Przetargi.pl
wyłonienie eksperta dla zadania Budowa i wdrożenie platformy elektronicznej dla zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego.

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 59 79 100 , fax. 022 59 79 290, 59 79 603
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
    ul. Jagiellońska 26 26
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 59 79 100, fax. 022 59 79 290, 59 79 603
    REGON: 01327263600018
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie eksperta dla zadania Budowa i wdrożenie platformy elektronicznej dla zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, w zakres których wchodzą w szczególności: I Etap: opracowanie dokumentacji zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP do zarządzania zasobami finansowymi, kadrowymi i materiałowymi w Urzędzie Marszałkowskim, II Etap: współpraca związana z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wybór i wdrożenie systemu informatycznego klasy ERP do zarządzania zasobami finansowymi, kadrowymi i materiałowymi, III Etap: nadzór nad instalacją i wdrożeniem systemu informatycznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 zamówienie tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, polegające na opracowaniu dokumentacji będącej podstawą do przygotowania i wdrożenia systemu informatycznego zawierającego elementy planowania i realizacji budżetu, systemu kadrowo - płacowego, zarządzania środkami materiałowymi trwałymi i zasobami magazynowymi oraz księgowością w jednostce zatrudniającej min. 500 pracowników oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, które posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne w zakresie opracowania dokumentacji zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP do zarządzania zasobami finansowymi, kadrowymi i materiałowymi, a także nadzorem nad instalacją i wdrożeniem systemu. Przez kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zamawiający rozumie dysponowanie osobami, które wykonywały czynności polegające na identyfikacji procesów pracy zarządzania zasobami finansowymi, w tym planowania budżetu w jednostkach samorządu terytorialnego oraz księgowymi, kadrowymi i materiałowymi w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej, a także nadzorowały instalację i wdrożenie systemów informatycznych. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 1 pkt 1-2. 5. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczeń zgodnych z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., których wzór stanowią załączniki nr 4A i 4B do siwz. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczeń zgodnych z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Oświadczenie z art. 22 może złożyć pełnomocnik wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) złożenia wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie b) złożenia wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wraz z wykazem osób - stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach