Przetargi.pl
Wykorzystanie energii słonecznej przy modernizacji budynków Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu

Powiat Brzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2010-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski
    ul. Robotnicza 20 20
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141244400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykorzystanie energii słonecznej przy modernizacji budynków Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest realizacja zadania pn.Wykorzystanie energii słonecznej przy modernizacji budynków Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zakres prac obejmuje: zakup i montaż kolektorów słonecznych wraz z ich podłączeniem; wykonanie remontu i docieplenia dachów wraz z obróbkami, wykonanie ocieplenia budynków wraz z wyprawą elewacyjną, wymiana stolarki okienne i drzwiowej zewnętrznej i wymiana instalacji centralnego ogrzewania. Szczegółowy zakres robót opisany jest w załącznikach do SIWZ tj. w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby czas przystąpienia do usunięcia usterki kolektorów słonecznych nie był dłuższy niż 24 godziny od chwili powiadomienia wykonawcę przez zamawiającego. Zamawiający wymaga również od wykonawcy, udzielenia gwarancji na wszystkie wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w wysokości:50.000zł.( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007r. Nr 42, poz.275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Bank Spółdzielczy Grodków - Łosiów z siedzibą w Grodkowie nr 76 8870 0005 2001 0030 2668 0004 z dopiskiem: Wadium na zadanie: kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych), powinna być wnoszona w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Kopia tego dokumentu powinna być dołączona do oferty. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach