Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 16
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 7378400 , fax. 62 7378433
- Data zamieszczenia: 2013-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim
al. Powstańców Wielkopolskich 16 16
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 62 7378400, fax. 62 7378433
REGON: 25086404300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie ośmiu Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji do realizacji projektu Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego w okresie od 02.09. 2013 r. do 30.06.2015 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci.; Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będzie należało: opracowanie Rocznych Planów Wspomagania - zwanych dalej RPW- doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w 8 lub 7 placówkach oświatowych tj. szkołach lub przedszkolach, ze szczególnym uwzględnieniem: 1. pomocy dyrektorowi w szczegółowym zdiagnozowaniu potrzeb edukacyjnych szkoły/przedszkola, 2. pomocy w formułowaniu celów wynikających ze szczegółowo zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju poprzez współpracę z radą pedagogiczną, 3. wsparcia szkoły lub przedszkola w przygotowaniu RPW, ściśle odpowiadającego na ich wewnętrzne potrzeby oraz zbudowania na tej podstawie jednej z ofert doskonalenia poprzez przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno- rozwojowego, 4. zapewnienia efektywnego obiegu informacji , w tym m.in. stworzenie listy mejlingowej i telefonicznej osób zaangażowanych w realizację RPW, dbanie o sprawny przepływ bieżących informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach współpracy SORE ze szkołą/przedszkolem), 5. aktywnego udziału w pozyskiwaniu zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba), 6. organizowania zaplanowanych form wspomagania - w ścisłej współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników pedagogicznych szkoły/przedszkola we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych, 8. bieżącego monitorowania przebiegu realizacji RPW i szybkie reagowanie na pojawiające się trudności oraz w miarę możliwości ich eliminowanie, 9. dokumentowania podejmowanych działań- zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu,, 10. przygotowania sprawozdania z przebiegu realizacji RPW oraz uzyskanie akceptacji Koordynatora Projektu, 11. przedstawienia sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 12. bieżącej komunikacji za pośrednictwem e-maila i telefonu komórkowego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu; SORE w celu efektywnej komunikacji będzie zobowiązany do regularnego odbioru swojej poczty elektronicznej, co najmniej raz dziennie; 13. przesyłania Koordynatorowi Projektu drogą elektroniczną miesięcznych raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu- do 10 dnia następnego miesiąca; a po akceptacji raportu jego wydrukowanie w Biurze Projektu w Starostwie Powiatowym w Ostrowie Wielkopolskim; 14. wykonywania działań - w okresie objętym zamówieniem- w wymiarze co najmniej 50 - w sytuacji współpracy z 7 szkołami/przedszkoli i 60- w sytuacji współpracy z 8 szkołami/ przedszkolami- godzin w miesiącu; w ramach ww. godzin SORE będzie zobowiązany do stałych konsultacji w siedzibie Zamawiającego z Zespołem Zarządzającym - w tym z Koordynatorem Projektu, co najmniej 1 raz w tygodniu oraz 1 raz w miesiącu z Grupą Monitorującą realizację Powiatowego Programu Wspomagania oraz z koordynatorami sieci. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-11 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-10 - spawanie metodą MAG i TIG
Dodano: 2015-08-03 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie.
Dodano: 2015-07-07 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie
Dodano: 2015-07-03 - ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH POLEGAJĄCYCH NA ZORGANIZOWANIU I PRZEPROWADZENIU SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA DLA NAUCZYCIELI W RAMACH PROJEKTU PN.POWIAT TURECKI STAWIA NA EDUKACJĘ. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH POKL PRIORYTET III: WYSOKA JAKOŚĆ SYSTEMU OŚWIATY DZIAŁANIE 3.5 KOMPLEKSOWE WSPOMAGANIE ROZWOJU SZKÓŁ
Dodano: 2015-04-28 - Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli oraz na potrzeby sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów i nauczycieli w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim
Dodano: 2015-02-18 - Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń edukacyjnych w ramach Rocznego Planu Wspomagania w roku szkolnym 2015 w ramach projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Dodano: 2015-02-12 - PRZEPROWADZENIE OFERT DOSKONALENIA W RAMACH ROCZNYCH PLANÓW WSPOMAGANIA
Dodano: 2015-01-30 - przeprowadzenie zajęć warsztatowych IT w zarządzaniu w ramach projektu Starter Kariery realizowanego w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Dodano: 2015-01-16