Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeglądów, konserwacji, naprawy i wymiany podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/667/2012

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeglądów, konserwacji, naprawy i wymiany podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/667/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji, naprawy i wymiany podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 2. Zakres wymaganych usług i czynności w ramach realizacji zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1 przeprowadzanie 1 raz w roku przeglądu technicznego i konserwacji podręcznego sprzętu gaśniczego zgodnie z wymogami producentów, 2.2 przeprowadzanie legalizacji gaśnic śniegowych w terminach określonych na butli gaśnicy, 2.3 przeprowadzanie 1 raz w roku pomiarów ciśnienia i wydajności hydrantów wewnętrznych w obiektach UJ oraz hydrantów zewnętrznych zlokalizowanych na terenie Uczelni, 2.4 dokonywanie napraw lub wymiany uszkodzonego sprzętu gaśniczego, 2.5 uzupełniania oznakowania lokalizacji podręcznego sprzętu gaśniczego, 2.6 sporządzenie do dnia 31.12.2013r. i bieżące aktualizowanie wykazu rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego w obiektach UJ; wykaz należy sporządzić w formie papierowej oraz elektronicznej. 3. Integralną częścią SIWZ są Załączniki Nr 1, 2, 3 do SIWZ, uzupełniające opis przedmiotu zamówienia i sposób wyliczenia ceny oferty, tj.: 3.1 Załącznik nr 1 do SIWZ Wykaz Obiektów UJ, przedstawiający lokalizację obiektów i czas rozpoczęcia realizacji usług w przypadku obiektów, których dotyczy późniejsze rozpoczęcie wykonania usługi, 3.2 Załącznik nr 2 do SIWZ Przeglądy i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego, przedstawiający ilości i rodzaje czynności oraz sposób wyliczenia ceny (1 plik w formacie Word zawierający 2 strony), 3.3 Załącznik nr 3 do SIWZ Naprawa i wymiana podręcznego sprzętu gaśniczego, przedstawiający ilości i rodzaje oraz sposób wyliczenia ceny (1 plik w formacie Word zawierający 3 strony). 4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 24 miesięcy, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 5. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o zestawienie tabelaryczne według załączonych wzorów, tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ Przeglądy i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ Naprawa i wymiana podręcznego sprzętu gaśniczego, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 6. Wykonawca musi na dzień podpisania umowy posiadać aktualne autoryzacje producentów uprawniające do konserwacji i/lub naprawy gaśnic i hydrantów zastosowanych w obiektach Zamawiającego firm Ogniochron i Telesto. Dokumenty poświadczające posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji wymienionych producentów winny być wystawione na firmę (Wykonawcę), a nie na pracowników Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do prolongaty stosownych autoryzacji na okres realizacji zamówienia, w przypadkach, gdyby ich ważność upływała wcześniej. 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504132005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 1.000,00 zł. PLN (słownie: jeden tysiąc złotych PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42, poz. 275 z 2007r., z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/oglosz.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach