmakodynamiki Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    Św. Anny 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 12700004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia usługi serwisu posiadanego systemu do automatycznych badań elektrofizjologicznych QPatch 16X, dla Katedry Farmakodynamiki Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3) Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia usługi serwisu posiadanego systemu do automatycznych badań elektrofizjologicznych QPatch 16X, dla Katedry Farmakodynamiki Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do Formularza oferty: 2.1 Usługa polega na przeprowadzeniu serwisowania systemu do automatycznych badań elektrofizjologicznych QPatch 16X produkcji firmy Sophion Bioscience, będącego w posiadaniu Katedry Farmakodynamiki Wydziału Farmaceutycznego UJ CM w Krakowie (ul. Medyczna 9, 30-688 Kraków), zakupionego w 2014 roku w ramach inwestycji służących potrzebom badań naukowych realizowanego i finansowanego z „Funduszu Nauki i Technologii Polskiej”, a obejmuje między innymi następujące czynności: 2.2.1 przyjazd osoby posiadającej niezbędną wiedzę i kwalifikacje oraz dokonanie wszelkich niezbędnych czynności serwisowych, zalecanych przez producenta urządzenia do jego prawidłowego funkcjonowania i poprawności działania systemu, 2.2.2 aktualizację oprogramowania QPatch Assay Software, wymianę poszczególnych części układu dozującego urządzenia i jego kalibrację (pipety, rurki teflonowe, złączki, filtry, przewody odpływowe), serwis układu wzmacniającego i próżniowego, serwis części dozującej (tzw. robot), serwis skanera kodów kreskowych, kalibracja pomp oraz specjalistycznych części (bad of nails, gold pins, manifold), obsługa bazy danych. 2.2 Wymagania dotyczące usług serwisowania: 2.2.1 Wykonawca musi dysponować niezbędnym sprzętem do przeprowadzenia czynności serwisowych według zaleceń producenta, 2.2.2 do realizacji usługi Wykonawca ma zapewnić odpowiednią liczę pracowników gwarantującą należyte wykonanie usługi, 2.2.3 osoba skierowana do realizacji zamówienia i świadcząca usługę serwisową w ramach niniejszego zamówienia musi posiadać autoryzację, certyfikat lub inny dokument albo oświadczenie producenta sprzętu, tj. firmy Sophion Bioscience, uprawniające do serwisu systemu do automatycznych badań elektrofizjologicznych QPatch 16X, 2.2.4 realizacja usługi możliwa będzie wyłącznie w obecności pracowników Katedry Farmakobiologii Wydziału Farmaceutycznego, zaangażowanych w realizację projektu, od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 -18:00. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada realizację zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50410000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 9. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl. 10. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. 10.1 Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu zawarcia umowy Wykonawca zatrudniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy 1 osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 1320 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązanie wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osobę będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 10.2 Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia – koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia. 10.3 Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 10.1 (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek lub dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń), zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ i wzorze umowy. 10.4 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osobę będącą pracownikiem, o którym mowa w pkt. 10.1. 10.5 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 10.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 10.1 na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50410000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach