Przetargi.pl
Wyłapywanie i przetrzymywanie bezpańskich psów z terenu miasta Głogowa

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłapywanie i przetrzymywanie bezpańskich psów z terenu miasta Głogowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres zadania: Wykonawca zobowiązuje się do wyłapywania bezdomnych psów na terenie miasta oraz przetrzymywanie tych zwierząt w kojcach o min.wym. 2,0 m x 3,0 m x 2,5 m (na własnym terenie) wraz z karmieniem wyłapanych psów - do czasu adopcji. Zakres świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: - przybycie na miejsce, gdzie znajduje się bezpańskie lub podejrzanie zachowujące się zwierze oraz złapanie go i przewiezienie do miejsca przetrzymywania. Wyłapywaniu podlegają: - psy pozostające bez opieki, - ślepe mioty psów, - psy nie wyposażone w obroże z oznaczeniem umożliwiającym identyfikację właściciela, - psy ranne, agresywne i te, które pogryzły ludzi ( w przypadku pogryzień ludzi zwierzę należy poddać okresowi kwarantanny w ośrodku lecznicy zwierząt). Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów zawartych w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U. Nr 111, poz. 742 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia MSWiA z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania zwierząt (Dz.U. Nr 116, poz. 735),w szczególności do posiadania: - Chwytaków, kagańców, obroży, klatki samołapki, smyczy - służących do wyłapywania i prowadzenia zwierząt, - Odpowiedniego pojazdu (samochodu przystosowanego do przewozu zwierząt). Wykonawca realizował będzie usługi na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez upoważnionego przedstawiciela zamawiajacego. Opieka weterynaryjna nad psem leży po stronie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 775000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: § posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień § posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia § znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, § nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Opis warunków udziału w postępowaniu : 1. Potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udokumentować poprzez : § złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. § oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego zaplecza socjalnego do realizacji w/w zamówienia. 2.Potwierdzenie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić: ? Sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. ? Za usługę podobną Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat usługi polegające na wykonaniu wyłapywania i przetrzymywania co najmniej 20-tu psów. 3. Potwierdzenie warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić: Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji od momentu zgłoszenia do odłowienia psa wynosił do 1 godziny. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zał. Nr 1 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. Art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. zał. Nr 2 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. Art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. zał Nr 3 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5. Wykaz wykonanych usług potwierdzający doświadczenie zawodowe Wykonawcy zał. Nr 4 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC 7. Oświadczenie o posiadaniu zaplecze socjalnego zapewniającego wykonanie usługi. 8. Przed podpisaniem umowy uzyskamy pozwolenie od Powiatowego Lekarza Weterynarii na wyłapywanie i przetrzymywanie psów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach