Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego w ramach realizowanego projektu, tj.: serwera pod wdrożenie systemu dziekanatowego USOS wraz z multiportalem, 2 drukarek do personalizacji kart ELS, ELD i EKP wraz z blankietami oraz elementów kontroli dostępu do zabezpieczenia kluczowych pomieszczeń uczelni, dla UP JP II w Krakowie.

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-002 Kraków, ul. Kanonicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
    ul. Kanonicza 25
    31-002 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 421 68 48 wew. 624, fax. 12 421 68 48 wew. 624
    REGON: 38719130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego w ramach realizowanego projektu, tj.: serwera pod wdrożenie systemu dziekanatowego USOS wraz z multiportalem, 2 drukarek do personalizacji kart ELS, ELD i EKP wraz z blankietami oraz elementów kontroli dostępu do zabezpieczenia kluczowych pomieszczeń uczelni, dla UP JP II w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i indywidualna kalkulacja ryczałtowej ceny oferty i opis oferowanego przedmiotu zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczany sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany, nie powystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018r., posiadający pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Wsparcie techniczne polegać ma na dostępie do lika strony Wykonawcy pod którym użytkownik znajdzie kontakt z Wykonawcą oraz na możliwości napisania maila bądź wykonania telefonu w celu uzyskania pomocy i rozwiązania bieżącego problemu technicznego. 3. Zamawiający wymaga aby wszystkie komponenty posiadały możliwość integracji i współpracy z posiadanymi przez Zamawiającego systemami: 3.1 personalizacji kart elektronicznych (legitymacje studenckie, karty pracownicze), systemem Perso (firmy OPTeam), 3.2 kontroli dostępu (elementy systemu PSCS). 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 4.1 dostawę wraz z instalacją serwera pod wdrożenie systemu dziekanatowego USOS wraz z multiportalem - uruchomienie testowe, instalacja i konfiguracja podstawowego oprogramowania - system operacyjny, system wirtualizacji, 4.2 dostawę 2 drukarek do personalizacji kart ELS, ELD i EKP wraz z blankietami – 250 szt. bankietów ELD, 500 szt. blankietów EKP: 4.2.1 przeprowadzenie testów sprawdzających wydruk na próbkach kart dostarczonych przez Zamawiającego za pomocą posiadanego systemu do personalizacji kart, 4.2.2 przeprowadzenia szkolenia pracowników (2. osoby) w zakresie obsługi urządzenia, konserwacji i wymiany elementów eksploatacyjnych, 4.2.3 dostawę materiałów eksploatacyjnych (kolor) do drukarek blankietów, 4.3 dostawę elementów kontroli dostępu do zabezpieczenia kluczowych pomieszczeń uczelni dla trzech budynków Zamawiającego wraz z niezbędnym sprzętem do drzwi, w tym elementy peryferyjne i okablowanie dla systemu kontroli dostępu (m. in. kontrolery, czytniki kart, podstawowe okablowanie), 4.4 dostawę breloków zbliżeniowych Mifare 1k – 200 szt. , które będą wykorzystywane w systemie do zarządzania kluczami. 4.5 Wymagane jest również: 4.5.1 dołączenie do dostarczonego serwera oryginalnych nośników systemu operacyjnego (oryginalne płyty instalacyjne CD/DVD) lub oryginalne urządzenia USB ) z oprogramowaniem oryginalnym, nigdy wcześniej nie wykorzystywanym lub kopię systemu operacyjnego na dysku twardym a także oprogramowanie narzędziowe na płycie CD/DVD (do serwera). Zamawiający wymaga, by na fakturze dodatkowo znalazł się zapis dotyczący zakupu serwera wraz z nazwą systemu operacyjnego, 4.5.2 udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na zaoferowany serwer * parametr dodatkowo punktowany. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta. Termin gwarancji będzie liczony od dnia następnego po dacie podpisania protokołu dostawy, 4.5.3 udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na zaoferowane drukarki * parametr dodatkowo punktowany. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta. Termin gwarancji będzie liczony od dnia następnego po dacie podpisania protokołu dostawy, 4.5.4 udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na zaoferowane elementy systemu kontroli dostępu* parametr dodatkowo punktowany. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta. Termin gwarancji będzie liczony od dnia następnego po dacie podpisania protokołu dostawy, 4.5.5 serwis realizowany na miejscu u użytkownika (on-site, NBD) przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu - do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarię nie może być wykonana na miejscu, Wykonawca zobliguje się zabrać i naprawić sprzęt na własny koszt. Czas naprawy nie może przekroczyć 10 dni roboczych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii, a w przypadku braku możliwości dokonania naprawy w powyższym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zastępczego przedmiotu zamówienia na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż naprawiany. W przypadku trzykrotnej naprawy serwera bądź drukarki będącego przedmiotem umowy lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy, na własny koszt w terminie 10 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy. W całym okresie użytkowania, w przypadku awarii dysk pozostanie u użytkownika dotyczy serwera. 5. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do siedziby Zamawiającego: 5.1 SERWER pod wdrożenie systemu dziekanatowego wraz z multiportalem do Działu IT Uniwersytetu UPJPII, ul. Franciszkańska 1, 31-004 Kraków, 5.2 drukarki do personalizacji kart ELS, ELD i EKP wraz z blankietami oraz dostawę elementów kontroli dostępu do zabezpieczenia kluczowych pomieszczeń uczelni - Dział IT ul. Bernardyńska 3, Kraków (31-069). 6. Dostawa obejmuje również wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu (wzór protokołu dostawy – załącznik nr 2 do wzoru umowy). Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej. 7. Dostawa sprzętu musi być zrealizowana w terminie maksymalnie do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego, co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem jej realizacji. 8. Oferowany przedmiot zamówienia, tj. serwer i drukarki muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2017r. poz. 1226 z późn. zm.). 9. Zamawiający zastrzega, że po zrealizowaniu zamówienia Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenie i elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. 12. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów. 13. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i indywidualna kalkulacja ryczałtowej ceny oferty i opis oferowanego przedmiotu zamówienia, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48822000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Formularz oferty z załącznikami, 2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). Ponadto 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający zaznacza, iż podziela rekomendacje opublikowaną na stronie internetowej UZP o następującej treści: „(…) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego też, Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór oświadczenia dotyczącego istnienia lub braku powiązań kapitałowych przedstawiony jest w załączniku do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach