Przetargi.pl
WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE GMINY PUŁTUSK

Gmina Pułtusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Rynek 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6920391 , fax. 023 6924296
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pułtusk
    ul. Rynek 41 41
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6920391, fax. 023 6924296
    REGON: 13037790700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE GMINY PUŁTUSK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wyłapywanie bezdomnych zwierząt, psów dużych, psów małych, kotów) zawierające w swym zakresie czynności: 1) użycie sprzętu do obezwładniania, 2) w przypadkach koniecznych kwarantannę, leczenie, 3) transport do schroniska, 4) umieszczenie w schronisku i wniesienie opłaty schroniskowej, 5) świadczenie usług weterynaryjnych dla zwierząt poszkodowanych, 6) oznaczenie mikroczipem bezboleśnie aplikowanym podskórnie, udostępnianie pracownikowi odpowiedzialnemu za prowadzenie sprawy danych niezbędnych w celu logowania się do ogólnokrajowej bazy danych dotyczącej czipowanych zwierząt. 2. Przewidywana liczba zwierząt do odłapania: koty - 5 sztuk, małe psy - 20 sztuk, duże psy - 90 sztuk. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U z 2003 Nr 106 poz. 1002 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz.U. z 1998 r. Nr 116, poz.753).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 852000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga sie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: zezwolenie na odławianie i transportowanie do schronisk bezpańskich zwierząt oraz umowa ze schroniskiem dla bezdomnych zwierząt na przyjęcie odłowionych zwierząt. b. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 USŁUGI odpowiadające swym charakterem przedmiotowi zamówienia. Przez dostawy odpowiadające swym charakterem przedmiotowi zamówienia rozumie usługi wyłapywania bezdomnych zwierząt o wartości brutto 50.000,00 każda. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wskazanych w tabeli. c. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. d. Sytuacji ekonomicznej i finansowej, e. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 Pzp (wzór druku załącznik nr 2 a do SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (wzór druku załącznik nr 2 b do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców. 4. Umowa ze schroniskiem dla bezdomnych zwierząt na przyjęcie zwierząt, 5. Zezwolenie na odłapywanie bezdomnych zwierząt. 6. Informacje o podwykonawcach - załącznik nr 3. 7. Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie. 9. Wypełniony druk oferty - załącznik nr 1. 10. W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia innych podmiotów wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umpultusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach