Przetargi.pl
Wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Łęczyce oraz jednostkach podległych

Gmina Łęczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 84-218 Łęczyce, ul. Długa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 789 214 , fax. 586 789 125
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczyce
    ul. Długa 49
    84-218 Łęczyce, woj. pomorskie
    tel. 586 789 214, fax. 586 789 125
    REGON: 19167538500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Łęczyce oraz jednostkach podległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: • Kompleksowa obsługa w zakresie ochrony danych osobowych, w tym pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Łęczyce oraz w następujących jednostkach organizacyjnych Gminy: 1) Ośrodku Pomocy Społecznej w Łęczycach, 2) Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych w Łęczycach, 3) Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łęczycach ze szkołą filialną w Brzeźnie Lęborskim, 4) Szkole Podstawowej w Bożympolu Wielkim, 5) Zespole Kształcenia i Wychowania w Rozłazinie, 6) Zespole Szkolno-Przedszkolnego w Strzebielinie-Osiedlu. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zwanym dalej RODO, ustawy o ochronie danych osobowych, zwanej dalej UODO. Objęcie obowiązków IOD od 1.01.2020 r. z wyjątkiem Gminnego Zakładu Usług Komunalnych - od 1.03.2020 r. • Przeprowadzenie przynajmniej 1 raz w roku (uwaga ilość szkoleń stanowi kryterium oceny ofert) szkoleń dla wszystkich pracowników Urzędu Gminy Łęczyce oraz poszczególnych jednostek, a w przypadku znaczącej zmiany przepisów prawnych lub zatrudnienia nowych pracowników, dodatkowo na wniosek danej jednostki – osobiście w dniu wizyty w jednostce lub z wykorzystaniem platformy e-learningowej, w terminie ustalonym przez strony lecz nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia. • Obecność Inspektora Ochrony Danych Osobowych w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibach poszczególnych jednostek organizacyjnych co najmniej 1 raz w miesiącu nie mniej niż 8 godz. miesięcznie (uwaga ilość i czas wizyt stanowi kryterium oceny ofert), w terminach uzgodnionych z poszczególnymi jednostkami (najpóźniej na 7 dni przed spotkaniem). Dokumentem potwierdzającym obecność IOD będzie podpisany przez obie strony protokół spotkania. W pozostałym zakresie IOD będzie dostępny w dni robocze od godz. 7:30 do 15:30 pod wskazanym numerem telefonu i adresem e-mail. • Przeprowadzenie w każdej jednostce, przynajmniej 1 raz w roku audytu bezpieczeństwa informacji zgodnie z § 20 ust.2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (DZ.U. z 2017 r., poz.2247) w tym opracowanie raportu zawierającego wnioski i rekomendacje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79417000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach