Przetargi.pl
Wyłapywanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Wiskitki w 2020 roku oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym w latach wcześniejszych wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej

Urząd Gminy Wiskitki ogłasza przetarg

  • Adres: 96-315 Wiskitki, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 468 567 212 , fax. 468 554 154
  • Data zamieszczenia: 2019-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wiskitki
    ul. Kościuszki 1
    96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie
    tel. 468 567 212, fax. 468 554 154
    REGON: 54654900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiskitki.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłapywanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Wiskitki w 2020 roku oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym w latach wcześniejszych wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Przejęcia jednorazowego przez Wykonawcę opieki nad bezdomnymi zwierzętami znajdującymi się w schronisku; 2. Wyłapywanie oraz przewóz do schroniska Wykonawcy bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wiskitki; 3. Zapewnienie stałej opieki nad bezdomnymi zwierzętami przejętymi ze schroniska oraz pochodzącymi z terenu gminy Wiskitki w całym okresie realizacji zamówienia; 4. Prowadzenie aktywnych działań zmierzających do oddania do adopcji jak największej ilości zwierząt będących pod opieką Wykonawcy; 5. Prowadzenie ewidencji zwierząt w sposób umożliwiający identyfikację zwierząt. i inne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Wiskitkach, Nr rachunku: 56 9304 0002 0000 0648 2000 0040 4. W przypadku dokonania przelewu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału. 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunki, o których mowa w pkt 1 lit. b) w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada i przedstawi następujące dokumenty: a) Zezwolenie na świadczenie usług w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2010). b) Zezwolenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydanie w formie decyzji o objęciu nadzoru inspekcji weterynaryjnej, wprowadzenie do rejestru Powiatowego Lekarza Weterynarii i nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego art. 5 ust. 1 pkt. 2 i art.5 ust. 2 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2018 r. poz. 1967).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 3. Oferta Wykonawcy musi być sporządzona w całości w języku polskim. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być przetłumaczone na język polski i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Formularz oferty musi być wypełniony na komputerze, maszynie do pisania lub niezmazywanym pisakiem z zachowaniem czytelności. 7. Formularz oferty, oświadczenia i dokumenty sporządzane przez Wykonawcę oraz kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów § 14 rozporządzenia. 8. Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba lub osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo załączone do oferty winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 9. Wymagane jest, aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane i parafowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. 10. Wymagane jest, aby wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, były parafowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. 11. Wszystkie kartki oferty, powinny być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty. 12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 13. Wzory załączników powinny być wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych formularzy przez Wykonawcę pod warunkiem ich pełnej zgodności z załącznikami do niniejszej SIWZ. 14. Wymaga się aby Wykonawca zamieścił ofertę w szczelnie zamkniętym opakowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach