Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania operatu gleboznawczego, niezbędnego do zmiany klasy i użytku gruntów na leśne, oraz uzyskania przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu gleboznawczego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-542 Kraków, Za Torem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 1220102240 , fax. +48123418487
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
    Za Torem 22
    30-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 1220102240, fax. +48123418487
    REGON: 361777097
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania operatu gleboznawczego, niezbędnego do zmiany klasy i użytku gruntów na leśne, oraz uzyskania przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu gleboznawczego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania operatu gleboznawczego, niezbędnego do zmiany klasy i użytku gruntów na leśne, oraz uzyskania przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu gleboznawczego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Znak sprawy: 39/2018. 1.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie kompletnego operatu gleboznawczego, niezbędnego do zmiany klasy i użytku gruntów, według załączonego wykazu działek ewidencyjnych (1 plik w formacie Excel zawierający jeden arkusz). Po sporządzeniu ww. dokumentu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia operatu w Wydziale Geodezji Urzędu Miasta Krakowa w terminie do dnia 14.12.2018r., celem uzyskania przyjęcia operatu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, potwierdzonego klauzulą przyjęcia. 1.2 Wykonanie zamówienia niezbędne jest do dokonania zmiany w Ewidencji Gruntów i Budynków, w zakresie klas i użytków gruntowych przedmiotowych nieruchomości. 1.3 Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1.3.1 wnikliwej analizy niezbędnych materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, 1.3.2 prawidłowego i starannego wykonania w terenie odkrywek glebowych, wg. wskazówek wykazanych w literaturze gleboznawczej (np. F. Woch i inni; Wademekum klasyfikatora gleb, Puławy 2014), 1.3.3 wykonania dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych, które winny być dołączone do operatu technicznego, 1.3.4 sporządzenia opisu odkrywek gleboznawczych, 1.3.5 wykonania pomiarów geodezyjnych i skompletowanie operatu technicznego, 1.3.6 sprawowania funkcji i czynności nadzoru w ramach udzielonej rękojmi i gwarancji jakości. 1.4 Dokumentację należy wykonać zgodnie z obowiązującymi na dzień złożenia operatu przepisami, a w szczególności przekwalifikowanie gruntów na leśne zgodnie z art. 14 ustawy z 28 września 1991r. o lasach (tekst jednolity: Dz.U. 2017 poz. 788 z późn. zm.), ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. 2017, 2101 z póź.zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. 2012 poz. 1246). 1.5 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 12 miesięcy rękojmi i gwarancji liczonych od dnia odbioru przedmiotu umowy, przy czym w ramach i w okresie udzielonej rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany jest również do sprawowania funkcji nadzoru, ewentualnych korekt, uzupełnień operatu, wprowadzania wszelkiego rodzaju poprawek do operatu gleboznawczego, w ramach uwag zgłaszanych przez Grodzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Wydział Geodezji lub inne jednostki administracji samorządowej lub państwowej, celem uzyskania przez Zamawiającego przyjęcia operatu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, potwierdzonego klauzulą przyjęcia. 1.6 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zakresu zamówienia polegającej na zmniejszeniu ilości działek objętych niniejszym operatem, przy czym ostateczną liczbę działek Zamawiający poda Wykonawcy najpóźniej do dnia 30.06.2018r., a w konsekwencji obniżenia wartości wynagrodzenia ryczałtowego odpowiednio do faktycznej ilości działek w oparciu o podaną w ofercie ryczałtową wartość jednostkową kosztów opracowania jednej działki. 1.7 Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na znaczny zakres zamówienia i krótki okres jego realizacji Wykonawca winien zapewnić odpowiednią organizację pracy i niezbędne zasoby, celem należytego wykonania zamówienia w terminie. 1.8 Zamawiający dla potrzeb niniejszego postępowania zaznacza, iż: 1.8.1 pod pojęciem „operatu gleboznawczego” należy rozumieć opracowanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, czyli podziału gleb na klasy bonitacyjne ze względu na ich jakość produkcyjną, ustaloną na podstawie cech genetycznych gleb, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami, w szczególności przepisami ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, 1.8.2 pod pojęciem „operatu geodezyjnego” należy rozumieć prace geodezyjne wykonane zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami, w szczególności przepisami ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne. 1.9 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług projektowych w zakresie do 30% wartości szacunkowej zamówienia na warunkach przewidzianych w dokumentacji postępowania dla zamówienia podstawowego, a dotyczących w szczególności opracowania kompletnego, operatu gleboznawczego, niezbędnego do zmiany klas i użytku gruntów na leśne. 1.10 Zamawiający informuje, że odstępuje od wymogu zatrudnienia członków zespołu projektowego na podstawie umowy o pracę w myśl art. 29 ust. 3a ustawy PZP, z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia charakteryzuje się działalnością samodzielną i indywidualną, więc sposób jego realizacji nie wyczerpuje znamion definicji pracy wynikającej z Kodeksu pracy. Zauważyć też należy, iż projektanci, geodeci najczęściej są przedsiębiorcami prowadzącymi własną działalność gospodarczą, a realizacja usług tego rodzaju następuje w formie samozatrudnienia. 2. Wykonawca zapewni realizację zamówienia w terminie do dnia 14.12.2018r., liczonym od dnia zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o własną kalkulację, podając również ryczałtową cenę jednostkową na 1 działkę ewidencyjną, a przedstawiając wartości we wzorze Formularza oferty stanowiącym integralną część SIWZ, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców, do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71351910-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego: Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 74 1020 2892 0000 5702 0591 0445. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej winno ono zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego do chwili upływu terminu składania oferta i zaleca się aby kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Natomiast w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty z załącznikami, 2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 3) dowód wniesienia wadium w przypadku jego złożenia w formie innej niż pieniężna

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach