Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiajacemu dystynkcji mundurowych w ilościach i asortymencie określonym w SIWZ

Izba Celna w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-029 Gdynia, ul. Północna 9A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6669088 , fax. 058 6669226
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Gdyni
    ul. Północna 9A 9A
    81-029 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6669088, fax. 058 6669226
    REGON: 00014368500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: służba celna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiajacemu dystynkcji mundurowych w ilościach i asortymencie określonym w SIWZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa dystynkcji mundurowych w ilościach i asortymencie określonym w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji. B/ Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na okres 3 lat, licząc od dnia jej podpisania przez obie strony lecz nie dłużej niż do wyczerpania ilości określonych przez Zamawiajacego. C/ Szczegółowe wymagania odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji. D/ Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia modelu wzorcowego dystynkcji mundurowych do ubioru służbowego, specjalnego oraz polowego, które pozostają w okresie obowiązywania umowy u Zamawiajacego. E/ Termin realizacji: do 14 dni, licząc od dnia otrzymania pisemnego zamówienia. F/ Okres gwarancji: 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181150008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia/złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ 4.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP 4.3. złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiajacego Sposób oceny: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcą na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres oraz podpisane przez mocodawcę, bądź jego kserokopia poświadczona przez mocodawcę albo notariusza (za zgodność z oryginałem). Pełnomocnictwo wymagane jest w przypadku, gdy: a/ Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określoną w dokumencie rejestracyjnym b/ Wykonawcę reprezentować będzie jedna osoba fizyczna, a dla firmy przewidziano reprezentację wieloosobową c/ Wykonawcy występują wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) Ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16-11-2006 r. o opłacie skarbowej - Dz.U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm). Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (pieczęć firmowa lub czytelny podpis lub pieczęć imienna i nieczytelny podpis). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach