Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Kamienna 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 35 48 066 , fax. 94 35 48 066
- Data zamieszczenia: 2013-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Kamienna 3 3
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 35 48 066, fax. 94 35 48 066
REGON: 33101277400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcprkolobrzeg.finn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie zadań koordynatora projektu w zakresie zarządzania projektem Jesteśmy aktywni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań koordynatora projektu w zakresie zarzadzania projektem. Obsługa partnerskiego projektu systemowego Jesteśmy Aktywni w ramach Działania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, na stanowisku koordynatora projektu. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową koordynację działań projektowych wdrażanych przez Lidera projektu Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie oraz 7 Partnerów Ośrodki Pomocy Społecznej z gmin z powiatu kołobrzeskiego. Do zadań koordynatora będzie należało: - podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu, - nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu, zgodnie z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami, - informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, - udział w szkoleniach organizowanych przez WUP w Szczecinie z zakresu realizacji projektu, - planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu, - przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu, - przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu, - opracowanie formularzy w związku ze zmianami w projekcie, - przygotowanie części sprawozdawczej i finansowej wniosków o płatność zaliczkową i końcową, - nadzór nad ewidencjonowaniem czasu pracy osób zaangażowanych do realizacji projektu, - przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu oraz zgłoszenie ich do rejestru upoważnień, - przeprowadzenie dwa razy do roku kontroli realizacji projektu u Partnerów projektu, - przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów, - przygotowanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu, prowadzonej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie, - monitorowanie postępów i poziomu osiągnięcia rezultatów projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu, - organizowanie spotkań monitorujących z pracownikami projektu oraz Partnerami - zgłaszanie do WUP Szczecinie wszelkich zmian w realizacji i w budżecie projektu, przygotowywanie formularzy zmian merytorycznych i budżetowych, - nadzór nad terminowym i prawidłowym przygotowaniem części finansowej i sprawozdawczej wniosków o płatność, - udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne, - zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu, - nadzór nad prawidłową realizacją promocji projektu - zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno - promocyjnych z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL, - nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS, - nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług oraz dostawy, zawartych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Usługa będzie realizowana przez łącznie 3456 godziny. Osoby wskazane przez wykonawcę do wykonywania usług związanych z realizacją przedmiotu zamówienia nie mogą być jednocześnie zaangażowani w ramach innych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską oraz otrzymywać za ten czas wynagrodzenia z innych źródeł, a wykonywane zlecenie nie może powodować konfliktu interesów w rozumieniu Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Osoba taka będzie zobowiązana do przedstawiania Zamawiającemu miesięcznej ewidencji godzin pracy w ramach projektu określonego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ramach wszystkich innych projektów finansowanych ze środków POKL, w realizację których jest zaangażowana. Wykonawca musi zapewnić możliwość bezpośredniego, osobistego kontaktu z Zamawiającym na miejscu w siedzibie PCPR Kołobrzeg. Koordynator odpowiedzialny będzie za zrealizowanie przedsięwzięcia w sposób zgodny z dokumentami programowymi znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl w zakładce /Dokumenty. Głównym celem pracy koordynatora jest zrealizowanie projektu zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie, terminowo, zgodnie z zaplanowanym budżetem przy zapewnieniu kwalifikowalności wszystkich wydatków oraz zgodności z przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, w tym polityką równych szans kobiet i mężczyzn oraz dokumentami i interpretacjami wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną oraz finansową za swoje działania i zaniechania skutkujące koniecznością zwrotu poniesionych wydatków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcprkolobrzeg.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług administracyjnych w zakresie rozwoju projektu Edukacja szansą na lepsze zatrudnienie w powiecie łobeskim
Dodano: 2014-07-23 - Świadczenie usług administracyjnych w zakresie rozwoju projektu Nowoczesny nauczyciel - nowoczesna szkoła
Dodano: 2014-04-23 - Świadczenie usług administracyjnych w zakresie rozwoju projektu Nowoczesny nauczyciel - nowoczesna szkoła
Dodano: 2014-04-15 - Wykonywanie usług testera w ramach projektu AGNITIO - innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi
Dodano: 2014-02-12 - Wykonywanie usług testerów w ramach projektu AGNITIO - innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi
Dodano: 2014-01-31 - Świadczenie usług administracyjnych w zakresie rozwoju projektu Edukacja szansą na lepsze zatrudnienie w powiecie łobeskim realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.6, Poddziałanie 9.6.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-10-22 - Świadczenie usług administracyjnych w zakresie rozwoju projektu Edukacja szansą na lepsze zatrudnienie w powiecie łobeskim realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.6, Poddziałanie 9.6.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-09-25 - Świadczenie usług administracyjnych w zakresie rozwoju projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim
Dodano: 2013-07-31 - Personel projektu MŁODZI - PROFESJONALNI 2
Dodano: 2012-12-24 - Wykonywanie usług kierownika merytorycznego, koordynatora merytorycznego, asystenta kierownika oraz specjalisty ds. finansowych projektu AGNITIO - innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi
Dodano: 2012-11-12