Izba Celna w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-232 Łódź, ul. Lodowa 97
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6388277 , fax. 042 6388354
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Łodzi
ul. Lodowa 97 97
93-232 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6388277, fax. 042 6388354
REGON: 00014377400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.ic.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie wykonawcy budowy i modernizacji systemów budynkowych zlokalizowanych w Centrum Informatycznym w Łodzi przy ul. Karolewskiej 41 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Budowa i modernizacja następujących systemów budynkowych zlokalizowanych w Centrum Informatycznym w Łodzi przy ul. Karolewskiej 41: a) systemu sygnalizacji alarmu pożarowego; b) systemu sygnalizacji włamania i napadu; c) systemu kontroli dostępu; d - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 164 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 64 000,00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie* w okresie pięciu ostatnich lat** (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania: 1) co najmniej jednego zamówienia w ramach którego wykonano łącznie między innymi budowę i uruchomienie lub modernizację i uruchomienie : a) systemu klimatyzacji z wykorzystaniem wody lodowej jako czynnika chłodzącego, b) systemu sygnalizacji alarmu pożarowego - będącego jednocześnie punktem integrującym i wizualizującym awarie oraz stany alarmowe z innych systemów budynkowych, c) systemu gaszeniowego - wykorzystującego obojętny gaz jako środek gaśniczy, d) systemu zasilania gwarantowanego - zaprojektowanego w układzie współpracy centralnego, budynkowego zasilacza awaryjnego (o minimalnej mocy 200kVA) z agregatem prądotwórczy (o minimalnej mocy 350kVA) - podłączonym wydzielonym układem paliwowym do zewnętrznego zbiornika paliwa, e) systemu okablowania strukturalnego - zawierającego ekranowaną strukturę okablowania, o łącznej wartości brutto wyżej wymienionych systemów minimum 2 300 000 zł. (słownie: dwa miliony trzysta tysięcy zł.). *za wykonanie zamówienia Zamawiający uzna zarówno realizację zamówienia własnymi siłami Wykonawcy, jak również sytuację, w której Wykonawca był koordynatorem prac podwykonawców. **za dochowanie terminu Zamawiający uzna każde zamówienie, które zakończyło się w okresie pięciu ostatnich lat liczonych od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy: 1) za spełnienie warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 3 000 000 zł. (słownie: trzy miliony złotych). 2) za spełnienie warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 2 000 000 zł. (słownie: dwa miliony złotych). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust.1, 2) Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dn. 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197 poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. 6) Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 7) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę co najmniej 2 000 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.ic.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Szczerców tj.: Grudna dz. nr 252, Firlej-Zbyszek droga nr G2
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania zestawu hydroforowego w budynku A Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104
Dodano: 2016-05-17 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Szczerców
Dodano: 2016-02-12 - ZP/103/2015 NA Drobne roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
Dodano: 2015-11-24 - Wykonanie instalacji elektrycznej w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2015-11-05 - Remont instalacji elektrycznej na potrzeby bloku operacyjnego i oddziału intensywnej terapii budynku szpitala - etap 1
Dodano: 2015-10-20 - Przetarg nieograniczony na wykonanie rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rząśnia
Dodano: 2015-10-14 - Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu w Koźlu
Dodano: 2015-10-09 - Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez AZK Łódź - Śródmieście w podziale na 3 części
Dodano: 2015-09-24 - Wykonanie robót budowlanych w podziale na zadania: Zadanie nr 1: Zakup i montaż instalacji niskoprądowych na parterze budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu przy ul. Piłsudskiego 4, zawierających instalacje: SWiN (sygnalizacji włamań i napadu), LAN (sieć komputerowa / telefoniczna); SAP ( sygnalizacja alarmu pożaru). Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń Prokuratury Okręgowej w Sieradzu na parterze budynku, którego celem jest adaptacja wnętrz dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Sieradzu - II etap
Dodano: 2015-09-07