Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, Józefa Ignacego Kraszewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 472 55 60, 18 472 55 60 , fax. 18 472 55 01
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju
Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 18 472 55 60, 18 472 55 60, fax. 18 472 55 01
REGON: 49189305500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją inwestycji w trybie „zaprojektuj i wybuduj” w projekcie pn. „OGRÓD ŻYWIOŁÓW – nowa przestrzeń przyrodniczo-uzdrowiskowa na Górze Parkowej w Krynicy-Zdroju” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją inwestycji w trybie „zaprojektuj i wybuduj” w projekcie pn. „OGRÓD ŻYWIOŁÓW – nowa przestrzeń przyrodniczo-uzdrowiskowa na Górze Parkowej w Krynicy-Zdroju”. Zakres usług nadzoru inwestorskiego objętych przedmiotem zamówienia dotyczy odpowiednio: 1) usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej; 2) usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży inżynieryjnej drogowej; 3) usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; 4) usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację ww. zadania, które obejmuje w szczególności: 1) Prace projektowe: opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o PFU; 2) Budowę Ogrodu Żywiołów: a) zagospodarowanie działki pod funkcje Ogrodu Żywiołów, b) komunikacja (droga dojazdowa i miejsca postojowe do budowanego Ogrodu Żywiołów). Kompletna dokumentacja przedstawiająca całość zadania będącego przedmiotem nadzoru znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Krynicy-Zdroju https://bip.malopolska.pl/umkrynicazdroj,a,1726785,ogrod-zywiolow-nowa-przestrzen-przyrodniczo-uzdrowiskowa-na-gorze-parkowej-w-krynicy-zdroju.html Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ – Wzór umowy, który stanowi integralną jej część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta, oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych wykonawcy lub przez osobę/y posiadającą/e odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnej, udzielone przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnik może udzielać dalszych pełnomocnictw, jeżeli wynika to z treści udzielonego pełnomocnictwa (w przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 i nast. ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1192/).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA DOTYCZĄCEGO TRANSLOKACJI I ADAPTACJI ZABYTKOWEGO DREWNIANEGO DWORU NA CELE KULTUROWO – SPOŁECZNE
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja drewnianej kładki turystycznej
Dodano: 2024-04-22 - „Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji SOR dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku”
Dodano: 2024-03-08 - Opracowanie koncepcji projektowej w zakresie dostosowania SUW Jaszczurówka na potrzeby nawadniania Stacji Narciarskiej Nosal wraz z przyłączem wodociągowym
Dodano: 2023-11-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Chełmku spółka z o.o.
Dodano: 2023-09-03 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót oraz STWIOR wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla zadania nr 91819
Dodano: 2023-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Chełmku spółka z o.o.
Dodano: 2023-06-23 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rewitalizacja Alei Henryka"
Dodano: 2023-06-14 - Wyłonienie Wykonawcy prac projektowych dla inwestycji pn.: "Rozbudowa segmentów E i F wraz z zabudową tarasów w segmencie E i F budynku Wydziału Chemii przy ul. Gronostajowej 2 w Krakowie.
Dodano: 2023-05-31 - PT - rozbudowa cmentarza w Lgocie
Dodano: 2023-04-18