Przetargi.pl
Wykonywanie zadań asystenta rodziny

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Barczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, ul. Słowackiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 5149798 , fax. 0-89 5149799
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Barczewie
    ul. Słowackiego 5 5
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 5149798, fax. 0-89 5149799
    REGON: 00446002300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barczewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie zadań asystenta rodziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług asystenta rodziny na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barczewie zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U nr 149, poz. 887 z późn. zm.). 2. Zamawiający dzieli zamówienie na 2 części, po jednej dla każdego z asystentów. Jedna osoba może być tylko jednym asystentem rodziny. 3. Zamawiający przeprowadza postępowanie dla 2 asystentów rodziny, którzy w latach 2013 - 2014 obejmą usługami 20 rodzin na terenie gminy Barczewo. Każdy z nich będzie pracował przez minimum 2 godz. w tygodniu w danym roku kalendarzowym z maksymalnie 5 rodzinami. W roku 2013 każdy z asystentów przez okres najwyżej 33 tygodni będzie pracował z 5 rodzinami oraz w 2014 r. każdy z asystentów będzie pracował przez okres 48 tygodni również z 5 rodzinami, co daje łącznie w okresie trwania umowy 810 godzin usług dla każdego asystenta rodziny. 4. Zadaniem asystentów będzie pomoc w pełnieniu ról opiekuńczo-wychowawczych, pomoc w załatwieniu spraw urzędowych oraz udzielenie wsparcia zarówno o charakterze pedagogicznym oraz psychologicznym. 5. Zakres obowiązków asystenta rodziny obejmuje: 1) wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny; 2) systematyczna indywidualna praca z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. 6. W tym celu asystent rodziny m.in. będzie: 1) współpracował z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd gminy, placówki opiekuńczo wychowawcze, PCPR itp. 2) pomagał w wypełnianiu zadań opiekuńczo - wychowawczych, 3) pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowym, 4) merytorycznie pomagał w prowadzeniu gospodarstwa domowego, 5) pomagał w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspierał jej aktywność społeczną, 6) motywował do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny. 7. Asystent rodziny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny między godziną 9:00 a 20:00, może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania między godz. 8:00 a 21:00 - zgodnie z harmonogramem usług ustalonym wspólnie z pracownikiem socjalnym w porozumieniu z rodziną. Asystent rodzinny może wykonywać usługę poza godzinami pracy pracowników socjalnych, w tym w soboty. 8. Asystent rodziny musi być dyspozycyjny oraz posiadać umiejętność dobrej organizacji pracy indywidualnej i zespołowej a przede wszystkim powinien być otwarty na kontakt z ludźmi. 9. Szczegółowy zakres obowiązków asystenta rodzinnego określa art.15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej ( Dz. U. nr 149, poz. 887 ). 6. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane usługi na podstawie cen podanych w ofercie. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od zakończenia prac w danym miesiącu. 7. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem zmiany obowiązującej stawki podatku. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku oraz wartości brutto przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 9. Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia samodzielnie bez powierzania prac podwykonawcom.85.31.00.00-0; 85.31.23.20-0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w wykonywaniu podobych usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barczewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną