Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: Access Medicine, Access Surgery, The Cochrane Library i OECD Health Statistics dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    Św. Anny 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 12700004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: Access Medicine, Access Surgery, The Cochrane Library i OECD Health Statistics dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia; 1.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: Access Medicine, Access Surgery, The Cochrane Library i OECD Health Statistics dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 (cztery) części: 1.1.1. Część 1: Dostęp do bazy danych; Access Medicine; 1.1.2. Część 2: Dostęp do bazy danych Access Surgery; 1.1.3. Cześć 3: Dostęp do bazy danych The Cochrane Library; 1.1.4. Część 4: Dostęp do bazy danych OECD Health Statistics 1.2 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1.2.1 Dostarczenie do Biblioteki Medycznej UJ CM miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania bazy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej (e-mailem) cyklicznie, nie rzadziej niż w odstępach dwumiesięcznych lub stale je udostępniać w ramach Serwisu. 1.2.2 Aktualizacja na bieżąco bazy danych. 1.3 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku A do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ. 1.4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w Załączniku A do SIWZ. 1.5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: 2.1 Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu zawarcia umowy Wykonawca zatrudniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy 1 osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.), odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązane wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osobę będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 2.2 Niezależnie od liczby części, na jakie Wykonawca złoży ofertę, dopuszcza się, aby funkcję osoby ds. koordynowania zamówienia sprawowała jedna osoba. 2.3 Do zakresu czynności osób/oby wymienionej w pkt. 2.1 należeć będzie: 2.2.1 koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia; 2.2.2 koordynacja pracy osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia; 2.2.3 zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia; 2.2.4 bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia. 2.3 Wykonawca, w dniu podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 2.1 (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek lub dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń), zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ i wzorze umowy. 2.4 W przypadku niezatrudnienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, osoby, o której mowa w pkt. 2.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 2.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72320000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach