Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych w projekcie pn. „KURORT KRYNICA – rozwój infrastruktury uzdrowiskowej poprzez renowację Bulwarów Dietla w Krynicy-Zdroju”

Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, Józefa Ignacego Kraszewskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 472 55 60, 18 472 55 60 , fax. 18 472 55 01
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju
    Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 472 55 60, 18 472 55 60, fax. 18 472 55 01
    REGON: 49189305500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych w projekcie pn. „KURORT KRYNICA – rozwój infrastruktury uzdrowiskowej poprzez renowację Bulwarów Dietla w Krynicy-Zdroju”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją robót budowlanych w projekcie pn. „KURORT KRYNICA – rozwój infrastruktury uzdrowiskowej poprzez renowację Bulwarów Dietla w Krynicy-Zdroju”. Zakres usług nadzoru inwestorskiego objętych przedmiotem zamówienia dotyczy odpowiednio: 1) usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej; 2) usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży inżynieryjnej drogowej; 3) usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowy, wodociągowych i kanalizacyjnych; 4) usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację ww. zadania, które obejmuje w szczególności: 1) Przebudowę i remont Bulwarów Dietla i Krynickich: a) roboty drogowe, przebudowa i remont kładek, przebudowa i remont koryta potoku i balustrad, b) oświetlenie zewnętrzne Bulwarów, c) rewitalizacja zieleni, d) sieci wodociągowe, przyłącz wodociągowy, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej, e) elementy małej architektury o charakterze informacyjnym (tablice opisujące zabytki, odlewy, stworzenie wzdłuż potoku ścieżki zasłużonych dla Krynicy i regionu; stworzenie na Bulwarach Dietla alei gwiazd Festiwalu im. Jana Kiepury); 2) Przebudowę i remont schodów terenowych pomiędzy ul. Zdrojową a Kościuszki: a) przebudowa i remont schodów terenowych, b) oświetlenie zewnętrzne, c) sieci wodociągowe, przyłącz wodociągowy, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej, d) zieleń; 3) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym m.in. organizacja zaplecza, wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej. Kompletna dokumentacja przedstawiająca całość zadania będącego przedmiotem nadzoru znajduje się na stronie internetowej Platformy Zakupowej Urzędu Miejskiego w Krynicy-Zdroju https://platformazakupowa.pl/transakcja/243884 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ – Wzór umowy, który stanowią integralną jej część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnik może udzielać dalszych pełnomocnictw, jeżeli wynika to z treści udzielonego pełnomocnictwa (w przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 i nast. ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 ze zm./).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach