Przetargi.pl
Wyłapywanie i hotelowanie (utrzymywanie) bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Sulejów w schronisku dla bezdomnych zwierząt

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-330 Sulejów, ul. Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 102 500 , fax. 446 162 551
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42
    97-330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446 102 500, fax. 446 162 551
    REGON: 59064832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sulejow.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłapywanie i hotelowanie (utrzymywanie) bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Sulejów w schronisku dla bezdomnych zwierząt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie bezdomnych psów i kotów z terenu Gminy Sulejów i zabieranie ich do schroniska. Przybycie na wskazane telefonicznie lub e-mailem miejsce przez pracowników Urzędu Miejskiego w Sulejowie na terenie Gminy Sulejów, gdzie znajduje się bezdomne zwierzę oraz jego odłowienie. Przyjazd wykonawcy powinien nastąpić w ciągu maksymalnie 5 godzin. Przyjmuje się liczbę zwierząt do odłowienia około 20 sztuk przez okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie, że liczba zwierząt do odłowienia i przyjęcia do schroniska może być mniejsza lub większa, a wynikać to będzie z aktualnej ilości bezdomnych zwierząt przebywających na terenie Gminy Sulejów. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia 15-sto dniowej kwarantanny dla nowoprzybyłych zwierząt, oznakowania ich numerem czip, wykonania zabiegu sterylizacji lub kastracji, sprawowania całodobowej opieki nad zwierzętami, w tym opieka, wyżywienie, nadzór weterynaryjny, profilaktyka, leczenie, poszukiwanie chętnych i oddawanie zwierząt do adopcji, spisywania umów z osobami adoptującymi, sporządzania i przekazywania Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań i zestawień psów przebywających w schronisku z terenu Gminy Sulejów. Każdorazowe przewiezienie psa do schroniska może zostać zrealizowane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego – upoważnionych pracowników i Policji. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów utrzymania zwierząt dostarczonych do schroniska na zlecenie innych podmiotów lub osób fizycznych. 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do przejęcia opieki nad około 35 zwierzętami odłowionymi z terenu Gminy Sulejów w latach ubiegłych w celu sprawowania dalszej opieki nad nimi, tj.: przejęcie przez Wykonawcę opieki nad 35 psami przebywającymi w Schronisku dla bezdomnych zwierząt z siedzibą w Bełchatowie, ul. Zdzieszulicka i będących własnością Gminy Sulejów, oraz ich przeniesienie do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę na jego koszt i przy użyciu jego własnych środków transportowych, w celu dalszego odpłatnego sprawowania opieki nad nimi. Gmina Sulejów ponosi koszty utrzymania psa w schronisku. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość psów do przejęcia ze Schroniska dla bezdomnych zwierząt z siedzibą w Bełchatowie może być mniejsza lub większa, a wynikać to będzie z aktualnej ilości psów przebywających w schronisku na dzień odbioru zwierząt ze schroniska. Przejęcie psów nastąpi na podstawie protokołu przejęcia. Zwierzęta przebywające w schronisku są już: odrobaczone, zaszczepione i wysterylizowane oraz oznaczone numerem identyfikacyjnym czip, po przebytej kwarantannie. Odbiór wszystkich psów ze Schroniska dla bezdomnych zwierząt z siedzibą w Bełchatowie powinien nastąpić niezwłocznie po podpisaniu umowy w uzgodnieniu z dotychczasowym schroniskiem. Przewóz psów powinien odbywać się pojazdami przystosowanymi do transportu psów. 3. W celu sprawdzenia warunków w jakich przetrzymywane są zwierzęta, Zamawiający w całym okresie realizacji umowy jest upoważniony do przeprowadzania kontroli miejsca przetrzymywania zwierząt bez uprzedniego informowania Wykonawcy o zamierzonej kontroli. Zamawiający oczekuje współpracy w zakresie realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Sulejów, w tym także poprzez zamieszczanie na stronie internetowej schroniska informacji ze zdjęciem i opisem zwierzęcia odłapanego na terenie Gminy Sulejów. 4. Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wykonawcy w przypadku wystąpienia objawów choroby zakaźnej, zwalczanej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa na swoim terenie. 5. Zamawiający wymaga, aby liczba psów w schronisku nie przekraczała maksymalnej liczby psów, na jaką zostało przewidziane schronisko. 6. Za wszelkie wypadki i ich następstwa wynikłe w związku z wykonywaniem umowy odpowiada Wykonawca. To on naprawi, bądź poniesie koszty naprawy wszelkich szkód wynikłych w trakcie wykonywania umowy. Za działania lub zaniechania swoich pracowników, współpracowników, podwykonawców uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu umowy Wykonawca odpowiada jak za działania lub zaniechania własne. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: - wszelkie prace fizyczne w zakresie transportu zwierząt, - sprawowanie opieki i wyżywienia zwierząt; 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: dane osób (imię i nazwisko, rodzaj umowy oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane powyżej - ujęte zostaną w formie oświadczenia zawierającego także dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie oraz datę złożenia oświadczenia i przekazane Zamawiającemu w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed przystąpieniem do czynności określonych powyżej. 2) Obowiązek dokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy Wykonawcy, Podwykonawców. 3) W przypadku zmiany osób, o których mowa w niniejszym ustępie, Wykonawca jest zobowiązany do zmiany oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany. Zmiana oświadczenia następuje poprzez złożenie przez Wykonawcę nowego oświadczenia zawierającego aktualne dane dot. osób, o których mowa w zdaniu powyżej. Zmiana oświadczenia nie będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w niniejszym ustępie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ustępie 7 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania; 6) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w niniejszym ustępie czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.Zgodnie z SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają: 1. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami (zgodnie z art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2. zezwolenie w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt wydanego przez właściwe organy zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3. decyzję powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzające spełniania wymagań weterynaryjnych w zakresie gromadzenia zwierząt określonych dla prowadzenia danego rodzaju działalności zgodnie z art. 5 ust 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt. 4. decyzję powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzającą spełnianie wymagań weterynaryjnych w zakresie przewozu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt. Zgodnie z SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1). 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie (jeśli dotyczy). 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Zgodnie z SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach