Miasto Nowy Sącz - Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, Wyspiańskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 442 35 68 , fax. 18 442 35 69
- Data zamieszczenia: 2020-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Sącz - Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości
Wyspiańskiego 13
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 18 442 35 68, fax. 18 442 35 69
REGON: 49284040500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/inkubator_nowysacz
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie pracowników do spraw rekrutacji – opiekunów kursów do: Centrum Kształcenia Zawodowego w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 5 – Specjalnych w Nowym Sączu, na potrzeby realizacji projektów: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym” oraz „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym”, które są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Wyłonienie pracowników do spraw rekrutacji – opiekunów kursów do: Centrum Kształcenia Zawodowego w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 5 – Specjalnych w Nowym Sączu, na potrzeby realizacji projektów: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym” oraz „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym”. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75112100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie w sekcji “Komunikaty” informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu za pośrednictwem Platformy lub w formie papierowej, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do specyfikacji. Oświadczenie należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, w elektronicznej kopii oświadczenia lub w formie papierowej, poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: • Dot. Części 1-3 Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z ze wzorami określonymi w SIWZ - ZAŁĄCZNIK Nr 5.1– Część nr 1, ZAŁACZNIK Nr 5.2 – Część nr 2, ZAŁĄCZNIK Nr 5.3 – Część nr 3. • dot. Części nr 1-3 Wykaz osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie ze wzorami określonymi w SIWZ - ZAŁĄCZNIK Nr 6.1– Część nr 1, ZAŁACZNIK Nr 6.2 – Część nr 2, ZAŁĄCZNIK Nr 6.3 – Część nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonywania prac w ramach projektu "TEAM" dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego Krakowie.
Dodano: 2023-02-15 - Wyłonienie pracowników do spraw rekrutacji – opiekunów kursów do: Zespołu Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Nowym Sączu, Centrum Kształcenia Zawodowego w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 4 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 3 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 5 – Specjalnych w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Samochodowych w Nowym Sączu, na potrzeby realizacji projektów: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym”, „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej”, „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym” oraz „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym”, które są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
Dodano: 2020-05-12