Przetargi.pl
„Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wola Krzysztoporska oraz sprawowanie nad nimi opieki w schronisku”

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wola-krzysztoporska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Wola Krzysztoporska oraz sprawowanie nad nimi opieki w schronisku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wyłapywaniu w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2021 r. bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wola Krzysztoporska oraz sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami w schronisku dla bezdomnych zwierząt. Wyłapywanie bezdomnych zwierząt będzie prowadzone na wezwanie przekazywane wykonawcy e-mailem lub faxem, najpóźniej w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia, minimalny oczekiwany czas wyłapania zwierzęcia wynosi 12 godzin. 1.2 Zakres obowiązków i uprawnień Wykonawcy: a) odbieranie zwierząt z miejsca ich przebywania wskazanego przez Zamawiającego oraz wykonywanie wyjazdów interwencyjnych (szacowana ilość wyjazdów interwencyjnych w ciągu roku wynosi-20 ), b) utrzymywanie przyjętych zwierząt w czystości, c) zakup pokarmu dla zwierząt ze środków własnych z uwzględnieniem dziennych norm żywieniowych, d) przygotowanie karmy i karmienie zwierząt, e) opieka nad zwierzętami, łącznie z opieką weterynaryjną w której zakres wchodzi : - 14 dniowa kwarantanna, odrobaczanie, szczepienie, leczenie, sterylizacja lub kastracja, usypianie ślepych miotów bezdomnych zwierząt, w drastycznych przypadkach uśpienie bezdomnego zwierzęcia, f) prowadzenie dokumentacji i znakowania psów umożliwiających identyfikację zwierzęcia, g) informowanie Zamawiającego o adopcji, lub padnięciu zwierzęcia, h) przewożenie psów do schroniska środkiem transportu dopuszczonym do użycia zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt, i) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań mających na celu znajdowanie zwierzętom opiekunów, j) utrzymanie czystości i porządku w boksach, wybiegach oraz w otoczeniu schroniska, k) prowadzenie ewidencji zwierząt, książki kontroli weterynaryjnej, l) prowadzenie zabiegów sanitarnych i dezynfekujących, m) przestrzeganie przepisów w zakresie nadzoru sanitarnego i weterynaryjnego, n) usuwanie odpadów stałych i płynnych oraz zwłok zwierząt padłych lub poddanych eutanazji, o) przedstawianie Zamawiającemu wraz z miesięczną fakturą informacji na temat stanu zwierząt w schronisku, tj. ilość zwierząt w schronisku według stanu na ostatni dzień miesiąca, ilość zwierząt przyjętych do schroniska i ilość zdjętych ze stanu, wraz z załączeniem dokumentacji fotograficznej na płycie CD/DVD w formacie JPG oraz protokołu na okoliczność wyjazdu interwencyjnego w celu odłowienia bezdomnego zwierzęcia z miejscowości na terenie Gminy Wola Krzysztoporska wskazanej przez Zamawiającego, p) przejęte i złapane zwierzęta będą przebywały w schronisku dla bezdomnych zwierząt do czasu przekazania dotychczasowemu lub nowemu właścicielowi, • prowadzący schronisko, każdemu odłapanemu zwierzęciu założy kartę informacyjną zawierającą szczegółową charakterystykę przyjętego do schroniska zwierzęcia oraz przebieg jego pobytu w schronisku, • Wykonawca przejmie w opiekę psy odłapane z terenu gminy Wola Krzysztoporska w latach 2011-2019 będące dotychczas w schronisku dla zwierząt w Wojtyszkach nr 18 w ilości 51 szt. ( na dzień 31.10.2019) będące własnością Gminy Wola Krzysztoporska. Zamawiający zastrzega, że ilość psów do przejęcia może ulec zmianie, a wynikać to będzie z rzeczywistej ilości psów w schronisku w Wojtyszkach na dzień 31.12.2019 r. • umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego przeprowadzenia kontroli. • zamawiający wymaga aby liczba psów w schronisku nie przekraczała maksymalnej liczby psów, na jaką zostało przewidziane schronisko. 1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie odpowiedniego postępowania z bezdomnymi zwierzętami: a) bezpośrednio po przyjęciu zwierzęcia do schroniska Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić, czy zwierzę jest oznakowane: • mikrochipem - numer chipu należy sprawdzić w ogólnodostępnych bazach danych, tatuażem - numer tatuażu należy sprawdzić w Związku Kynologicznym lub innych ogólnokrajowych organizacjach społecznych, których statutowym celem jest działalność związana z hodowlą rasowych psów i kotów, • adresówką, oraz podjąć próbę odnalezienia właściciela i skontaktować się z nim; jeśli zaś próba kontaktu, w zależności od posiadanych danych kontaktowych (np. dwukrotne wysłanie listu poleconego, kilkukrotna próba dodzwonienia się lub nieotrzymanie odpowiedzi na co najmniej dwie wiadomości wysłane drogą elektroniczną w odstępie trzech tygodni), nie odniesie skutku, zwierzę należy traktować jako bezdomne; b) jeśli zwierzę jest oznakowane mikroczipem, należy wprowadzić numer mikroczipu do wykazu zwierząt prowadzonego w schronisku; c) w przypadku, gdy zwierzę nie jest oznakowane, należy je niezwłocznie oznakować mikroczipem, a numer chipu wprowadzić do wykazu; d) dane zwierzęcia oznakowanego mikrochipem powinny zostać wprowadzone do ogólnodostępnej bazy danych Safe-Animal, po wydaniu zwierzęcia do adopcji, e) schronisko powinno posiadać stronę internetową, f) zwierzęta, które zostały przyjęte do schroniska, należy sfotografować, a zdjęcia wraz ze wskazaniem gdzie i kiedy zwierzę zostało znalezione, opublikować na stronie internetowej schroniska niezwłocznie po przyjęciu zwierzęcia; g) na ww. stronie powinny znajdować się także wizerunki wszystkich psów z Gminy Wola Krzysztoporska przebywających w schronisku wraz z opisem dotyczącym charakteru zwierzęcia, aby ułatwić osobom chcącym adoptować zwierzę jego wybór; h) zwierzęta bezdomne po odbyciu kwarantanny, wykonaniu szczepień profilaktycznych oraz zabiegu sterylizacji/kastracji należy przeznaczyć do adopcji; i) Wykonawca zobowiązuje się do podejmowania różnorodnych akcji zwiększających poziom adopcji; j) wykonywanie obligatoryjnej sterylizacji/kastracji wszystkich zwierząt przyjętych do schroniska. 1.4 Niniejsze zamówienie nie obejmuje wyjazdów w teren w celu wyłapania kotów żywych lub rannych. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa ujętych w: - ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U. z 2019 r. poz.122z późniejszymi zmianami); - ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. 2018 r. poz. 1967 z późniejszymi zmianami); - ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2010 ); - właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw. 1.6. Kody CPV : 98380000-0 Usługi psiarni 85200000-1 Usługi weterynaryjne 85210000-3 Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych 1.16. Klauzula zatrudnienia 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę/podwykonawcę, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących następujące czynności: - opieka nad zwierzętami (w sytuacji, gdy wykonawca/podwykonawca nie wykonuje wymienionych w tym punkcie czynności samodzielnie w ramach tzw. samozatrudnienia). 2) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: aktualne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 6) Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów, zobowiązujących do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących czynności wymienione w pkt 1 oraz umożliwiających Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli realizacji tego obowiązku. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zgodnie z przepisem art.36b ust.1a Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw podwykonawców. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 10.4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w postępowaniu może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98380000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami zgodnie z art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2010 ); b) decyzję powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzające spełnianie wymagań weterynaryjnych w zakresie miejsca gromadzenia zwierząt określonych dla prowadzenia danego rodzaju działalności zgodnie z art.5 ust.1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2018 r. poz. 1967).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW Do formularza ofertowego sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2. 5) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 6) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, jeżeli uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW: (PROSIMY NIE SKŁADAĆ TYCH DOKUMENTÓW WRAZ Z OFERTĄ!) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach