Przetargi.pl
WYŁONIENIE OSÓB DO PEŁNIENIA FUNKCJI: OPIEKUNÓW METODYCZNO-DYDAKTYCZNYCH DS. STAŻY I KURSÓW/SZKOLEŃ (2 OSOBY), OPIEKUNA METODYCZNO-DYDAKTYCZNEGO DS. KURSÓW/SZKOLEŃ ORAZ POWIATOWEGO DORADCY KONSULTANTA W RAMACH PROJEKTU PT. „POSTAW NA DOBRY ZAWÓD – PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI ZAWODOWEJ W POWIECIE TCZEWSKIM”

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2016-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYŁONIENIE OSÓB DO PEŁNIENIA FUNKCJI: OPIEKUNÓW METODYCZNO-DYDAKTYCZNYCH DS. STAŻY I KURSÓW/SZKOLEŃ (2 OSOBY), OPIEKUNA METODYCZNO-DYDAKTYCZNEGO DS. KURSÓW/SZKOLEŃ ORAZ POWIATOWEGO DORADCY KONSULTANTA W RAMACH PROJEKTU PT. „POSTAW NA DOBRY ZAWÓD – PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI ZAWODOWEJ W POWIECIE TCZEWSKIM”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia w 4 częściach jest wyłonienie: dwóch Opiekunów Metodyczno-Dydaktycznych ds. staży i kursów/szkoleń, jednego Opiekuna Metodyczno-Dydaktycznego ds. kursów/szkoleń oraz jednego Powiatowego Doradcy Konsultanta, świadczących usługi w ramach projektu pt. „Postaw na dobry zawód- podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”. 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowane w ramach projektu pn. „Postaw na dobry zawód- podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”, Nr wniosku: RPPM.03.03.01-22-0013/16, Działanie 3.3. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej. 2.3 Celem głównym projektu jest poprawa jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim. 2.4 Świadczenie usług przez Opiekunów i Doradcę w ramach projektu dotyczyć będzie następujących placówek edukacyjnych w powiecie tczewskim: 1) Technikum przy Zespole Szkół Technicznych w Tczewie, ul. Parkowa 1, 83-110 Tczew (dalej: ZST); 2) Technikum przy Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie, ul. Bałdowska 10, 83-110 Tczew (dalej: ZSBiO); 3) Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie, ul. Sobieskiego 10, 83-110 Tczew (dalej: ZKZ). 2.5 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące cztery części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 2.5.1 część zamówienia nr 1 – Opiekun Metodyczno-Dydaktyczny ds. staży i kursów/szkoleń w Zespole Szkół Technicznych w Tczewie, 2.5.2 część zamówienia nr 2 – Opiekun Metodyczno-Dydaktyczny ds. staży i kursów/szkoleń w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie, 2.5.3 część zamówienia nr 3 – Opiekun Metodyczno-Dydaktyczny ds. kursów/szkoleń w Zespole Kształcenia Zawodowego w Tczewie, 2.5.4 część zamówienia nr 4 – Powiatowy Doradca Konsultant. UWAGA: Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową, jednakże Wykonawca winien mieć na uwadze zastrzeżenie, iż jedna osoba może pełnić funkcję Opiekuna w jednej z trzech części zamówienia, opcjonalnie – Doradcy; niemniej jednak ta sama osoba może pełnić funkcję zarówno Doradcy, jak i jednego z trzech Opiekunów (tj. w sumie 2 funkcje). 2.6 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części zamówienia nr 1 i 2, tj. Opiekuna Metodyczno-Dydaktycznego ds. staży i kursów/szkoleń w ZST oraz Opiekuna Metodyczno-Dydaktycznego ds. staży i kursów/szkoleń w ZSBiO. Do obowiązków ww. Opiekunów należeć będzie: 1) pośrednictwo pomiędzy dyrekcją szkoły, osobami/podmiotami prowadzącymi staże, kursy i szkolenia w ramach projektu, a personelem zarządzającym; 2) weryfikacja zgodności realizowanych form wsparcia w zakresie staży zawodowych, kursów bądź szkoleń; 3) prowadzenie obserwacji realizowanych form wsparcia dla uczniów; 4) konsultacje metodyczno-dydaktyczne programów opracowanych na potrzeby realizacji staży zawodowych, kursów i szkoleń, a w razie potrzeby opracowanie szczegółowego zakresu wsparcia w ww. zakresie; 5) opiniowanie dokumentów prawnych związanych z realizacją staży zawodowych; 6) współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami w zakresie następujących branż: ICT i elektronika, transport, logistyka i motoryzacja oraz budowlana*; *(rodzaj branży będzie dostosowany w zależności od placówki) 7) konsultacje realizowanych form wsparcia oraz ich raportowanie; 8) właściwe prowadzenie dokumentacji pracy Opiekuna; 9) składanie comiesięcznych protokołów odbioru (sprawozdań) wraz z kartą czasu pracy (o ile dotyczy); 10) pomoc Doradcy w zorganizowaniu 10 wyjazdów studyjnych. 2.7 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części zamówienia nr 3, tj. Opiekuna Metodyczno-Dydaktycznego ds. kursów/szkoleń w ZKZ. Do obowiązków Opiekuna należeć będzie: 1) pośrednictwo pomiędzy dyrekcją placówki, osobami/podmiotami prowadzącymi kursy, szkolenia w ramach projektu, a personelem zarządzającym; 2) weryfikacja zgodności realizowanych form wsparcia w zakresie kursów bądź szkoleń; 3) prowadzenie obserwacji realizowanych form wsparcia dla nauczycieli; 4) konsultacje metodyczno-dydaktyczne programów opracowanych na potrzeby realizacji kursów, szkoleń, a w razie potrzeby opracowanie szczegółowego zakresu wsparcia w ww. zakresie; 5) współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami; 6) konsultacje realizowanych form wsparcia oraz ich raportowanie; 7) właściwe prowadzenie dokumentacji pracy Opiekuna; 8) składanie comiesięcznych protokołów odbioru (sprawozdań) wraz z kartą czasu pracy (o ile dotyczy); 9) pomoc Doradcy w zorganizowaniu 10 wyjazdów studyjnych; 10) świadczenie usług przewidziane dla 23 nauczycieli, 2.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części zamówienia nr 4, tj. Powiatowego Doradcy Konsultanta. 2.8.1 Do obowiązków Doradcy należeć będzie: 1) doradztwo edukacyjno-zawodowe dla uczniów; 2) pomoc uczniom w poznaniu własnych umiejętności, zainteresowań, uzdolnień, predyspozycji zawodowych, w tym możliwości psychofizycznych związanych z wyborem zawodu lub kolejnego etapu edukacyjnego; 3) pomoc uczniom w rozwijaniu umiejętności społecznych, w tym pracy zespołowej, a także innych kompetencji wymaganych od pracownika; 4) przekazanie umiejętności uczniom w zakresie planowania własnej ścieżki edukacyjnej i zawodowej, opartej na umiejętności poszukiwania informacji o zawodach i sytuacji na rynku pracy, a także o ofertach kształcenia na kolejnych etapach edukacyjnych; 5) prowadzenie działań informacyjnych skierowanych do opiekunów prawnych uczniów biorących udział w projekcie; 6) rozwijanie współpracy z instytucjami zewnętrznymi wspierającymi doradztwo edukacyjno-zawodowe, współpraca z minimum: doradcą wojewódzkim, doradcami zawodowymi, Kuratorium Oświaty w Gdańsku, Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Tczewie, Powiatowym Urzędem Pracy w Tczewie, Domem Przedsiębiorcy w Tczewie, Radami Pedagogicznymi szkół biorących udział w projekcie, opiekunami metodyczno-dydaktycznymi zatrudnionymi w ramach projektu, opiekunami stażystów zatrudnionymi w ramach projektu, wewnętrznym koordynatorem zawodowym zatrudnionym w ramach projektu; 7) współpraca z Krajowym Ośrodkiem Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej (KOWEZiU) w zakresie doskonalenia kadry systemu doskonalenia zawodowego nauczycieli w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego, w tym m.in. wykorzystania zasobów doradztwa na potrzeby regionu, gromadzenia i udostępniania informacji edukacyjno-zawodowej; 8) współpraca z instytucjami wojewódzkimi na rzecz rozwoju doradztwa edukacyjno -zawodowego w regionie, w tym tworzenie i rozwój regionalnej sieci współpracy doradców i instytucji; 9) koordynowanie i monitorowanie działań z zakresu doradztwa zawodowego podejmowanych na poziomie powiatu tczewskiego; 10) przeprowadzenie diagnozy stanu doradztwa edukacyjno-zawodowego w placówkach; 11) wskazanie Zamawiającemu propozycji działań i rozwiązań ukierunkowanych na podniesienie jakości usług świadczonych w placówkach z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego uwzględniających wykorzystanie potencjału i zasobów tych placówek; 12) monitorowanie i ewaluacja zadań realizowanych w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego w placówkach; 13) gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjnych i zawodowych właściwych dla danego poziomu i kierunku kształcenia; 14) wskazywanie osobom zainteresowanym (młodzieży, rodzicom, nauczycielom) źródeł dodatkowej, rzetelnej informacji na poziomie powiatu tczewskiego na temat: rynku pracy, trendów rozwojowych w świecie zawodów i zatrudnienia, możliwości wykorzystania posiadanych uzdolnień i talentów w różnych obszarach świata pracy, instytucji i organizacji wspierających funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w życiu codziennym i zawodowym, alternatywnych możliwości kształcenia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi i niedostosowaniem społecznym, programów edukacyjnych Unii Europejskiej, porównywalności dyplomów i certyfikatów zawodowych; 15) udzielanie indywidualnych porad edukacyjnych i zawodowych uczniom oraz nauczycielom; 16) prowadzenie grupowych zajęć aktywizujących (warsztaty grupowe), przygotowujących uczniów do świadomego planowania kariery i podjęcia roli zawodowej; 17) kierowanie, w sprawach trudnych, do specjalistów: specjalistów w poradniach psychologiczno-pedagogicznych i urzędach pracy, lekarzy itp.; 18) współpraca z Radami Pedagogicznymi placówek w zakresie: tworzenia i zapewnienia ciągłości działań wewnątrzszkolnego systemu doradztwa, realizacji zadań z zakresu przygotowania uczniów do wyboru drogi zawodowej; 19) udostępnianie informacji np. o instytucjach zewnętrznych wspierających doradztwo edukacyjno-zawodowe lub o możliwościach pozyskania materiałów z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego; 20) wspieranie aktywności szkoły w środowisku lokalnym poprzez udział w targach szkolnych, organizacji lub udziale w tzw. drzwiach otwartych; 21) inicjowanie i organizowanie przedsięwzięć umożliwiających wymianę doświadczeń osobom zainteresowanym doradztwem edukacyjno-zawodowym (dyrektorom, doradcom zawodowym, pedagogom, psychologom, nauczycielom); 22) podejmowanie działań integrujących środowisko osób zajmujących się w szkołach i innych instytucjach problematyką doradczą; 23) świadczenie usług przewidzianych dla 384 uczniów oraz grupy nauczycieli (około 10 osób). 2.8.2 Szczegółowy zakres pracy Doradcy: 1) Zadanie 1 – Realizacja warsztatów grupowych dla uczniów ZST i ZSBiO (klasy II i III). Charakterystyka zajęć w ZST: • zajęcia prowadzone przez 6 semestrów w okresie 4 lat (rok szkolny 2016/2017 – 1 semestr, 2017/2018 – 2 semestry, 2018/2019 – 2 semestry, 2019/2020 – 1 semestr), • w każdym semestrze 2 grupy 12 – osobowe (łącznie 12 grup), • każda grupa po 10 godzin zajęć. Charakterystyka zajęć w ZSBiO: • zajęcia prowadzone przez 6 semestrów w okresie 4 lat (lata szkolne: 2016/2017 – 1 semestr, 2017/2018 – 2 semestry, 2018/2019 – 2 semestry, 2019/2020 – 1 semestr), • w każdym semestrze 2 grupy 12-osobowe (łącznie 12 grup); • każda grupa po 10 godzin zajęć. Zakres tematyczny (10 godzin) dla jednej grupy: • elementy autoprezentacji – 1 godzina, • komunikacja interpersonalna - 1 godzina, • określenie mocnych i słabych stron ucznia - 1 godzina, • metody i techniki poszukiwania pracy - 1 godzina, • umiejętność pracy w grupie - 1 godzina, • networking- sieć kontaktów - 1 godzina, • plan kariery edukacyjno-zawodowej - 1 godzina, • opracowanie portfolio ucznia (CV i list motywacyjny) - 1 godzina, • rozmowa z pracodawcą – 2 godziny. 2) Zadanie 2 – Prowadzenie sieci współpracy i samokształcenia doradców zawodowych, w ramach którego zadaniem Doradcy będzie: a) organizacja oraz prowadzenie spotkań dla grupy nauczycieli (około 10 osób). Spotkania, co do zasady, będą odbywały się raz na dwa miesiące, minimalny czas trwania jednego spotkania – 2 godziny. Spotkania nie będą organizowane w miesiącach wakacyjnych (lipcu i sierpniu). Doradca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu tematyki spotkań do akceptacji przed ich przeprowadzeniem; b) podejmowanie współpracy z osobami zajmującymi się doradztwem edukacyjno-zawodowym, m.in. z Centrum Edukacji Nauczycieli, Powiatowego Urzędu Pracy, agencji i biur pośrednictwa pracy; c) podejmowanie współpracy z firmami/potencjalnymi pracodawcami, celem przekazywania informacji uczestnikom projektu w zakresie rynku pracy i możliwych ofert zatrudnienia. 3) Zadanie 3 – Organizacja przedsięwzięć na rzecz rozwoju doradztwa edukacyjno-zawodowego, w ramach którego do obowiązków Doradcy należeć będzie: a) przygotowanie i przeprowadzenie 4 Festiwalów Kariery (dalej: FK) – po jednym wydarzeniu w ciągu roku (od roku 2017 do roku 2020). Festiwal skierowany będzie do całej grupy docelowej projektu. Do organizacji FK zostaną zaangażowani przedsiębiorcy i inni lokalni partnerzy rynku pracy. Przewidziany czas trwania każdego FK – min. 6 godzin. Festiwale zostaną zorganizowane w placówkach. W trakcie trwania FK pracodawcy będą mieli możliwość przedstawienia swoich ofert pracy, wskażą swoje oczekiwania wobec przyszłych pracowników. Podczas wydarzenia będzie również dostępny punkt informacyjny dotyczący zakładania oraz prowadzenia działalności gospodarczej. Podczas trwania FK prowadzony będzie zawodowy punkt doradczy, gdzie uczestnicy uzyskają możliwość skonsultowania swoich planów zawodowych z doradcą zawodowym. Scenariusz FK zostanie uzgodniony z Opiekunami szkół biorących udział w wydarzeniu oraz z Zamawiającym, b) w ramach FK – przygotowanie i przeprowadzenie wraz z nauczycielami zawodowymi ZST i ZSBiO czterech (4) konkursów (po jednym w roku 2017, 2018, 2019 i 2020), w których udział weźmie po 10 uczniów z każdej ww. szkoły. Doradca będzie miał obowiązek uzgodnienia szczegółów dotyczących konkursów (tematyka, zasady przeprowadzenia i wyboru laureatów) z Opiekunami oraz Zamawiającym przed ich przeprowadzeniem, c) zorganizowanie 10 wyjazdów studyjnych do zakładów pracy zaplanowanych w ramach projektu, w konsultacji z Opiekunami. 1) Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Opiekunów, obejmuje następujące ilości godzin w trakcie realizacji przedmiotu umowy: • dla części zamówienia nr 1 (Opiekun w ZST) i nr 2 (Opiekun w ZSBiO) – każdorazowo łącznie 940 godzin w okresie w sumie 44 m-cy, • dla części zamówienia nr 3 (Opiekun w ZKZ) – łącznie 720 godzin w okresie w sumie 33 m-cy. 2) Każdy z Opiekunów będzie dostępny na terenie szkoły, w dni nauki szkolnej minimum 2 razy w tygodniu (w tym co najmniej 1 raz w tygodniu pomiędzy godz. 8.00 a godz. 14.00). UWAGA: Dyspozycyjność Opiekuna w trakcie świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, określone w pkt 13.2.3 SIWZ. 2.9.2 wynikających z pełnienia funkcji Doradcy (tj. przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4): • okres zatrudnienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2020 r. (tj. około 36 miesięcy), • łączna liczba godzin usługi objętej przedmiotem zamówienia – 1305 godzin, • średnia liczba godzin zatrudnienia w miesiącu wynosi 36 godzin, jednakże nie będzie ona równa dla każdego miesiąca, w związku z powyższym wartość ta zostanie wskazana w harmonogramie przygotowanym przez Doradcę. • Doradca zobowiązany zostanie do przygotowania harmonogramu zgodnie z poniższym wzorem. Harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy z Doradcą. Jego zmiana w trakcie realizacji umowy nie będzie wymagała aneksu do umowy. 