Przetargi.pl
Wyłonienie Wykonawców robót w ramach Projektu Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Zakres II

Związek Gmin Dorzecza Wisłoki ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 437 026 , fax. 134 437 023
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Dorzecza Wisłoki
    ul. M. Konopnickiej 82
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 437 026, fax. 134 437 023
    REGON: 37040004600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisloka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie Wykonawców robót w ramach Projektu Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki – Zakres II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem Projektu jest poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej, w szczególności: poprawa stanu technicznego obiektów, zwiększenie efektywności zarządzania energią, ograniczenie zapotrzebowania na energię w budynkach, oszczędność kosztów zaopatrzenia w energię, ograniczenie niskiej emisji gazów cieplarnianych, ochrona środowiska. Przeprowadzona termomodernizacja obiektu przełoży się bezpośrednio na zmniejszenie zapotrzebowania na energię, a więc na zwiększenie efektywności energetycznej budynków. 1. Zamówienie zostało podzielone na czternaście części: Część I: Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. KEN w Brzostku Ocieplenie ścian budynku w gruncie (ściany piwnicy) styropianem ekstrudowanym o grubości 11 cm; Ocieplenie stropu poddasza styropianem o grub. 10 cm; Wymiana okien piwnic na nowe o współczynniku U=0,9 W/m2K; Modernizacja systemu CO, w tym wymiana grzejników (155 szt.), montaż zaworów termostatycznych (155 szt.), wymiana i izolacja przewodów, wymiana kotłów grzewczych na 2 wysokosprawne, kondensacyjne kotły gazowe o mocy 120 kW. Podmiot działania: Gmina Brzostek Część II: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Starej Jastrząbce Modernizacja instalacji CO – budowa nowego węzła cieplnego w oparciu o 4 gazowe pompy ciepła 40kW każda, wymiana instalacji w tym 71 szt. grzejników i 71 szt. zaworów, budowa nowej instalacji c.w.u. z kotłem gazowym oraz zastosowanie systemu zarządzania energią w budynku (BMS); Wymiana części okien zewnętrznych na okna o wsp. U = 0,9 W/m2K; Wymiana istniejących opraw i źródeł światła na LED (260 szt.); Budowa instalacji fotowoltaicznej 9 kW (48 modułów x 260W). Podmiot działania: Gmina Czarna Część III: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Żdżarach Modernizacja instalacji CO polegająca na budowie nowego węzła cieplnego w oparciu o 3 gazowe pompy ciepła 40kW każda, z 2 kotłami gazowymi, wymianie instalacji w tym 97 szt. grzejników i 97 szt. termostatów oraz zastosowaniu systemu zarządzania energią w budynku (BMS); Wymiana części okien na nowe okna o wsp. U=0,9 W/m2K; Wymiana istniejących opraw i źródeł światła na LED (247 szt.); Budowa instalacji fotowoltaicznej 10 kW (40 modułów x 260W). Podmiot działania: Gmina Czarna Część IV: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Borowej Modernizacja instalacji CO polegająca na budowie nowego węzła cieplnego w oparciu o 3 gazowe pompy ciepła 40kW każda, z kotłem gazowym, wymianą instalacji (w tym grzejniki 70 szt. wraz z termostatami 70 szt.) oraz zastosowaniu systemu zarządzania energią w budynku (BMS); Modernizacja kotłowni i budowa instalacji c.w.u.; Wymiana części okien zewnętrznych na okna o wsp. przenikania U=0,9 W/m2K; Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o wsp. U=1,3 W/m2K; Wymiana istniejących opraw i źródeł światła na LED (173 szt.); Budowa instalacji fotowoltaicznej 5 kW (20 modułów x 260W). Podmiot działania: Gmina Czarna Część V: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Chotowej Modernizacja instalacji CO polegająca na budowie nowego węzła cieplnego w oparciu o 2 gazowe pompy ciepła 40kW każda, z kotłem gazowym, wymianą instalacji (w tym grzejniki 69 szt. i termostaty 69 szt.) oraz zastosowaniu systemu zarządzania energią w budynku (BMS); Wymiana części okien zewnętrznych na okna o wsp. przenikania U=0,9 W/m2K; Wymiana istniejących opraw i źródeł światła na LED (180 szt.); Budowa instalacji fotowoltaicznej 6 kW (26 modułów x 260W). Podmiot działania: Gmina Czarna Część VI: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Głowaczowej Modernizacja instalacji CO polegająca na budowie nowego węzła cieplnego w oparciu o 2 gazowe pompy ciepła 40kW każda, z kotłem gazowym do podgrzewania c.w.u., wymianie instalacji (w tym grzejniki 55 szt. i termostaty 55 szt.) oraz zastosowaniu systemu zarządzania energią w budynku (BMS); Wymiana części okien zewnętrznych na okna o wsp. przenikania U=0,9 W/m2K; Wymiana istniejących opraw i źródeł światła na LED (168 szt.); Budowa instalacji fotowoltaicznej 6 kW (24 modułów x 260W). Podmiot działania: Gmina Czarna Część VII: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Róży Modernizacja instalacji CO polegająca na budowie nowego węzła cieplnego w oparciu o 1 gazowe pompy ciepła 40kW i kocioł gazowy, wymianie instalacji (w tym grzejniki 50 szt. i termostaty 50 szt.) oraz zastosowaniu systemu zarządzania energią w budynku (BMS); Wymiana części okien zewnętrznych na okna o wsp. przenikania U=0,9 W/m2K; Wymiana istniejących opraw i źródeł światła na LED (140 szt.); Budowa instalacji fotowoltaicznej 9 kW (36 modułów x 260W). Podmiot działania: Gmina Czarna Część VIII: Termomodernizacja budynku remizy OSP w Krempnej Modernizacja instalacji CO polegająca na utworzeniu nowej kotłowni w oparciu o kocioł na biomasę (pellet) o mocy do 30 kW z pełną armaturą i sterowaniem, modernizacji instalacji (m.in. grzejniki, przewody, zawory termostatyczne) oraz zastosowaniu systemu zarządzania energią w budynku (BMS) wraz z przeprowadzeniem prób; Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku nie większym niż λ=0,031 [W/mK] o grubości 15 cm; Wymiana okien zewnętrznych na nowe o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż U=0,9 W/m2K; Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż. U=1,3 W/m2K. W tym wymiana bramy; Podmiot działania: Gmina Krempna. Część IX: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Święcanach Modernizacja systemu grzewczego poprzez wymianę armatury grzewczej w tym 130 szt. grzejników z termostatami, montaż sterownika uwzględniającego przerwy w ogrzewaniu; Wymiana zasobników ciepłej wody na niskoenergetyczne o poj. łącznej 300 l ogrzewane z pieca gazowego; Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grub. 15 cm; Ocieplenie stropodachu styropianem o grub. 20 cm; Ocieplenie dachu nad łącznikiem wełną mineralną o grub. 18 cm; Ocieplenie dachu styropianem o grub. 23 cm; Wymiana drzwi na energooszczędne; Wymiana drzwi garażowych na niskoenergetyczne rolowane; W zadaniu ujęto ponadto następujące roboty budowlane związane z pracami termomodernizacyjnymi: - modernizacja tarasów, schodów, balustrad, - wymiana pokrycia dachu łącznika, - wymiana elementów dachu sali gimnastycznej (okapy, osłony boczne, obróbki kalenicy, rynny), - inne. Podmiot działania: Gmina Skołyszyn. Część X: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kunowej Modernizacja systemu grzewczego poprzez wymianę kotłów c.o. na 2 kotły gazowe kondensacyjne i wymianę armatury grzewczej w tym 77 szt. grzejników z termostatami, montaż sterownika uwzględniającego przerwy w ogrzewaniu; Wymiana zasobników ciepłej wody na niskoenergetyczne o poj. łącznej 300 l ogrzewane z pieca gazowego; Wymiana okien na nowe o wsp. 0,9 W/m2K z nawiewnikami automatycznie regulowanymi; Ocieplenie stropodachu wełną mineralną o grub. 22 cm; Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grub. 14 cm; Ocieplenie stropu sali gimnastycznej granulatem z wełny mineralnej o grubości 13 cm; Ocieplenie stropodachu nad piwnicami granulatem z wełny mineralnej o grubości 23 cm; Ocieplenie podłogi na gruncie granulatem z wełny mineralnej o grubości 20 cm; W zadaniu ujęto ponadto następujące roboty budowlane związane z pracami termomodernizacyjnymi: - ściany w gruncie + 30cm nad terenem, - opaska wokół budynku, - modernizacja schodów, balustrad i pochylni, - inne. Podmiot działania: Gmina Skołyszyn. Część XI: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Bączalu Dolnym Modernizacja systemu grzewczego - wymiana armatury grzewczej w tym 74 szt. grzejników i 74 termostatów; Wymiana rur i izolacja instalacji c.w.u; Ocieplenie stropu wełną mineralną o grub. 26 cm; Ocieplenie ścian w gruncie styropianem o grub. 15 cm; Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm; W zadaniu ujęto ponadto następujące roboty budowlane związane z pracami termomodernizacyjnymi: - drzwi stalowe, - mur oporowy przy garażu, - poszerzenie schodów i pochylni + balustrad, - inne. Podmiot działania: Gmina Skołyszyn. Część XII: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jabłonicy