Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg
- Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
- Data zamieszczenia: 2010-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
ul. Gołębia 24 24
31-007 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4324450, fax. 012 4324451 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy mebli i krzeseł laboratoryjnych w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dotycząca projektu ATOMIN, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla WFAiIS UJ, przy ul.Reymonta 4 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/572/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu (wykonania) i dostawy wraz z montażem mebli i krzeseł laboratoryjnych, w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dotyczące projektu pn.: Badanie układów w skali atomowej, nauki ścisłe dla innowacyjnej gospodarki (ATOMIN), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul.Reymonta 4 w Krakowie. Zamówienie obejmuje w szczególności: Część 1 - stoły, szafki i szafy laboratoryjne 1.1 Stół wagowy (antywibracyjny) - 1 sztuka 1.2 Szafki wiszące - 2 sztuki 1.3 Szafa metalowa lekarska - 1 sztuka 1.4 Szafka metalowa - 1 sztuka 1.5 Stół laboratoryjny - 1 sztuka 1.6 Szafka laminowana - 1 sztuka 1.7 Szafka wisząca na materiały laboratoryjne - 1 sztuka 1.8 Szafka wisząca - 1 sztuka 1.9 Stół laboratoryjny - 1 sztuka 1.10 Szafa metalowa laboratoryjna - 1 sztuka Część 2 - meble laboratoryjne, fotele i krzesła 1.1 Fotele obrotowe - 4 sztuki 1.2 Zestaw laboratoryjny - 1 sztuka 1.3 Szafa-regał - 1 sztuka 1.4 Szafa - 1 sztuka 1.5 Taboret laboratoryjny obrotowy na kółkach - 2 sztuki 1.6 Krzesło biurowe - 1 sztuka 1.7 Fotel - 2 sztuki 1.8 Biurko wraz z kontenerem* - 1 sztuka 1.9 Stolik komputerowy - 1 sztuka 1.10 Szafa (odzieżowo - aktowa) oraz witryna wysoka - po 1 sztuce 1.11 Zestaw mebli warsztatowych metalowych - 1 sztuka 1.12 Fotel - 1 sztuka 1.13 Biurko - 2 sztuki 1.14 Krzesło obrotowe - 2 sztuki 1.15 Szafka lekarska - 1 sztuka 1.16 Biurko - 1 sztuka 1.17 Kombinacja regałowa - 2 sztuki 1.18 Krzesło obrotowe - 2 sztuki 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 2 miesięcy, liczonym od udzielenia zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (dopuszcza się angielskojęzyczną wersję niniejszych dokumentów), odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny wymagany okres gwarancyjny obejmujący całość przedmiotu zamówienia, bądź o ile szczegółowo wskazano przy poszczególnych elementach okres dłuższy lub szczególne wymagania gwarancyjne to Wykonawca zobowiązany jest do ich spełnienia, liczone od daty odbioru całości zamówienia, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym w miejscu użytkowania realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 5. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 6. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/oglosz.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych - KC-zp.272-330/16
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa 50 sztuk krzeseł biurowych i 10 sztuk foteli komputerowych dla UCI. KC-zp.272-302/16.
Dodano: 2016-06-28 - wykonanie, dostawa i montaż mebli w laboratorium komputerowym KIG - KC.zp-272-77/16.
Dodano: 2016-04-15 - dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Centrum Energetyki (część Dydaktyczno-Badawcza) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zakup aparatury naukowo-badawczej z zakresu energetyki wraz z zagospodarowaniem przestrzeni i robotami budowlanymi KC-zp.272-87/16
Dodano: 2016-03-11 - zakup i dostawa specjalistycznych mebli warsztatowych do wyposażenia laboratorium - KC-zp.272-16/16
Dodano: 2016-01-22 - dostawa mebli laboratoryjnych do pomieszczeń dydaktycznych KAiIB wraz z montażem (Budynek B1 lab. 315A i 317 A) - KC-zp.272-623/15
Dodano: 2015-11-23 - dostawa 2 sztuk dygestoriów laboratoryjnych wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej, wodnej i gazowej dla WGGiOŚ KC-zp.272-535/15
Dodano: 2015-10-06 - dostawę 2 szt. szaf metalowych skrytkowych z drzwiami z plexi, 2 szt. szaf metalowych narzędziowych oraz 2 szt. kluczy typu MASTER - KC-zp. 272-506/15
Dodano: 2015-09-29 - dostawa dygestorium szczelinowego do stanowiska badawczego
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa i instalacja mebli laboratoryjnych oraz mebli dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-18/15
Dodano: 2015-06-17