2.10 Inne wymagania stawiane Opiekunom i Doradcy związane z realizacją zamówienia: 2.10.1 Opiekunowie (1, 2 i 3 część zamówienia) oraz Doradca (4 część zamówienia) będą zobowiązani do dokumentowania realizacji obowiązków zleconych zgodnie z umową i harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, poprzez przygotowywanie comiesięcznych protokołów odbioru (sprawozdań) ze zrealizowanych czynności wraz z wykazem godzin wykonywania obowiązków (pełnienia usług objętych przedmiotem zamówienia). 2.10.2 Przedmiotowe protokoły odbioru (sprawozdania) będą stanowić podstawę odbioru części zadań, a w konsekwencji wypłaty wynagrodzenia za rzeczywistą ilość godzin pełnienia funkcji będącej przedmiotem zamówienia. 2.10.3 Od Wykonawcy wymaga się wskazania w ofercie stawki za 1 godzinę zegarową pełnienia jednej z czterech funkcji objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.10.4 Czas dojazdu do miejsca świadczenia usług (placówki, biura projektu) nie wlicza się do rozliczenia godzin pracy Opiekunów i Doradcy. 2.11 Informacje dodatkowe dotyczące pracy Opiekunów i Doradcy: 2.11.1 Zamówienie zostanie zrealizowane realizowane w ramach projektu „Postaw na dobry zawód – podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, zwanego dalej RPO WP. 2.11.2 Planowana kwota na realizację zamówienia wynosi łącznie 242 400,00 zł brutto, przy założeniu sfinansowania poszczególnych części zamówienia w sposób następujący: • dotyczy 1 i 2 części zamówienia – każdorazowo kwota 52 200,00 zł, • dotyczy 3 części zamówienia – kwota 25 200,00 zł, • dotyczy 4 części zamówienia – kwota 112 800,00 zł. 2.11.3 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a Ustawy, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, bądź w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy – w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 2.11.4 Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji RPO WP (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej) na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 2.11.5 Łączne zaangażowanie zawodowe Opiekunów oraz Doradcy w realizację wszystkich projektów funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów, nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie, zgodnie z zapisami Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, a obciążenie z tego wynikające nie powinno wykluczać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. 2.11.6 Wykonawca przed zaangażowaniem do projektu złoży oświadczenie w zakresie zaangażowania w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania. 2.11.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli zajęć w zakresie prawidłowości realizacji zamówienia przez osoby wskazane przez Zleceniodawcę oraz Instytucję Zarządzającą i Instytucję Pośredniczącą oraz inne instytucje uprawnione do kontroli realizacji projektów współfinansowanych w ramach Unii Europejskiej. 2.11.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rejestracji zajęć (tj. filmowania, nagrywania audio, fotografowania). 2.11.9 Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu, do końca ustawowo wyznaczonego okresu archiwizacji tego typu dokumentów. 2.12 Informacje o podwykonawcach: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy (imion i nazwisk) oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w świadczenie usług umownych. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.14 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80200000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach