Przetargi.pl
„Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Busko-Zdrój -Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego”

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2017-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Busko-Zdrój -Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. 1.1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym wykonaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla całości inwestycji z uwzględnieniem budowy mikroinstalacji prosumenckich stanowiących indywidualne opracowania dla poszczególnych gospodarstw domowych które będą stanowić załącznik do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej PFU - ilekroć wystąpi wskazanie na PFU należy rozumieć kompleksowe opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla całości inwestycji z uwzględnieniem budowy mikroinstalacji prosumenckich stanowiących indywidualne opracowania dla poszczególnych gospodarstw domowych). 1.1.2. Opracowanie obejmie ok. 600 budynków mieszkalnych z 1000 budynków zgłoszonych do projektu zlokalizowanych na terenie Gminy Busko-Zdrój. 1.2. Opracowane PFU stanowić będzie załącznik do: a) planowanego do złożenia przez Gminę Busko-Zdrój wniosku aplikacyjnego o przyznanie dofinansowania na montaż instalacji fotowoltaicznych na domach prywatnych w związku z naborem w II kwartale 2017r. przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego wniosków w ramach działania 3.1 „Wytwarzanie i dystrybucja energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, b) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego (w trybie „zaprojektuj i wybuduj”) w ramach realizacji zadania pn.; „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii poprzez montaż instalacji fotowoltaicznych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Busko-Zdrój” 1.3. Zakres zamówienia dotyczy wykonania jednego PFU wraz z indywidualnymi opracowaniami dedykowanymi dla ok. 600 szt. gospodarstw domowych, które będą stanowić załączniki do PFU o łącznej mocy instalacji nie przekraczającej 2MWe, a) W zaoferowanej cenie należy przyjąć koszt przeprowadzenia wizji lokalnej 600 domów mieszkalnych w celu dokonania oceny technicznej możliwości zakwalifikowania domu do wykonania instalacji. W przypadku konieczności dokonania wizji lokalnej większej ilości domów mieszkalnych Zamawiający dokona zapłaty za każdą wizję w kwocie stanowiącej 5% opracowania PFU dla pojedynczego mieszkańca. b) Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy dane kontaktowe dla 600 wytypowanych Mieszkańców w kolejności której zostały zakwalifikowane. Kolejne dane mieszkańców będą przekazywane jeżeli taka potrzeba wystąpi do dokonanych wizjach lokalnych. c) Zamawiający dysponuje ankietami określenia poziomu zapotrzebowania na energię elektryczną dla gospodarstwa domowego, w których Mieszkańcy wykazywali roczne zużycie energii elektrycznej na podstawie rachunków za energię. Dane wynikające z ankiet podlegają weryfikacji przez Wykonawcę. d) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Mieszkańcom, u których zaistnieje możliwość zamontowania instalacji, zaproszenia do podpisania umowy wraz z załącznikami (przygotowane przez Zamawiającego). e) Wszystkie przeprowadzone wizje lokalne należy udokumentować podpisem Mieszkańca na zestawieniach tabelarycznych stanowiących Załącznik nr 1 i nr 2 do Umowy z Wykonawcą. Zestawienia tabelaryczne Wykonawca będzie przekazywał do Zamawiającego w formie e-mail codziennie, natomiast oryginały dokumentów w formie papierowej przekazywane będą do Zamawiającego raz w tygodniu. W udokumentowanej wizji lokalnej, w której dom mieszkalny nie został zakwalifikowany do programu, Wykonawca uzasadnieni powody uniemożliwiające dokonanie montażu instalacji. f) Przekazane zestawienia tabelaryczne będą podstawą do wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy za przeprowadzone wizje lokalne. g) Wykonawca przystąpi do każdego opracowania indywidualnego instalacji stanowiącej załącznik PFU z chwilą uzyskania informacji od Zamawiającego o zawarciu z Mieszkańcem umowy w sprawie realizacji projektu. 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przez Wykonawcę: a) Programu funkcjonalno-użytkowego na budowę mikroinstalacji prosumenckich służących do wytwarzania energii elektrycznej, dla ok. 600 budynków mieszkalnych, opracowanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072, z późn. Zm.). b) Opracowany PFU ma zawierać oddzielne opracowania (załączniki) do każdego budynku mieszkalnego (około 600) które będą charakteryzowały planowane do podłączenia urządzenia z wskazaniem parametrów technicznych, wielkości instalacji fotowoltaicznej, lokalizacji instalacji oraz odwołaniem się do zapisów w PFU w zakresie wskazanym oraz montażu i odbiorów wykonanej instalacji. c) Opracowany PFU wraz z indywidulanymi opracowaniami dla każdego budynku musi być zgodny z rozporządzeniem przywołanym w ppkt. a) oraz innymi obowiązującymi przepisami i normami, w tym m.in.: • potwierdzenie spełnienia przez Mieszkańca kryteriów prosumenckich, zgodnie z Ustawą z dnia 20.02.2015 r. o odnawialnych źródłach energii. • opis ogólny przedmiotu zamówienia (charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych, aktualne uwarunkowania przedmiotu zamówienia, właściwości funkcjonalno-użytkowe), tj. powierzchnia zamontowanych paneli fotowoltaicznych, lokalizacja i sposób montażu paneli i pozostałych urządzeń wchodzących w skład kompletnej instalacji • określenie i weryfikację wielkości instalacji (mocy projektowanej instalacji) w odniesieniu do indywidualnych warunków danego gospodarstwa domowego, • szacowany efekt ekologiczny, pozwalający na określenie redukcji emisji zanieczyszczeń powietrza wraz z określeniem , czy inwestycja pozwoli uzyskać redukcję emisji CO2 oraz co najmniej jednego z poniższych rodzajów zanieczyszczeń powietrza: benzen, dwutlenek azotu, dwutlenek siarki, pył zawieszony PM10 • analizę, czy przedsięwzięcie jest uzasadnione z ekonomicznego punktu widzenia • szacunkową wartość poszczególnych instalacji d) dokument, zawierający szczegółowe parametry techniczne projektowanych urządzeń (panele, inwertery itp.). Określone przez Projektanta parametry w odniesieniu do paneli i inwerterów muszą zostać potwierdzone poprzez załączenie do dokumentacji kart katalogowych od co najmniej 3 Producentów urządzeń dostępnych na rynku. 1.5. W ramach indywidualnych opracowań do PFU, należy poddać weryfikacji w szczególności: a) stan techniczny wewnętrznej instalacji elektrycznej każdego obiektu b) stan techniczny konstrukcji i pokrycia dachu / elewacji każdego obiektu, do których będzie montowana instalacja, c) możliwość lokalizacji modułów na każdym obiekcie odrębnie/na gruncie w sąsiedztwie obiektów/ na budynku gospodarczym itp. d) konieczność wyposażenia systemów fotowoltaicznych w niezależne urządzenie umożliwiające transmisję danych, w przypadku braku Internetu w budynku. 1.6. Wykonawca opracuje przedmiot zamówienia w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Opracowane dokumenty należy przekazać Zmawiającemu w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarzu w wersji cyfrowej na nośnikach elektronicznych – w formacie PDF. 2. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do określenia kryteriów oceny ofert na wybór Wykonawcy robót, określonych PFU. Kryteria muszą składać się z minimum 2 komponentów znaczeniowych odnoszących się do jakości zastosowanych materiałów lub aspektów oszczędnościowych wykonania robót lub jakościowych związanych z wykonaniem robót. Kryteria muszą mieć przyporządkowaną sumaryczną wagę znaczeniową 40 pkt. oraz opisową niedyskryminującą formę przyznawania poszczególnych kryteriów. Propozycja kryterium na etapie przygotowania wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach