Przetargi.pl
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Brańsk

Gmina Brańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 17-120 Brańsk, Rynek 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 737-50-31 , fax. 085 737-58-04
  • Data zamieszczenia: 2013-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańsk
    Rynek 8 8
    17-120 Brańsk, woj. podlaskie
    tel. 085 737-50-31, fax. 085 737-58-04
    REGON: 05065901300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Brańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest montaż urządzeń służących pozyskaniu energii ze źródeł odnawialnych tj.: pomp ciepła i kolektorów słonecznych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Brańsk. Zakres obejmuje: I etap: - wykonanie pomp ciepła i kolektorów słonecznych w budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Holonkach, - wykonanie pomp ciepła i kolektorów słonecznych w budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Holonkach, Szkoła Filialna - Chojewo, - wykonaniem pomp ciepła i kolektorów słonecznych w budynku Publicznego Gimnazjum im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Oleksinie, - wykonaniem pomp ciepła w budynku Izby Tradycji Regionalnej i Rolnictwa w Szmurłach. II etap: - wykonanie kolektorów słonecznych w budynku Szkoły Podstawowej im. por. Izydora Kołakowskiego w Domanowie, - wykonaniem pomp ciepła i kolektorów słonecznych w budynku Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Glinniku, - wykonaniem pomp ciepła i kolektorów słonecznych w budynku GOUK im. Anny Dernowskiej w Kalnicy. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia określony został w projektach budowlanych oraz we wzorze umowie stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również: - opracowanie projektu prac geologicznych i uzyskanie wymaganych pozwoleń, - rozruch techniczny kolektorów słonecznych i pomp ciepła, - wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, - przeprowadzenie szkolenia dla przyszłych użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń wraz przekazaniem instrukcji obsługi. Fakt przeprowadzenia szkolenia oraz przekazania w/w dokumentów powinien być potwierdzony protokolarnie przez przyszłych Użytkowników. Potwierdzenie tego faktu ma być przekazane Zamawiającemu. - bezpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji i rękojmi, w tym bezpłatne przeglądy co najmniej raz w ciągu roku. Wykonawca przeprowadzi co 12 miesięcy (pierwszy przegląd w 12-stym miesiącu od terminu zakończenia realizacji niniejszej umowy) czynności związanych z corocznym przeglądem technicznym wykonanego przedmiotu zamówienia przez okres objęty gwarancją i rękojmią. Oryginały protokołów z przeprowadzonych przeglądów technicznych Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu, - w ramach usług serwisowych Wykonawca zobowiązany jest do wymiany płynów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta. Koszt płynów eksploatacyjnych pokrywa Wykonawca, - wykonania prac remontowych, które będą następstwem prac montażowych takich jak: malowanie, uzupełnianie okładzin ścian i podłóg i innych drobnych prac kosmetycznych przywracających estetykę obiektu. Zamawiający zastrzega sobie, iż długości przewodów przyjęte w przedmiarach robót są wielkościami uśrednionymi. Fakt ten należy uwzględnić dokonując kalkulacji kosztów. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń bądź nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty specyfikacji czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp jakie przytoczono w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązani równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wymienione dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093311009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a)w pieniądzu - przelewem, numer konta zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brańsku 05 8063 0001 0010 0100 0101 0011 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancja bankowa, d)gwarancja ubezpieczeniowa, e)poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brańsku Nr 05 8063 0001 0010 0100 0101 0011 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Brańsk, ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk - kasa pok. nr 2. 7.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8.Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści odniesienie do wszystkich wymienionych w art. 46 ustawy Pzp okoliczności, których wystąpienie spowoduje jego bezwarunkowe zajęcie. 9.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 10.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 u Pzp. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach