Gmina Nasielsk ogłasza przetarg
- Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6933000 , fax. 023 6912470
- Data zamieszczenia: 2012-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
ul. Elektronowa 3 3
05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
tel. 023 6933000, fax. 023 6912470
REGON: 00052849790913 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umnasielsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie wykonawców usług w zakresie 1. Koordynatora Projektu (część I zamówienia) 2. Specjalista ds. finansowo-księgowych (część II zamówienia) 3. Specjalista ds. promocji (część III zamówienia) projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia: Wyłonienie trzech wykonawców usług w zakresie 1. Koordynatora Projektu (część I zamówienia) 2. Specjalista ds. finansowo-księgowych (część II zamówienia) 3. Specjalista ds. promocji (część III zamówienia) projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK Współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Ta sama osoba fizyczna nie może pełnić równocześnie w projekcie funkcji koordynatora projektu i specjalisty ds. finansowo-księgowych oraz specjalisty ds. promocji. Wykonawca zobowiązany będzie do: - Wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją zlecenia, - Informowania w formie pisemnej Zamawiającego o przebiegu wykonywania zamówionego zlecenia na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od daty wystąpienia z takim żądaniem; - Uczestniczenia na żądanie i w siedzibie Zamawiającego po ustaleniu przez strony w spotkaniach mających na celu przedyskutowanie bieżących zagadnień związanych z realizacją zamówionego zlecenia; - Stosowanie się do poleceń i wskazówek Zamawiającego w trakcie wykonywania zamówionego zlecenia; - Wykorzystania wszystkich informacji, materiałów, dokumentów otrzymanych od Zamawiającego wyłącznie w celu prawidłowego wykonania umowy; Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy wszelkie posiadane dokumenty i informacje, a w szczególności: 1) faktury i dokumenty rozliczeniowe z Wykonawcami przedsięwzięcia. 2) potwierdzenia zapłaty faktur. 3) wskazane przez Wykonawcę informacje i wyjaśnienia potrzebne do opracowania wszystkich dokumentów będących przedmiotem realizacji niniejszej umowy. Wykonawca, któremu Zamawiający powierzył wykonanie zlecenia zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich faktów, informacji i okoliczności poznanych i udostępnionych w trakcie realizacji niniejszej umowy. Zamawiający zastrzega, że dokumenty udostępnione Wykonawcy nie mogą być rozpowszechniane w celach innych niż przewidziane niniejszą umową. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za: - terminowe wykonywanie wszystkich czynności związanych z realizacją usługi, - poprawność przedstawianych dokumentów finansowych i dokonywanie ich opisu zgodnie z wymogami w tym zakresie, - poprawność sporządzanych wniosków i raportów, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług doradcy zawodowego w projekcie systemowym pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2015-04-21 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2015-01-26 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2015-01-13 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2014-12-19 - Obsługę merytoryczno - finansową projektu Międzywydziałowe Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie w zakresie nauk Matematyczno - Przyrodniczych w ramach Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno -Przyrodniczych Uniwersytetu Warszawskiego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo i Nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i Rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy
Dodano: 2014-11-27 - Świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem systemowym pn.: Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2014-06-12 - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora w komponencie dotyczącym modernizacji egzaminu maturalnego z przedmiotów innych niż obowiązkowe na poziomie rozszerzonym, realizowanym w ramach projektu Pilotaż nowych egzaminów maturalnych.
Dodano: 2014-02-28 - Opracowanie procedur oraz pełnienie funkcji ekspertów w Projekcie Potencjał - Działanie - Rozwój: nowy wymiar współpracy miasta Płocka i płockich organizacji pozarządowych.
Dodano: 2014-02-21 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2014-02-03 - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora w komponencie dotyczącym modernizacji egzaminu maturalnego z przedmiotów innych niż obowiązkowe na poziomie rozszerzonym, realizowanym w ramach projektu Pilotaż nowych egzaminów maturalnych
Dodano: 2014-01-30