Modernizacja systemu grzewczego poprzez wymianę kotła c.o. na 2 piece gazowe 2x35 kW oraz wymianę armatury grzewczej, w tym 55 szt. grzejników i 55 szt. termostatów; Wymiana zasobników ciepłej wody na jeden niskoenergetyczny o poj. 300 l ogrzewany z pieca gazowego; Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grub. 17 cm; Ocieplenie dachu wełną mineralną o grub. 25 cm; W zadaniu ujęto ponadto następujące roboty budowlane związane z pracami termomodernizacyjnymi: - wymiana drzwi i okien, - balustrady, płytki na schodach, - izolacja ścian piwnic, - opaska z kostki wokół budynku. Podmiot działania: Gmina Skołyszyn Część XIII: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisowie Wymiana pieca CO na dwa kotły po 30kW, wymiana armatury grzewczej w tym wymiana 48 szt. grzejników i 47 szt. głowic termostatycznych oraz 1 zawór termostatyczny; Wymiana zasobników ciepłej wody na jeden niskoenergetyczny o poj. 300 l ogrzewany z pieca gazowego; Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grub. 15 cm; Ocieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej o grub. 23 cm; W zadaniu ujęto ponadto następujące roboty budowlane związane z pracami termomodernizacyjnymi: - wymiana drzwi, - balustrady, płytki na schodach, - izolacja ścian piwnic, - opaska z kostki wokół budynku. Podmiot działania: Gmina Skołyszyn Część XIV: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Przysiekach Wymiana kotłów na 2 kotły gazowe, kondensacyjne 2 x 35kW z układem sterowania, wraz z aparaturą grzewczą, w tym grzejniki panelowe (56 szt.) z termostatami (56 szt.); Wymiana zasobnika ciepłej wody na niskoenergetyczny o poj. 300 l ogrzewanego z pieca gazowego; Wymiana drzwi na energooszczędne pełne; Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grub. 14cm; Ocieplenie stropodachu wełną mineralną o grub. 22cm; Ocieplenie ścian w gruncie styropianem o grub. 8 cm; W zadaniu ujęto ponadto następujące roboty budowlane związane z pracami termomodernizacyjnymi: - przeniesienie skrzynki gazowej, - malowanie dachu, - balustrady, płytki na schodach. Podmiot działania: Gmina Skołyszyn. Dotyczy części I-XIV: Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (robót) Wykonawca stwierdzi możliwość (potrzebę) wykonania dodatkowych robót zwiększających dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych, poinformuje o tej okoliczności Zamawiającego, przedkładając jednocześnie kosztorys tych robót. Zamawiający w terminie siedmiu dni poinformuje Wykonawcę o zgodzie lub jej braku na wykonanie wnioskowanego zakresu. Jeżeli wykonanie dodatkowych robót będzie wymagało zmiany umowy strony podpiszą stosowny aneks. Dotyczy części I i VIII-XIV: Wykonawca części zamówienia, która zakresem obejmowała wykonanie docieplenia ścian, stropów, stropodachu, itp., celem potwierdzenia prawidłowości wykonania termomodernizacji obiektów zobowiązany jest wykonać termowizyjne badanie ciągłości warstw izolacji termicznej budynku oraz dostarczyć protokół z przeprowadzonego badania. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za Wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu/Partnerowi i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Wszystkie uszkodzenia: schodów, kostki brukowej itp. wokół budynku związane z ociepleniem fundamentów należy przywrócić do stanu pierwotnego. Na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania zgody właściciela chodnika i drogi na wykonywanie w/w robot i wyłączenia ich z użytkowania czasowego. Ze względu na Wykonywanie robót na czynnym obiekcie, w którym prowadzone są planowe zajęcia szkolne, terminy i zakres wykonania należy każdorazowo uzgadniać z Użytkownikiem tj. Dyrekcją Szkoły lub Zarządzającym danym budynkiem. Obiekt szkolny może zostać udostępniony w całości jedynie w dni ustawowo wolne od pracy oraz w okresie przerwy wakacyjnej. Istnieje możliwość sukcesywnego udostępniania pomieszczeń szkolnych w innych dniach, po uzgodnieniu z użytkownikiem, pod warunkiem nie wykonywania w tym czasie robót uciążliwych akustycznie. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiednich warunków funkcjonowania obiektu podczas prac, w tym zapewnienia odpowiedniej temperatury. W pozostałe dni roboty mogą być wykonywane w godzinach od 06:00 – 22:00, w sposób który umożliwia prawidłowe funkcjonowanie obiektu w godzinach pracy. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: – zabezpieczania, przenoszenia mebli, sprzętu, wyposażenia itp. tyle razy ile to będzie konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, – zachowania czystości w szkole i otoczeniu, – wywozu materiałów do utylizacji, – ogrodzenia i oznakowania terenu budowy oraz wyposażenia w urządzenia sanitarne. 4. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Inwestycji. Wszystkie otwory okienne i drzwiowe wymagają sprawdzenia w celu oceny ich rzeczywistych wymiarów. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujące prace objęte przedmiotem zamówienia wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia - w tym prac fizycznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia poniższych wymagań w zakresie zatrudnienia osób: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane (w tym osób nadzorujących wykonywanie robót, operatorów sprzętu) objęte przedmiotem zamówienia, przez cały okres ich trwania. 2) Powyższe dotyczy również podwykonawcę (w tym dalszego podwykonawcę). 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca ma obowiązek umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenia takiej kontroli. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać przedłożenia następujących dowodów: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5) Wykonawca dopilnuje, aby zapisy powyższych punktów przestrzegał każdy podwykonawca (w tym dalszy podwykonawca).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Dla Części I (SP w Brzostku) - 5 500 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych), Dla Części II (ZS w Starej Jastrząbce) – 8 750 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych), Dla Części III (ZS w Żdżarach) – 8 250 zł (słownie: osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych), Dla Części IV (ZS w Borowej) – 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), Dla Części V (ZS w Chotowej) – 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), Dla Części VI (ZS w Głowaczowej) – 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), Dla Części VII (SP w Róży) – 4 750 zł (słownie: cztery tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych), Dla Części VIII (OSP w Krempnej) – 5 750 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych), Dla Części IX (SP w Święcanach) – 14 250 zł (słownie: czternaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych), Dla Części X (SP w Kunowej) – 9 250 zł (słownie: dziewięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych), Dla Części XI (SP w Bączalu Dolnym) – 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), Dla Części XII (SP w Jabłonicy) – 6 500 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych), Dla Części XIII (SP w Lisowie) – 5 500 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych), Dla Części XIV (SP w Przysiekach) – 6 500 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy : Dla Części I (SP w Brzostku): nr 22 1600 1071 8980 0000 0040 0039 Dla Części II (ZS w Starej Jastrząbce): nr 43 1600 1071 8980 0000 0041 0040 Dla Części III (ZS w Żdżarach): nr 64 1600 1071 8980 0000 0042 0041 Dla Części IV (ZS w Borowej): nr 85 1600 1071 8980 0000 0043 0042 Dla Części V (ZS w Chotowej): nr 09 1600 1071 8980 0000 0044 0043 Dla Części VI (ZS w Głowaczowej): nr 30 1600 1071 8980 0000 0045 0044 Dla Części VII (SP w Róży): nr 51 1600 1071 8980 0000 0046 0045 Dla Części VIII (OSP w Krempnej): nr 72 1600 1071 8980 0000 0047 0046 Dla Części IX (SP w Święcanach): nr 93 1600 1071 8980 0000 0048 0047 Dla Części X (SP w Kunowej): nr 17 1600 1071 8980 0000 0049 0048 Dla Części XI (SP w Bączalu Dolnym): nr 38 1600 1071 8980 0000 0050 0049 Dla Części XII (SP w Jabłonicy): nr 59 1600 1071 8980 0000 0051 0050 Dla Części XIII (SP w Lisowie): nr 80 1600 1071 8980 0000 0052 0051 Dla Części XIV(SP w Przysiekach): nr 04 1600 1071 8980 0000 0053 0052 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 5b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 804 uraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w rozdziale XI pkt 2 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-1 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego, zgodnie z opisem zamieszczonym w rozdziale VII pkt 2 SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Dla Części I-XIV: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie rozdziału VII pkt 3 niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach