Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie prowadzenia konserwacji i napraw bieżących dźwigów, w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia, w obiektach UJ zlokalizowanych w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/597/2011

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2011-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie prowadzenia konserwacji i napraw bieżących dźwigów, w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia, w obiektach UJ zlokalizowanych w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/597/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie prowadzenia konserwacji i napraw bieżących dźwigów, tj. Urządzeń Transportu Bliskiego, zwanych dalej /UTB/, w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia, w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego zlokalizowanych na terenie Miasta Krakowa. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1.1 Część 1 - konserwacja i naprawa 8 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 2 platformy dla osób niepełnosprawnych, 1 platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych, 3 osobowe - elektryczne, 2 osobowe -hydrauliczne. 1.1.2 Część 2 - konserwacja i naprawa 7 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 3 towarowe - elektryczne, 4 osobowe - elektryczne. 1.1.3 Część 3 - konserwacja i naprawa 6 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 6 osobowe - elektryczne. 1.1.4 Część 4 - konserwacja i naprawa 9 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 2 platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych, 4 osobowe - elektryczne, 1 osobowy - hydrauliczny, 2 towarowe - elektryczne. 1.1.5 Część 5 - konserwacja i naprawa 3 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 2 osobowe - elektryczne, 1 wyciąg towarowy skośny. 1.1.6 Część 6 - konserwacja i naprawa 3 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 2 osobowe - hydrauliczne, 1 towarowy - elektryczny. 1.1.7 Część 7 - konserwacja i naprawa 10 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 1 platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych, 9 osobowych - hydraulicznych. 1.1.8 Część 8 - konserwacja i naprawa 2 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 1 platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych, 1 osobowy - hydrauliczny. 1.1.9 Część 9 - konserwacja i naprawa 2 sztuk dźwigów, typ/rodzaj: 2 osobowe - elektryczne. 1.1.10 Część 10 - konserwacja i naprawa 1 sztuki dźwigu, typ/rodzaj: 1 osobowy - hydrauliczny. 1.1.11 Część 11 - konserwacja i naprawa 1 sztuki dźwigu, typ/rodzaj: 1 osobowo-elektryczny. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 36 miesięcy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres rękojmi na wykonane w ramach zamówienia usługi i naprawy, wraz z naprawą w okresie rękojmi w miejscu użytkowania realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia. 5. Wykonawca powinien przedstawić cenę oferty za przedmiot umowy w po przeprowadzeniu indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do jedenastu części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/oglosz.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach