Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawców robót w ramach Projektu „Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródeł ciepła w domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Projekt 3.3.1”

Związek Gmin Dorzecza Wisłoki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 437 026 , fax. 134 437 023
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Dorzecza Wisłoki
    ul. M. Konopnickiej 82
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 437 026, fax. 134 437 023
    REGON: 37040004600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisloka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawców robót w ramach Projektu „Poprawa jakości powietrza poprzez wymianę źródeł ciepła w domach prywatnych na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Projekt 3.3.1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Głównym celem projektu jest obniżenie emisyjności pyłów w ośrodkach miejskich województwa podkarpackiego poprzez wymianę indywidualnych źródeł ciepła na bardziej efektywne. Przedmiotowy cel jest zbieżny z celem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 3.3 Poprawa jakości powietrza, poddziałanie 3.3.1 Realizacja planów niskoemisyjnych – wymiana źródeł ciepła. Zakres Projektu objęty niniejszym postępowaniem przetargowym to budowa 11 wymiennikowni ciepła sieciowego wraz z instalacjami odbiorczymi (centralne ogrzewanie i centralna ciepła woda użytkowa) w częściach wspólnych budynków (do węzłów pomiarowych i węzłów regulacyjnych zlokalizowanych na klatkach schodowych lub w mieszkaniach) w budynkach wielorodzinnych należących do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Jasła.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla Części I Kościuszki 53 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla Części II Lenartowicza 23 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla Części III Franciszkańska 2 3 000,00 zł (słownie: trzy tysięce złotych 00/100) dla Części IV Franciszkańska 1 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) dla Części V Słowackiego 5 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) dla Części VI Słowackiego 14 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla Części VII Kościuszki 31 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) dla Części VIII Kościuszki 57 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) dla Części IX Słowackiego 8 7 000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) dla Części X Mickiewicza 3 5 000,00 zł (słownie: pieć tysięcy złotych 00/100) dla Części XI Słowackiego 3 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy : dla Części I Kościuszki 53 nr 26 1600 1071 8980 0000 0091 0090 dla Części II Lenartowicza 23 nr 47 1600 1071 8980 0000 0092 0091 dla Części III Franciszkańska 2 nr 68 1600 1071 8980 0000 0093 0092 dla Części IV Franciszkańska 1 nr 89 1600 1071 8980 0000 0094 0093 dla Części V Słowackiego 5 nr 13 1600 1071 8980 0000 0095 0094 dla Części VI Słowackiego 14 nr 34 1600 1071 8980 0000 0096 0095 dla Części VII Kościuszki 31 nr 55 1600 1071 8980 0000 0097 0096 dla Części VIII Kościuszki 57 nr 76 1600 1071 8980 0000 0098 0097 dla Części IX Słowackiego 8 nr 97 1600 1071 8980 0000 0099 0098 dla Części X Mickiewicza 3 nr 21 1600 1071 8980 0000 0100 0099 dla Części XI Słowackiego 3 nr 42 1600 1071 8980 0000 0101 0100 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 5b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w rozdziale XI pkt 2 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie Wykonawca składa zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach