Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego i projektorów multimedialnych

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte ogłasza przetarg

  • Adres: 81-103 Gdynia, ul. Śmidowicza 69
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 6262537 , fax. 058 6262963
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
    ul. Śmidowicza 69 69
    81-103 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 6262537, fax. 058 6262963
    REGON: 19006413600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego i projektorów multimedialnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I - Komputery stacjonarne, akcesoria; CZĘŚĆ II - Komputery stacjonarne, akcesoria; CZĘŚĆ III - Projektory CZĘŚĆ IV - Komputery przenośne, akcesoria; CZĘŚĆ V - Oprogramowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP tj.: 1.1.posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy PZP). 2.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w punkcie VIII SIWZ terminie. 3.Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga by oferowane komputery stacjonarne lub podstawowe elementy (bezwzględnie: płyta główna, karta grafiki, karta sieciowa, dyski, napęd DVD-CD-R-RW) użyte do budowy komputera znajdowały się na Liście Zgodności Sprzętowej odpowiednio dla Windows XP lub Vista publikowanej na stronach: http:winqual.microsoft.com-hcl 5.W ofercie należy wyszczególnić wszystkie istotne parametry oferowanego sprzętu. Bezwzględnie wymagane są parametry oferowanego sprzętu. W pozycjach, gdzie zamawiający wyszczególnił wymagane parametry lub dodał słowo wyszczególnić(załącznik nr 5). 6.Wykonawca musi wypełnić formularz oferty (załącznik nr 3) wraz z kalkulacją cenową lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 7.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 1, maximum 5), wykaz załączonych dokumentów musi pokrywać się z wykazem wykonanych dostaw (załącznik nr 7). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpie-czenie zdrowotne i społeczne (załącznik nr 6); 3)oświadczenia z art. 22 ustawy Pzp (załącznik nr 1); 4)wypełniony formularz ofertowy sprzętu i oprogramowania wraz z kalkulacją szczegółową (załącznik nr 3); 5)Wypełniony załącznik nr 5. Bezwzględnie wymagane są parametry oferowanego sprzętu w pozycjach, gdzie zamawiający wyszczególnił wymagane parametry lub dodał słowo wyszczególnić. 6)Oświadczenie, że oferowane komputery lub podstawowe elementy (bezwzględnie: płyta główna, karta grafiki, karta sieciowa, dyski, napęd DVD-CD-R-RW) użyte do budowy komputera znajdują się na Liście Zgodności Sprzętowej odpowiednio dla Windows Vista lub Windows XP publikowanej na stronach: :http:winqual.microsoft.com-hcl (załącznik nr 8) 7)wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (nie mniej niż 1, nie więcej niż 5), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wykaz referencji musi pokrywać się z wykazem wykonanych dostaw) (załącznik nr 7); 8)Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. 9) W przypadku Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ (załącznik nr 2) zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach