Przetargi.pl
Wyłonienie koordynatora projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2011-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie koordynatora projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. , Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)o wartości zamówienia poniżej 193.000,00 EUR. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji koordynatora projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013. Gmina Dąbrowa Górnicza przystąpiła do realizacji projektu po podjęciu Uchwały przez Radę Miejską w Dąbrowie Górniczej Nr V.43.11 z dnia 2.02.2011 r. Partnerami projektu są powiaty oraz miasta na prawach powiatu z terenu województwa śląskiego oraz Śląski Kurator Oświaty. Liderem projektu jest Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. Projekt systemowy Mam zawód - mam pracę w regionie oparty jest na programach rozwojowych szkół i placówek oświatowych prowadzących kształcenie zawodowe. Celem głównym projektu jest ukierunkowanie na zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach uczniów w trakcie procesu kształcenia oraz podniesienie jakości kształcenia. Projekt obejmuje dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze i pozalekcyjne, praktyki, staże, kursy, współpracę szkół i placówek oświatowych prowadzących kształcenie zawodowe z pracodawcami oraz wyposażenie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe w nowoczesne pomoce dydaktyczne. W projekcie będzie uczestniczyło 8 szkół prowadzących kształcenie zawodowe, natomiast wsparciem objętych zostanie 420 uczniów. Na realizację projektu gmina otrzyma środki finansowe w wysokości 1.962.051,01 zł. Wyłoniony w trakcie postępowania Wykonawca będzie zaangażowany do pełnienia funkcji koordynatora na podstawie umowy zlecenia, w wymiarze min. 80 godzin miesięcznie. Rozkład obowiązków i ich natężenie uzależnione będzie od potrzeb projektu. Do zadań koordynatora projektu będzie należało sprawowanie nadzoru nad całokształtem spraw związanych z jego realizacją, w szczególności: - wdrażanie, realizacja wszystkich działań określonych w projekcie i Programie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego opracowanego dla celów realizacji projektu w mieście Dąbrowa Górnicza - załącznik nr 7 do SIWZ. - ścisła współpraca z Liderem, Zamawiającym i osobami zaangażowanymi w projekt w szkołach, w miarę potrzeb w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego oraz w szkołach, - nadzór nad pracą asystenta koordynatora projektu, - nadzór i koordynacja działań oraz wsparcie merytoryczne szkół i konsultantów zawodowych uczestniczących w projekcie, - nadzór nad rekrutacją uczestników do projektu, w tym przygotowanie i realizacja strategii rekrutacji uczniów szkół zawodowych, - organizacja pakietów wsparcia dla uczniów, tj. kursów, staży i praktyk, zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, - organizacja zajęć z doradztwa grupowego i indywidualnego, - organizacja wizyt studyjnych u pracodawców, - rozpowszechnianie kampanii informacyjno - promocyjnej w kanałach informacyjnych wymaganych przez Lidera projektu oraz na stronie internetowej miasta Dąbrowa Górnicza, - stały monitoring przepisów prawnych związanych z realizacją projektu i ich stosowanie w projekcie, - nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem i budżetem, - nadzór nad prawidłową realizacją wydatków zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Kodeksem dobrych praktyk w zakresie funkcjonowania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej (http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5861&ident=49859) - nadzór realizacji projektu pod względem formalnym i merytorycznym, w tym stosowanie zasad przyjętych w Instrukcji obiegu dokumentów finansowo- księgowych w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej ( http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5848&ident=42088&kat=609) oraz Zarządzenia Prezydenta Miasta w sprawie sposobu podpisywania umów, ugód i porozumień (http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5861&ident=42401) - sporządzanie kolejnych wniosków o płatność, - sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej i rozliczeniowej, - terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, w tym sprawozdań i rozliczeń, - przygotowywanie pism urzędowych, - nadzór nad przygotowaniem procedur realizacji projektu zgodnie z Polityką rachunkowości przyjętą w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej (http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/BIP.aspx?Sel=5839&ident=49618&kat=609) - bezpośredni udział w ewentualnych kontrolach w trakcie trwania projektu, - bieżące kontaktowanie się z Zamawiającym i informowanie Zamawiającego o zaistniałych problemach w trakcie realizacji projektu, - prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz comiesięczne rozliczanie wykonanych zadań wg zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 2. Zamawiający zapewni dostęp do podstawowych urządzeń biurowych i zasobów informatycznych, m.in. komputera, telefonu, faxu, Internetu oraz zapewni niezbędne materiały biurowe w czasie wymaganym do wykonania zlecenia w siedzibie Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt.4. 3. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów dojazdu do miejsca wykonywania zlecenia. 4. Wykonawca ponosi koszty związane z wykonywaniem zlecenia poza siedzibą Zamawiającego, w szczególności koszty dojazdu, rozmów telefonicznych, zużycia materiałów biurowych, podstawowego sprzętu biurowego itp., a także koszty składek ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego, podatek VAT - o ile zachodzi prawny obowiązek potrącenia składek w tym zakresie lub podatku VAT. 5. Za miejsce wykonywania zlecenia uznaje się miejsce faktycznego świadczenia usługi, w szczególności w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego, w szkołach ponadgimnazjalnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza zaangażowanych w projekt, w miejscu zamieszkania Wykonawcy (siedzibie firmy). 6. W przypadku zadań, których wykonanie wymaga obecności Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, jest on zobowiązany do wykonania ich w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, tj. w poniedziałek i czwartek w godz. od 7.30. do 17.00, we wtorek, środę i piątek w godzinach od 7.30 do 15.30. 7. Wykonawca nie może być zatrudniony jednocześnie w innych instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaangażowanie w realizację projektów finansowanych z PO KL oraz innych programów NSRO oraz przedłożyć rozliczenie godzinowe z wszystkich projektów wraz z każdym rachunkiem (fakturą) - załącznik nr 1 do umowy. 9. Praca w innych projektach nie może wpływać negatywnie na realizację zadań powierzonych Wykonawcy w projekcie Mam zawód-mam pracę w regionie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach