Przetargi.pl
Wyłonienie inspektora pełniącego nadzór nad modernizacją ewidencji gruntów i budynków oraz nad opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej

Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
  • Data zamieszczenia: 2010-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    ul. Chyliczkowska 14 14
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
    REGON: 01327098500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie inspektora pełniącego nadzór nad modernizacją ewidencji gruntów i budynków oraz nad opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie inspektora pełniącego nadzór nad pracami związanymi z modernizacją ewidencji gruntów i budynków oraz nad opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej - 2 zadania: - zadanie nr 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami związanymi z modernizacją ewidencji gruntów, założeniem ewidencji budynków i lokali oraz założeniem rejestru cen i wartości nieruchomości na terenie powiatu piaseczyńskiego - zadanie nr 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej na terenie powiatu piaseczyńskiego. Prace objęte kontrolą są wykonywane na terenie powiatu piaseczyńskiego w ramach projektu - Wypracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod integracji danych katastralnych, mapy zasadniczej i Bazy Danych Topograficznych oraz modernizacja usług publicznych świadczonych przez służbę geodezyjną i kartograficzną - oraz mają na celu: 1)konwersję mapy katastralnej z postaci analogowej lub numerycznej do przyjętej w projekcie struktury bazy danych, 2)konwersję mapy zasadniczej z postaci analogowej lub numerycznej i redakcję bazy danych numerycznej mapy zasadniczej oraz włączenie tych danych do tworzonej zintegrowanej bazy danych 3)założenie rejestru cen i wartości nieruchomości Bazy danych zostaną utworzone na potrzeby projektu głównie w wyniku konwersji istniejących cyfrowych zbiorów danych ewidencji gruntów i mapy zasadniczej a także konwersji 1586 sekcji analogowej mapy zasadniczej do postaci wektorowej z uwzględnieniem opracowań przyjętych do zasobu. Ogólne dane dotyczące powiatu: Powiat piaseczyński składa się z 387 obrębów położonych w 10 jednostkach ewidencyjnych. Powierzchnia powiatu wynosi 62 100 ha Szacowana liczba budynków - około 85 000 Liczba działek ewidencyjnych - około 126 837 Powierzchnia gruntów zabudowanych i zurbanizowanych - 6 075 ha Powierzchnia użytków rolnych - 40 341 ha Zadanie nr 1 1.Przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów dla miasta Tarczyn, miasta Góra Kalwaria, 24 obrębów miasta Piaseczna, 36 obrębów miasta Konstancin-Jeziorna; założenie ewidencji budynków i lokali dla miast Konstancin-Jeziorna i Piaseczno; dla miast Góra Kalwaria i Tarczyn - wprowadzenie do bazy danych ewidencji gruntów i budynków danych dotyczących budynków otrzymanych w wyniku modernizacji przeprowadzonej w latach ubiegłych; uporządkowanie użytków 2.Dla terenów wiejskich powiatu - uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w systemie KatasterOnLine o dane zawarte w operatach -Wektoryzacja map katastralnych w Polsce - PHARE 2003-2005 oraz - Modernizacja i aktualizacja baz danych systemu identyfikacji działek rolnych (LPIS), w tym opracowanie ortofotomapy oraz postaci wektorowej danych graficznych z integracją z częścią opisową. 3.Dla jednostek ewidencyjnych Tarczyn miasto i Tarczyn tereny wiejskie oraz gmina Lesznowola zapisze w bazie danych systemu KOL dane opisowe prowadzone obecnie w systemie EGBVwin 4.Dla terenu całego powiatu: - wprowadzenie zaległych zmian w ewidencji gruntów i budynków (około 12 000), oraz uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów o dane adresowe, dane dotyczące rejonów statystycznych, identyfikatory PESEL, NIP, REGON i KW - sporządzenie dokumentacji geodezyjnej poprzedzonej badaniem ksiąg wieczystych oraz ustaleniem przebiegu granic dla około 500 działek ewidencyjnych nieujawnionych w ewidencji lub dla których istniejące dane są obarczone błędami -założenie rejestru cen i wartości nieruchomości na podstawie około 16 tys. dokumentów. Zadanie nr 2 W powiecie piaseczyńskim mapa zasadnicza prowadzona jest w układzie lokalnym -Warszawa 75- w systemie nakładkowym (pierworys, nakładka sytuacyjna, urządzenia podziemne, nakładka realizacyjna, i ewidencyjna) - około 1586 sekcji analogowych w skalach 1:500, 1:1000, 1:2000 oraz w 10 układach lokalnych - 243 arkusze. Pokrycie numeryczną mapą zasadniczą powiatu wynosi około 30%. Do opracowania numerycznej mapy zasadniczej zostaną wykorzystane istniejące bazy numeryczne, dane z pomiarów bezpośrednich uzyskane z opracowań przyjętych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego a także zeskanowanych i skalibrowanych pierworysów i nakładek. Digitalizacja skalibrowanych rastrów mapy zasadniczej dopuszczalna jest jedynie w przypadku braku innych danych Szczegółowy opis prac objętych kontrolą znajduje się na stronie Biura Geodety Województwa Mazowieckiego www.bgwm.pl w zakładce przetargi w ogłoszeniach archiwalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach