Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową i posadowieniem pomnika Płk. Ryszarda Kuklińskiego w Krakowie

Stowarzyszenie im. Płk. Ryszarda Kuklińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 31-579 Kraków, Narciarska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48602250277
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie im. Płk. Ryszarda Kuklińskiego
    Narciarska 2H/1
    31-579 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48602250277
    REGON: 120970843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plk-kuklinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową i posadowieniem pomnika Płk. Ryszarda Kuklińskiego w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach inwestycji związanej z budową pomnika dedykowanego Pułkownikowi Ryszardowi Kuklińskiemu zlokalizowanego w Krakowie na Placu Jana Nowak-Jeziorańskiego. Znak sprawy: 1/2018. 2. Zamówienie współfinansowane jest ze składek i darów oraz ze środków publicznych przekazanych przez Prezydenta Miasta Krakowa i Marszałka Województwa Małopolskiego. 3. Zamówienie obejmuje w szczególności: 3.1 wykonanie robót ziemnych, instalacyjnych, fundamentowych, montażowych 3.2 dostawy i montaż materiałów i elementów oraz urządzeń, 3.3 prace elektryczne związane między innymi z oświetleniem i iluminacją obiektu, 3.4 współpraca i koordynacja robót oraz dostaw i prac montażowych, 3.5 współpraca przy odbiorze, załadunku, transporcie, rozładunku i montaż dostaw inwestorskich, tj. elementów składających się na obiekt architektoniczny pomnika – Łuk, Mur, Obelisk i Ścieżka, wraz z wykonaniem niezbędnych robót im towarzyszących, 3.6 zagospodarowanie i uporządkowanie terenu, 3.7 wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 3.8 wykonywanie robót zgodnie z ustalonym harmonogramem. 4. Zamawiający informuje, iż niezbędnym dla realizacji niezbędnych robót budowlanych, w tym dostaw i usług wymaganych do ich wykonania, a objętych zakresem przedmiotu zamówienia jest zapoznanie się i wykorzystanie szczegółowego opisu Zadania Inwestycyjnego zwanego zamiennie w dalszej części SIWZ Inwestycją, który zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, czyli dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), jak i przedmiar na stronie www.plk-kuklinski.pl 3.2. Zamawiający zaznacza i podkreśla, iż załączone przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 3.3. Zamawiający informuje, iż przewiduje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto (z VAT) w wysokości 510.000,00 zł. 3.4. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która będzie miała miejsce w dniu 31.01.2018r. o godz. 12:00. Spotkanie przed wejściem do Pałacu Wołodkowiców Krakowie, wejście boczne od strony budynku dworca (budynek wynajmowany przez Pocztę), przy Placu Jana Nowak-Jeziorańskiego (tel. do osoby kontaktowej 602-250-277). 3.5. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w zakresie do 100% wartości szacunkowej zamówienia na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania dla zamówienia podstawowego. Zakres prac powtarzających może obejmować w szczególności roboty budowlane, montażowe i instalacyjne wraz z dostawami związane z kolejnymi pracami inwestycyjnymi i zagospodarowaniem terenu w miejscu posadowienia pomnika i w bezpośrednim jego otoczeniu. 3.6. Zamawiający zaznacza, iż w związku z krótkim terminem realizacji zamówienia oraz możliwością niesprzyjających warunków pogodowych zaleca się Wykonawcy pracę w systemie dwuzmianowym, w tym również pracę w soboty. 3.7. Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych wyrobów, tj. typów, modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, kolorystyczne itp. wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów oraz urządzeń innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, estetycznych itp. (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 5% w stosunku do podanych wymagań (rozmiarów, wymiarów lub obliczeń wobec wszystkich elementów wyrobów, założeń lub funkcji) traktowanych w zależności od danego parametru podanego w SIWZ jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) określonych w SIWZ, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji. 3.8. Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, ziemne, fundamentowe, murarskie, instalacyjne oraz montażowe i związane z zagospodarowaniem terenu, jak i porządkowe, były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 108 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją usług objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 4. Dodatkowe informacje i wymagania związane z realizacją zamówienia: 4.1 Zamówienie dotyczy II etapu budowy czyli wykonania robót budowlano – montażowych (zwanych dalej RBM), przygotowania posadowienia poprzez wykonanie fundamentów i instalacji oświetleniowej (iluminacji) oraz montaż przygotowanych wcześniej (etap I budowy) elementów pomnika określanych umownie w projektach budowlanym i wykonawczym: łuk, mur, obelisk i ścieżka. 4.2 Zamówienie objęte jest również pozwoleniem, które wydał Wojewódzki Konserwator Zabytków, zawartym w projekcie budowlanym na str. 132, Pozwolenie Nr 879/14 z 18 IX 2014 r. i (nowe) nr 525/17 z 05 V 2017 r. oraz nr 474/17 z 11 X 2017 r. 4.3 Inwestorem operacyjnym wraz z czynnościami nadzoru budowlanego i koordynacji jest Stowarzyszenie im. Płk. Ryszarda Kuklińskiego (SRK), reprezentowane przez: prezes Henryk A. Pach tel. 602 25-02-77 i inspektor nadzoru, mgr. inż. Michał Pach tel. 601 43 04 64. Nadzory autorskie: – konstruktorski GSBK mgr inż. Mariusz Szefer tel. 506 10 28 00, – elektryczny z iluminacją mgr inż. Jan Wachacki ES-System tel. 603 63 75 08, – artystyczno – architektoniczny prof. dr Czesław Dźwigaj ART-MEA tel. 602 58 75 82. Obsługa archeologiczna Anna Tyniec tel. 693 421 756. 4.4 Wykonawcami – dostawcami (dalej Dostawcami) elementów art.-architektonicznych pomnika: Łuk, Mur, Obelisk i Ścieżka oraz uczestnikami prac montażowych tych części pomnika na placu budowy są: 4.4.1 Łuk – Treko Laser sp. z o.o. (TL), Skawina, ul. Hałacińskiego 10, prezes Jerzy Wodnicki, tel. 607 98 52 52 4.4.2 Mur – Art Mea s.j. (AM), Rząska, ul. Krakowska 81, prof. Czesław Dźwigaj, tel. 602 58 75 82 4.4.3 Obelisk i Ścieżka – AM oraz Metalodlew S.A., teren huty Arcelor Mittal, brama nr 2, ul. Mrozowa, Kraków: v-prezes Zbigniew Sierant 691 40 89 27 i kierownik Waldemar Pietras tel. 607 61 62 25 4.4.4 Kontakt z dyrektorem technicznym „Galerii Krakowskiej” – Tomasz Polek tel. 668 196 496 lub 793 676 700 4.4.5 Pod ww. adresami i tel. mogą zainteresowani udziałem w przetargu umówić się celem obejrzenia elementów i konsultacji z dysponentem Pl. J.N-J. 4.5 Uwagi ogólne 4.5.1 Właściciel/dysponent placu („Galeria Krakowska” – dalej GK) wyznaczył czas wykonania RBM w planowanym okresie od 1 marca do 12 kwietnia 2018r. II etap czyli RBM odbywa się w trybie zamówienia publicznego poprzez przetarg organizowany przez Stowarzyszenie im. Płk. R. Kuklińskiego. Wobec ustalonego przez dysponenta terenu terminu wejścia w teren i czasu budowy umowa powinna być zawarta do 1 marca 2018r. Wyłoniony Wykonawca wykorzystuje czas do niezbędnych uzgodnień realizacyjnych z inwestorem operacyjnym SRK, GK i dostawcami elementów (Łuk, Mur, Obelisk i Ścieżka) oraz uzgadnia z dostawcami wykonawczy harmonogram robót. Harmonogram winien być uzgodniony i podpisany wraz z umową z uwzględnieniem niniejszych wskazań i informacji. 4.5.2 Harmonogram winien precyzować orientacyjnie (z dokładnością do 2 dni) terminy dostaw, scalania i montażu docelowego elementów Dostawców. Wyłoniony Wykonawca RBM przejmuje plac budowy w zakładanym terminie 1 marca 2018 r. i dokonuje zagospodarowania placu budowy wraz z jej rozpoczęciem. Z uwagi na okresowe potrzeby technologiczne na placu budowy jego ogrodzenie winno być przesuwne (przestawne), a sama powierzchnia do celów organizacyjnych może być okresowo powiększana. 4.6 Szczegóły kooperacyjne do zaplanowania organizacji robót: 4.6.1 ŁUK powinien być pierwszym dostarczonym, zmontowanym i posadowionym elementem kompozycji pomnika. Jest jedynym elementem którego scalanie (dwóch części) przed montażem – posadowieniem docelowym na fundamencie – z powodu ograniczeń drogowych-transportowych – zostanie przez Dostawcę (TL) wykonane na placu budowy. Dostawa ŁUKU (organizacja transportu: TL we współpracy z UMK i Policją) winna nastąpić najpóźniej po wylaniu jego fundamentu. Ponieważ wielkogabarytowy transport ze Skawiny nastąpić może tylko w nocy, niezbędne jest dodatkowe oświetlenie placu budowy na przyjęcie tej dostawy. Przy odbiorze dostawy oraz później przy montażu łuku na fundamencie konieczny dźwig kołowy o udźwigu 10-15 t. i wysięgu do 15-20 m. TL w ciągu 5-7 dni scali ŁUK w okresie dojrzewania betonu fundamentu ŁUKU (minimum 14 dni, wystarczające do posadowienia konstrukcji Łuku) lub wcześniej (zaraz po ogrodzeniu pl. bud.). W tym czasie winno także nastąpić przygotowanie i montaż przez Wykonawcę konstrukcji wsporczej (rusztowanie systemowe, podpora) niezbędne przez kolejne minimum 7 dni po wypełnieniu wewnętrznym betonem (ok. 1m3) wewnętrzną rynną trzonu ŁUKU, co następuje po jego posadowieniu na fundamencie. Konstrukcję wsporczą ŁUKU należy oprzeć na gruncie tak, by nie blokowała innych robót fundamentowych, tras kanalizacji kablowej i przygotowawczych dla montażu elementów iluminacji. 4.6.2 MUR, OBELISK i ŚCIEŻKA zostaną dostarczone do montażu i zainstalowane (ustawione) na fundamentach przez ekipę AM (prof. Dźwigaj) z pomocą sprzętu (dźwigu) Wykonawcy. (Najcięższa płyta MURU do 2,8 t.) Należy przewidzieć miejsce zmagazynowania przez 1-2 dni płyt składowych MURU na pl. bud. przed ich montażem docelowym w ich fundamentach. Łącznie czas zapotrzebowany przez Dostawcę (AM) do wykonania jego siłami montaż MURU: 3-4 dni. Montaż OBELISKU i ŚCIEŻKI AM wykona z chwilą dostawy z Metalodlew S.A. 4.6.3 Przesłanki do harmonogramu zostały ustalone przez: Treko Laser, Art.-Mea, inwestora operacyjnego (SRK) i nadzór autorski-konstruktorski GSBK reprezentowanych przez wskazane wyżej osoby oraz uzgodnione z dysponentem Pl. Jana Nowak-Jeziorańskiego, dyrektorem technicznym „Galerii Krakowskiej” – p. Tomasz Polek 793 676-700 lub 668 196-496. Tyczenie obrysu i głównych punktów placu budowy oraz reper roboczy wykonane i oznakowane – geodeta Wojciech Hofman tel. 600 37 72 47. 4.6.4 ILUMINACJA LED. Do harmonogramu ogólnego budowy wymagane jest gwarantowane przez dostawców Wykonawcy oświadczenie o dysponowaniu elementami iluminacji: oprawami LED 39,6W i reflektorami LED w określonym czasie budowy celem ich zainstalowania. 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie do dnia 15 maja 2018r. liczonym od dnia zawarcia umowy, przy czym zakończenie robót budowlanych powinno nastąpić do dnia 12.04.2018r. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić w formie kosztorysów szczegółowych wraz z zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia dla całości zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej. 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorysy szczegółowe plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie szczegółowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w cenie oferty. Kosztorysy szczegółowe i zestawienia materiałów wraz z opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ stanowią jedynie podstawę do oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ oraz do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 9. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i montażowe oraz instalacje, jak i na pozostałe wyposażenie i urządzenia (chyba że standardowy okres gwarancji udzielony przez producenta/ów jest dłuższy), liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się do wykonywania na koszt własny bieżącej konserwacji instalacji i zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji oraz przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów. Bieżąca konserwacja dotyczy wszystkich instalacji i urządzeń, i obejmuje w szczególności wymianę elementów (w tym też materiałów eksploatacyjnych takich jak źródła światła i inne które mają wpływ na ich niezawodne funkcjonowanie), okresowe próby, pomiary itp. w okresie gwarancji. Bieżąca konserwacja i serwisowanie dotyczy w szczególności instalacji i urządzeń elektrycznych oraz iluminacji, tzn. przeglądu urządzeń i badania kontroli w okresie gwarancyjnym. Przeglądy winny być przeprowadzane zgodnie z zaleceniami, lub wymaganiami producentów określonymi w kartach gwarancyjnych, instrukcjach eksploatacji i innych dokumentach, bądź w okresach wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, a w przypadku braku takich wskazań co najmniej co 6 miesięcy. 10. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 11. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 12. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ. 13. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego w Banku Pekao SA nr: 89 1240 4588 1111 0010 3019 3429. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 8.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 8.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: 1. Formularz oferty i aktualne na dzień składania ofert oświadczenie którego wzór stanowi załącznik A do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia i obliczenie ceny oferty dla całości zamówienia, wyliczonej w oparciu o własną kalkulację, przedstawione w formie kosztorysów szczegółowych plus zestawienie materiałów, urządzeń i wyposażenia dla całości zamówienia wraz z nośnikami cenotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów, wraz ze wskazaniem producenta/ów, typów, numerów katalogowych itp. oferowanych elementów i urządzeń. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysie szczegółowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ i jej załączników w cenie oferty. Kosztorysy szczegółowe i zestawienia materiałów wraz opisem oferowanych elementów oraz urządzeń i dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań SIWZ (o ile dotyczy) stanowią podstawę oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ oraz do rozliczenia ewentualnych robót zamiennych lub zaniechanych. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach