Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu wyposażenia związanego z systemem RFID UHF wypożyczeń i zwrotów książek, dla biblioteki Wydziału Chemii UJ w Krakowie Nr sprawy: CRZP/UJ/335/2015

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/oglosz.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu wyposażenia związanego z systemem RFID UHF wypożyczeń i zwrotów książek, dla biblioteki Wydziału Chemii UJ w Krakowie Nr sprawy: CRZP/UJ/335/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu wyposażenia technologicznego związanego z systemem RFID UHF wypożyczeń i zwrotów książek, dla biblioteki nowego budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul. Gronostajowej 2 w Krakowie. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę wraz z transportem, uruchomieniem, przetestowaniem, szkoleniem oraz montaż elementów kompletnego systemu RFID UHF, zwanych dalej elementami systemu. Przez montaż należy rozumieć wyładunek, wniesienie i ustawienie elementów systemu, uruchomienie, testowanie i szkolenie. Zakres zamówienia obejmuje także świadczenie usług gwarancyjnych. Wykonawca winien dostarczyć wszystkie niezbędne elementy do montażu. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.2.1 Etykieta biblioteczna RFID ISO18000--6C do znakowania książek - 60 000 szt., 1.2.2 Etykieta biblioteczna RFID ISO 18000--6C do znakowania płyt CD i DVD - 1000 szt. 1.2.3 Stanowisko kodowania etykiet RFID (zawiera inerrogator RFID, antenę RFID, czytnik kodów kreskowych i oprogramowanie) - 3 zestawy. 1.2.4 Stanowisko wypożyczeń i zwrotów dla bibliotekarza (zawiera: interrogator RFID, czytnik kodów kreskowych i oprogramowanie) -2 zestawy. 1.2.5 Bramka kontrolna RFID - sufitowa, dwu antenowa - 1 szt. 1.2.6 Mobilne scontrum RFID (zawiera: komputer mobilny z czytnikiem RFID i aplikację-nie zawiera komputera stacjonarnego do wymiany danych) - 1 szt. 1.2.7 Stanowisko samodzielnego wypożyczania wolnostojące (zawiera: komputer PC, aplikację, monitor dotykowy, czytnik legitymacji studenckich, interrogator RFID, drukarkę potwierdzeń, obudowę wolnostojącą) - 1 szt. 1.2.8 Wrzutnia wewnętrzna do samodzielnych zwrotów z zamykanym otworem wrzutowym (zawiera: ekran dotykowy LCD, drukarkę, aplikację, interrogator RFID, taśmociąg, komputer PC, 1 wózek do odbioru i przewożenia książek) - 1 szt. 1.2.9 Oprogramowanie, integracja z systemem bibliotecznym Virtua, pomoc wdrożeniowa, szkolenia (dla trzech osób w wymiarze co najmniej 16 godzin łącznie w miejscu montażu), testy - 1 komplet. 1.2.10 Czytnik kodów kreskowych - 2 szt. 1.2.11 Komputer typu All in one z monitorem dotykowym 23 cale - 2 szt. 1.3 Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia w całości był fabrycznie nowy, a jego urządzenia i elementy składowe nie mogą być wyprodukowane przed 2015 rokiem. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, jak i inne istotne dla wykonania zamówienia informacje, zawarte są w pkt 3)10. SIWZ oraz w załączonych rysunkach, stanowiących Załącznik A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 10 stron). 1.5 Oferowany przedmiot zamówienia musi być przystosowany do bezpośredniego montażu w obiekcie. Jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia będzie wymagał przeróbek w jakimkolwiek zakresie w obiekcie lub oferowanym przez Wykonawcę przedmiocie zamówienia, Wykonawca musi zapewnić wykonanie tych przeróbek, uzgodnić ich wykonanie z Zamawiającym, GWI, Zarządzającym Kontraktem, oraz przejąć gwarancję na wykonany zakres czynności i dostaw zgodnie z wymaganiami Zamawiającego lub posiadanymi przez niego gwarancjami. 1.6 Zamawiający informuje ponadto, iż: 1.6.1 Najpóźniej przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty określone zapisami umowy i SIWZ (certyfikaty, atesty, świadectwa, karty wyrobu itp.), które są wymagane i wydawane dla wykonywanego przedmiotu zamówienia, chyba, iż dokumenty te nie są standardowo dostępne, a w takim przypadku ich dostarczenie winno nastąpić nie później niż wraz z dostawą określonego elementu. 1.6.2 Wykonawca, pod nadzorem swojego przedstawiciela, swoim personelem, sprzętem i staraniem dokona rozładunku i transportu elementów systemu do właściwych, docelowych pomieszczeń obiektu. 1.6.3 Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt, skalkulowany w ryczałtowej cenie oferty, dokona rozpakowania i scalenia elementów oraz akcesoriów składających się na przedmiot zamówienia, wraz ze skompletowaniem oraz montażem. 1.7 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia i elementy systemu muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - PZP zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów systemu z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego sprzętu oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 90 dni, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy. 3. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację, z podaniem cen jednostkowych określonych elementów, niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, odpowiednio do wzoru tabelarycznego stanowiącego Załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, schemat/y, katalog lub karty katalogowe producenta/ów potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302380006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 315 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych, 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm). 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach