Przetargi.pl
wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego, tj. zestawu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i komputera przenośnego, w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia w ramach projektu BMZ, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla WBBB UJ, przy ul.Gronostajowej 7 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/205/2009

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego, tj. zestawu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i komputera przenośnego, w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia w ramach projektu BMZ, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla WBBB UJ, przy ul.Gronostajowej 7 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/205/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu komputerowego, tj. zestawu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i komputera przenośnego, w ramach projektu pn.: Biotechnologia Molekularna dla Zdrowia współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, dla Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul.Gronostajowej 7 w Krakowie, w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: a) część 1 - zestaw komputerowy (1 sztuka) i urządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka), b) część 2 - urządzenie wielofunkcyjne (1 sztuka), c) część 3 - ?komputer przenośny (1 sztuka).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości łącznej dla części 1, 2 i 3 wynoszącej kwotę 350,00 zł. PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych PLN), przy czym wadium dla części 1 w kwocie 200,00 zł. PLN (słownie: dwieście złotych PLN), dla części 2 w kwocie 50,00 zł. PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych PLN) i dla części 3 w kwocie 100,00 zł. PLN (słownie: sto złotych PLN). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego nr 47106000760000320000467981.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków podmiotowych (warunki formalne, zdolność ekonomiczna i finansowa oraz zdolność techniczna) i przedmiotowych udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Zobowiązany jest także wnieść wadium w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia. 2. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu dostaw i zawartego w nim oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich inwestorów, że w ciągu ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował: 2.1 w odniesieniu do części 1 zamówienia, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. dostawę sprzętu komputerowego. Przy czym wartość łączna wykazanych trzech realizacji dostarczonych urządzeń nie może być mniejsza niż 15 000,00 złotych (PLN) brutto, a dostawa została wykonana z należytą starannością. Należy podać zakres dostawy, jej wartość, daty wykonania, nazwę inwestora, jego adres i telefon; 2.2 w odniesieniu do części 2 zamówienia, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. sprzętu komputerowego z wyposażeniem. Przy czym wartość łączna wykazanych dwóch realizacji dostarczonych urządzeń nie może być mniejsza niż 4 500,00 złotych (PLN) brutto, a dostawa została wykonana z należytą starannością. Należy podać zakres dostawy, jej wartość, daty wykonania, nazwę inwestora, jego adres i telefon; 2.3 w odniesieniu do części 3 zamówienia, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. dostawę sprzętu komputerowego. Przy czym wartość łączna wykazanych dwóch realizacji dostarczonych urządzeń nie może być mniejsza niż 6 000,00 złotych (PLN) brutto, a dostawa została wykonana z należytą starannością. Należy podać zakres dostawy, jej wartość, daty wykonania, nazwę inwestora, jego adres i telefon. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 21 dni, liczonym od udzielenia zamówienia w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, dokumenty i wydruki oraz kopie wymaganych certyfikatów (oznaczeń) CE, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i urządzeń z wymaganiami SIWZ w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia (dopuszcza się angielskojęzyczną wersję niniejszych dokumentów). 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej wymagane dla poszczególnych elementów okresy gwarancyjne obejmujące całość przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia, liczone od daty odbioru całości zamówienia, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym w miejscu użytkowania realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta, w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia. 6. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, przy czym wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za całość przedmiotu zamówienia w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia. 7. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia. 8. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 9. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone. C. W przypadku dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług, ich wykazu, oraz informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionych w walutach obcych (nie w PLN) wskazane w nich wartości (kwoty) zostaną przeliczone dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według średniego kursu PLN dla tej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upełnomocnione, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3. Dowód wniesienia wadium w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia. 4. Wykaz dostaw Wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia. 5. Szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, dokumenty i wydruki oraz i kopie wymaganych certyfikatów (oznaczeń) CE, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i urządzeń z wymaganiami SIWZ w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia (dopuszcza się angielskojęzyczną wersję niniejszych dokumentów). 6. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację Wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego Wykonawcy w odniesieniu do jednej i/lub dwóch i/lub trzech części zamówienia. 7. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 5, zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5), SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 6) SIWZ, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy). 8. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt 6) 1. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, wykonawca może go zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt 6)8. i 9. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 11. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SIWZ (oprócz pkt 6)2. SIWZ) dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/oglosz.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach