Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
- Data zamieszczenia: 2010-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
ul. Chyliczkowska 14 14
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
REGON: 01327098500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie inspektora pełniącego nadzór nad modernizacją ewidencji gruntów i budynków oraz nad opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie inspektora pełniącego nadzór nad pracami związanymi z modernizacją ewidencji gruntów i budynków oraz nad opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej - 2 zadania: - zadanie nr 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami związanymi z modernizacją ewidencji gruntów, założeniem ewidencji budynków i lokali oraz założeniem rejestru cen i wartości nieruchomości na terenie powiatu piaseczyńskiego - zadanie nr 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej na terenie powiatu piaseczyńskiego. Prace objęte kontrolą są wykonywane na terenie powiatu piaseczyńskiego w ramach projektu - Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną - oraz mają na celu: 1)konwersję mapy katastralnej z postaci analogowej lub numerycznej do przyjętej w projekcie struktury bazy danych, 2)konwersję mapy zasadniczej z postaci analogowej lub numerycznej i redakcję bazy danych numerycznej mapy zasadniczej oraz włączenie tych danych do tworzonej zintegrowanej bazy danych 3)założenie rejestru cen i wartości nieruchomości Bazy danych zostaną utworzone na potrzeby projektu głównie w wyniku konwersji istniejących cyfrowych zbiorów danych ewidencji gruntów i mapy zasadniczej a także konwersji 1586 sekcji analogowej mapy zasadniczej do postaci wektorowej z uwzględnieniem opracowań przyjętych do zasobu. Ogólne dane dotyczące powiatu: Powiat piaseczyński składa się z 387 obrębów położonych w 10 jednostkach ewidencyjnych. Powierzchnia powiatu wynosi 62 100 ha Szacowana liczba budynków - około 85 000 Liczba działek ewidencyjnych - około 126 837 Powierzchnia gruntów zabudowanych i zurbanizowanych - 6 075 ha Powierzchnia użytków rolnych - 40 341 ha Zadanie nr 1 1.Przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów dla miasta Tarczyn, miasta Góra Kalwaria, 24 obrębów miasta Piaseczna, 36 obrębów miasta Konstancin-Jeziorna; założenie ewidencji budynków i lokali dla miast Konstancin-Jeziorna i Piaseczno; dla miast Góra Kalwaria i Tarczyn - wprowadzenie do bazy danych ewidencji gruntów i budynków danych dotyczących budynków otrzymanych w wyniku modernizacji przeprowadzonej w latach ubiegłych; uporządkowanie użytków 2.Dla terenów wiejskich powiatu - uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w systemie KatasterOnLine o dane zawarte w operatach -Wektoryzacja map katastralnych w Polsce - PHARE 2003-2005 oraz - Modernizacja i aktualizacja baz danych systemu identyfikacji działek rolnych (LPIS), w tym opracowanie ortofotomapy oraz postaci wektorowej danych graficznych z integracją z częścią opisową. 3.Dla jednostek ewidencyjnych Tarczyn miasto i Tarczyn tereny wiejskie oraz gmina Lesznowola zapisze w bazie danych systemu KOL dane opisowe prowadzone obecnie w systemie EGBVwin 4.Dla terenu całego powiatu: - wprowadzenie zaległych zmian w ewidencji gruntów i budynków (około 12 000), oraz uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów o dane adresowe, dane dotyczące rejonów statystycznych, identyfikatory PESEL, NIP, REGON i KW - sporządzenie dokumentacji geodezyjnej poprzedzonej badaniem ksiąg wieczystych oraz ustaleniem przebiegu granic dla około 500 działek ewidencyjnych nieujawnionych w ewidencji lub dla których istniejące dane są obarczone błędami -założenie rejestru cen i wartości nieruchomości na podstawie około 16 tys. dokumentów. Zadanie nr 2 W powiecie piaseczyńskim mapa zasadnicza prowadzona jest w układzie lokalnym -Warszawa 75- w systemie nakładkowym (pierworys, nakładka sytuacyjna, urządzenia podziemne, nakładka realizacyjna, i ewidencyjna) - około 1586 sekcji analogowych w skalach 1:500, 1:1000, 1:2000 oraz w 10 układach lokalnych - 243 arkusze. Pokrycie numeryczną mapą zasadniczą powiatu wynosi około 30%. Do opracowania numerycznej mapy zasadniczej zostaną wykorzystane istniejące bazy numeryczne, dane z pomiarów bezpośrednich uzyskane z opracowań przyjętych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego a także zeskanowanych i skalibrowanych pierworysów i nakładek. Digitalizacja skalibrowanych rastrów mapy zasadniczej dopuszczalna jest jedynie w przypadku braku innych danych Szczegółowy opis prac objętych kontrolą znajduje się na stronie Biura Geodety Województwa Mazowieckiego www.bgwm.pl w zakładce przetargi w ogłoszeniach archiwalnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, dla zadania p.n. Wzmocnienie konstrukcji budynku magazynu dekoracji teatralnych wraz z zabezpieczeniem budynku przed korozją, usytuowanego przy ul. Powstańców 3 w Ząbkach k. Warszawy
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie opracowania pt. Audyt BRD przejść dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej na drogach zarządzanych przez ZDM dzielnicach Śródmieście, Ochota, Praga Południe pod kątem skuteczności oświetlenia tych przejść i zastosowanej organizacji ruchu
Dodano: 2016-02-25 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, dla zadania p.n. Wzmocnienie konstrukcji budynku magazynu dekoracji teatralnych wraz z zabezpieczeniem budynku przed korozją, usytuowanego przy ul. Powstańców 3 w Ząbkach k. Warszawy
Dodano: 2015-10-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn.: Rozwój jakościowy płońskiego obszaru funkcjonalnego, w tym rewitalizacja przestrzeni architektonicznej, kulturowej i krajobrazu
Dodano: 2015-10-20 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, dla zadania p.n. Wzmocnienie konstrukcji budynku magazynu dekoracji teatralnych wraz z zabezpieczeniem budynku przed korozją, usytuowanego przy ul. Powstańców 3 w Ząbkach k. Warszawy
Dodano: 2015-09-25 - Wykonanie prac w systemie zaprojektuj i wybuduj dla projektu do budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy: Poprawa spójności sieci tras rowerowych na Nowej Pradze i Pelcowiźnie
Dodano: 2015-04-15 - Wykonanie prac remontowych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla projektu do budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy: Sieć pasów rowerowych na Starej Pradze.
Dodano: 2015-04-15 - Wykonanie dokumentacji projektowych: 1. budowy ul. 5 KUD; 2. budowy ul. 7 KUD; 3. odwodnienia drogi na odcinku od ul. Relaksowej do skrzyżowania ulic 5KUD/7KUD w oparciu o ustalenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dawnej wsi Kabaty
Dodano: 2015-04-15 - Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w obrębie Magdalenka, gmina Lesznowola
Dodano: 2015-03-02 - Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej ul. Rosoła/ul. Relaksowej na odc. ul. Jeżewskiego - ul. Rosnowskiego w Warszawie
Dodano: 2015-01-30