Przetargi.pl
Wykoszenie 15 ha łąk i mechowisk oraz usunięcie zakrzaczeń z 15 ha torfowiska Gogolewko

Park Krajobrazowy "Dolina Słupi" ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8429829 , fax. 059 8429829
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Krajobrazowy "Dolina Słupi"
    ul. Szarych Szeregów 14 14
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8429829, fax. 059 8429829
    REGON: 00121532300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolinaslupi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykoszenie 15 ha łąk i mechowisk oraz usunięcie zakrzaczeń z 15 ha torfowiska Gogolewko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ręczne wykoszenie wilgotnych łąk i mechowisk na pow. 15 ha, w okresie od 10 sierpnia do 15 września 2009 wraz z usunięciem i zagospodarowaniem skoszonej biomasy. Ze względu na trudne warunki terenowe - koszenie obiektów o dużej wilgotności i miąższości - niemożliwa jest realizacja ww przedmiotu zamówienia przy użyciu pojazdów mechanicznych. b) usunięcie z torfowiska Gogolewo drzew i krzewów w okresie od 10 sierpnia do 30 września 2009, w następującej ilości: -10 brzóz - 2 olchy - 400 m? krzewów wierzby wraz z zabezpieczeniem pni środkiem chemicznym, który zapobiegnie tworzeniu się odrostów. 2) Szczegółowy wykaz obiektów wraz z mapami stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust 1 pkt 2 -3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności aby wykonawca wykazał, iż: a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia, o wartości min 20% wartości ofertowej zamówienia. Z treści dokumentów przetargowych musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wszystkie warunki. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Ocena spełnienia warunków udziału przez wykonawcę odnotowana będzie na stosownym druku urzędowym, który określa spełnienie warunków w systemie 0-1(spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Formularz oferty - Nr 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1-4 i art. 24 ust 1 i 2 z wykorzystaniem wzoru - Formularz Nr 2, 7) ) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i złożonością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt1) ppkt a), sporządzony wg wzoru załącznika Nr 3 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (referencji), że usługi te zostały wykonane należycie, 8) wykaz podwykonawców z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza im powierzyć - wg wzoru załącznika Nr 4 do SIWZ. 9) W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, 10) zaakceptowany i podpisany projekt umowy (pieczątka, podpis)- zał Nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolinaslupi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach