Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg
- Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
ul. Gołębia 24 24
31-007 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4324450, fax. 012 4324451 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie administratora projektu PL0258 Historia kolekcji rękopisów romańskich w księgozbiorze berlińskim w Bibliotece Jagiellońskiej w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sporządzanie sprawozdań (okresowych, rocznych i końcowego) z realizacji projektu, - okresowe przygotowywanie wniosków o płatność, - przygotowywanie danych do aneksowania umowy dofinansowanie, - monitoring wskaźników wynikających z realizacji projektu, - opisywanie i wstępne wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu SAP, - pomoc i ścisłą współpracę z pracownikami Działu Rozliczeń Projektów Unijnych UJ,, w tym niezwłoczne przekazywanie dokumentów finansowych celem ich zaksięgowania, - informowanie kierownika projektu oraz Działu Rozliczeń Projektów Unijnych UJ o zmianach dotyczących warunków realizacji projektu, budżetu projektu oraz o ewentualnych zagrożeniach w realizacji projektu, - współpracę z Instytucję Pośredniczącą programu oraz Krajowym Punktem Kontaktowym, - przestrzeganie regulacji wewnętrznych dotyczących ochrony danych osobowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 5) niniejszej SIWZ terminie. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty za całość przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów ujętych w niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego wykonawcy. 4. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 5. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca winien posiadać odpowiednie umiejętności, doświadczenie i wiedzę w zakresie znajomości tematyki będącej przedmiotem projektu, w tym w szczególności: - wykształcenie wyższe ekonomiczne, - min. 3 - letnie doświadczenie zawodowe, - doświadczenie w administrowaniu projektami współfinansowanymi ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, preferowane doświadczenie w administrowaniu projektami z priorytetu Badania naukowe, - znajomość struktury i mechanizmów funkcjonowania publicznej szkoły wyższej, - umiejętność pracy w systemie SAP, - umiejętność posługiwania się pakietem MS Office, - umiejętność pracy w zespole.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich; 1.3 oświadczenie potwierdzające, spełnienie warunków z pkt. 6)6. SIWZ. 2. Ponadto do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1 wypełniony i podpisany formularz oferty z załącznikiem nr 1 (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), zawierające część oświadczeń na potwierdzenie spełnienia warunków z pkt 6) niniejszej SIWZ; 2.2 cenę oferty za całość przedmiotu zamówienia wyliczoną, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów ujętych w niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy; 2.3 oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa (pełnomocnictw), o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]; 3. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 6) (oprócz pkt 6) 2.3) niniejszej SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie obowiązków koordynatora zadania Wybór optymalnej technologii monitoringu mikrosejsmicznego w procesach szczelinowania hydraulicznego. Optymalizacja przetwarzania i interpretacji danych pomiarowych dla WGGiOŚ
Dodano: 2015-03-27 - obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz zamknięcia projektu pt Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych w ramach programu POIG - KC-zp.272-53/15
Dodano: 2015-02-04 - wyłonienie Kierownika Projektu oraz koordynatorów merytorycznych w projekcie Opracowanie wytycznych do zaprojektowania innowacyjnej technologii wydobycia gazu z łupków przy użyciu ciekłego CO2 na drodze analiz numerycznych i badań eksperymentalnych - KC-zp.272-21/15
Dodano: 2015-01-27 - Wykonywanie funkcji koordynatora projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu
Dodano: 2015-01-22 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu: Cybernetyczna wieś - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wieprz
Dodano: 2014-10-14 - wyłonienie zespołu zarządzającego do projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy Acronim: Muse
Dodano: 2014-09-04 - KOORDYNATOR PROJEKTU PN. BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO W GMINIE KŁAJ- ETAP 2
Dodano: 2014-07-25 - wyłonienie koordynatora merytorycznego projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy ACRONIM: MUSE - KC-zp.272-490/14.
Dodano: 2014-07-21 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowanie sieci współpracy na rzecz promocji Odnawialnych Źródeł Energii-BUSOZE, w ramach MRPO na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-06 - Obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz do zamknięcia projektu pt. Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych , do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, w ramach programu PO IG w okresie 01.06.2014-31.05.2015 r.
Dodano: 2014-05-02