Przetargi.pl
Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Dubicze Cerkiewne

Gmina Dubicze Cerkiewne ogłasza przetarg

  • Adres: 17-204 Dubicze Cerkiewne, ul. Główna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 827 981 , fax. 856 827 980
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dubicze Cerkiewne
    ul. Główna 65
    17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie
    tel. 856 827 981, fax. 856 827 980
    REGON: 50659266000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.dubicze.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Dubicze Cerkiewne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Dubicze Cerkiewne”. Zamówienie zostało podzielone na dwie części:1) Część I zamówienia – Kolektory słoneczne, obejmuje dostawę i montaż 24 instalacji kolektorów słonecznych, 2) Część II zamówienia- Instalacje paneli fotowoltaicznych, obejmuje dostawę i montaż 10 instalacji fotowoltaicznych. Część I zamówienia – Kolektory słoneczne 1) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 24 instalacji kolektorów słonecznych na dachu budynków mieszkalnych i zasobnika c.w.u. o pojemności 250 litrów; 2) zakres prac obejmuje w szczególności a) dostawę elementów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania instalacji, b) konieczne prace demontażowe, c) zainstalowanie instalacji solarnych wg wymagań Koncepcji Technicznej, d) podłączenie do istniejących instalacji wodociągowych w budynkach mieszkalnych, e) próby szczelności i regulację hydrauliczną instalacji, f) uruchomienie instalacji, g) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej, h) przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i prawidłowej eksploatacji instalacji, i) świadczenie bezpłatnego serwisu zamontowanej instalacji w okresie gwarancyjnym; 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ i składa się z Koncepcji Technicznej. Część II zamówienia – Instalacje paneli fotowoltaicznych 1) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 10 instalacji paneli fotowoltaicznych w tym: a) 1 szt. instalacji obejmującej instalację paneli fotowoltaicznych na budynku mieszkalnym o mocy 2,31 kWp (Typ 1), b) 4 szt. instalacji obejmującej instalację paneli fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych o mocy 3,3 kWp (Typ 2), c) 1 szt. instalacji obejmującej instalację paneli fotowoltaicznych na gruncie o mocy 3,3 kWp (Typ 2), d) 2 szt. instalacji obejmującej instalację paneli fotowoltaicznych na gruncie o mocy 3,96 kWp (Typ 3), e) 2 szt. instalacji obejmującej instalację paneli fotowoltaicznych na gruncie o mocy 4,95 kWp (Typ 4); 2) zakres prac obejmuje w szczególności: a) dostawę elementów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania instalacji, b) weryfikację stanu instalacji elektrycznej obiektu oraz pomiary rezystancji uziemienia, rezystancji izolacji, protokoły z pomiarów, c) montaż niezbędnych konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, d) montaż paneli PV, e) montaż inwertera, f) położenie okablowania do podłączenia paneli PV, g) zamontowanie rozdzielnicy dla obsługi paneli PV, h) modernizację w niezbędnym zakresie istniejącej instalacji elektrycznej, wykonanie uziemienia i) podłączenie rozdzielnicy paneli PV do systemu elektroenergetycznego, j) uruchomienie i rozruch instalacji stanowiących przedmiot zamówienia, k) przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych i nastaw współpracy z siecią energetyczną, l) szkolenie wskazanych przez właściciela nieruchomości osób do bezpiecznej obsługi instalacji, m) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej, n) świadczenie bezpłatnego serwisu zamontowanej instalacji w okresie gwarancyjnym; 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ i składa się z Koncepcji Technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: dla Części I zamówienia – 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych), dla Części II zamówienia – 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Przy składaniu oferty na dwie części zamówienia, wadium powinno być złożone oddzielnie na każdą część zamówienia.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Musi ono obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. Forma wadium 1) wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu (przelew),b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołany obowiązek wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. 6. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, złożony wraz z ofertą. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania (dekompletacji) oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie ze wskazaniem na niej nazwy postępowania, w którym jest składane. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę oraz zawierać informacje, iż stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu.7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS Hajnówka nr 08 8071 0006 0018 8519 2000 0070 z dopiskiem „Wadium w przetargu OR.271.7.2019 – Część …………” (wpisać, której części zamówienia dotyczy wadium) 8. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem.9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ w: a) ust. 10 pkt 3 lit. a – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) ust. 10 pkt 3 lit. b, c, d – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach