Przetargi.pl
Wyłonienie administratora projektu PL0258 Historia kolekcji rękopisów romańskich w księgozbiorze berlińskim w Bibliotece Jagiellońskiej w Krakowie

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie administratora projektu PL0258 Historia kolekcji rękopisów romańskich w księgozbiorze berlińskim w Bibliotece Jagiellońskiej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    sporządzanie sprawozdań (okresowych, rocznych i końcowego) z realizacji projektu, - okresowe przygotowywanie wniosków o płatność, - przygotowywanie danych do aneksowania umowy dofinansowanie, - monitoring wskaźników wynikających z realizacji projektu, - opisywanie i wstępne wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu SAP, - pomoc i ścisłą współpracę z pracownikami Działu Rozliczeń Projektów Unijnych UJ,, w tym niezwłoczne przekazywanie dokumentów finansowych celem ich zaksięgowania, - informowanie kierownika projektu oraz Działu Rozliczeń Projektów Unijnych UJ o zmianach dotyczących warunków realizacji projektu, budżetu projektu oraz o ewentualnych zagrożeniach w realizacji projektu, - współpracę z Instytucję Pośredniczącą programu oraz Krajowym Punktem Kontaktowym, - przestrzeganie regulacji wewnętrznych dotyczących ochrony danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 5) niniejszej SIWZ terminie. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty za całość przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów ujętych w niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego wykonawcy. 4. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 5. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca winien posiadać odpowiednie umiejętności, doświadczenie i wiedzę w zakresie znajomości tematyki będącej przedmiotem projektu, w tym w szczególności: - wykształcenie wyższe ekonomiczne, - min. 3 - letnie doświadczenie zawodowe, - doświadczenie w administrowaniu projektami współfinansowanymi ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, preferowane doświadczenie w administrowaniu projektami z priorytetu Badania naukowe, - znajomość struktury i mechanizmów funkcjonowania publicznej szkoły wyższej, - umiejętność pracy w systemie SAP, - umiejętność posługiwania się pakietem MS Office, - umiejętność pracy w zespole.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich; 1.3 oświadczenie potwierdzające, spełnienie warunków z pkt. 6)6. SIWZ. 2. Ponadto do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1 wypełniony i podpisany formularz oferty z załącznikiem nr 1 (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), zawierające część oświadczeń na potwierdzenie spełnienia warunków z pkt 6) niniejszej SIWZ; 2.2 cenę oferty za całość przedmiotu zamówienia wyliczoną, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów ujętych w niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy; 2.3 oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa (pełnomocnictw), o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]; 3. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 6) (oprócz pkt 6) 2.3) niniejszej SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach