Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg
- Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 124 324 450 , fax. 124 324 451
- Data zamieszczenia: 2019-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
ul. Gołębia 24
31-007 Kraków, woj. małopolskie
tel. 124 324 450, fax. 124 324 451
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.uj.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy klastra przełączników rdzeniowych dla Działu Infrastruktury Sieciowej Uniwersytetu Jagiellońskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy jednego klastra przełączników rdzeniowych dla Działu Infrastruktury Sieciowej Uniwersytetu Jagiellońskiego, mieszczącego się w Krakowie, przy ul. Reymonta 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik A do SIWZ. Zasady realizacji zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: PKT 5) SIWZ: 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: PKT 7) SIWZ: 7.1 Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą. 7.1.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy PZP, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; 7.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1 powyżej, w części dotyczącej podwykonawców; 7.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w punkcie 7.1.1 powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne. PKT 11) SIWZ: 5. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 5.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 5.2 opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e producenta, lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów oferowanych urządzeń. Zamawiający dopuszcza powyższe dokumenty w języku angielskim. 5.3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski; 5.4 wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU Z OPROGRAMOWANIEM: Cz. I punkty dostępowe (Access Point) Wi-Fi, Cz. II systemy operacyjne serwerowe, Cz. III systemy operacyjne komputerowe, Cz. IV oprogramowanie bazodanowe
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa przełączników sieci SAN dla Instytutu Zootechniki – Państwowego Instytutu Badawczego, KR-01/16/23
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa switchy wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem do pracy w ramach projektu pn. Program wzmocnienia potencjału dydaktycznego Uczelni na rzecz rozwoju regionalnego
Dodano: 2023-09-22 - „Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”
Dodano: 2023-07-20 - Zakup urządzenia typu UTM, routerów gigabit ethernet / Wi-Fi oraz czytników kodów kreskowych
Dodano: 2023-06-21 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa przełączników Fibre Channel
Dodano: 2023-03-21 - „Zakup i dostawa serwera i urządzeń sieciowych w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”
Dodano: 2023-03-14 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i usług w ramach Grantu w projekcie "Cyfrowa gmina"
Dodano: 2023-03-07 - Dostawa oraz instalacja urządzenia klasy UTM - 1szt. w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2023-02-27