Przetargi.pl
Wykonywanie wycen nieruchomości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2010 roku.

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie wycen nieruchomości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. wycenę działki budowlanej; 1.2. wycenę działki rolnej; 1.3. wycenę działki dla potrzeb przekształcenia prawa wieczystego użytkowania we własność 1.4. wycenę działki dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej 1.5. wycenę lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym - pojedynczy lokal wraz z działką 1.6 wycena lokalu użytkowego wraz z działką; 1.7.wycena budynków i budowli bez określenia 1.8. wycena domu jednorodzinnego; 1.9. wycena garażu 1.10. wycena komórki; 1.11. inwentaryzacja obiektu - cena za 1 m2 mierzonej powierzchni 1.12. wycena dróg - obiekt 2. Czynności objęte zamówieniem będą zlecane do wykonywania sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 3. W przypadku wyceny lokali Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z wyceną zaświadczenia zgodnie z art. 2 i 3 ustawy z dnia 24.06.1994r. o własności lokali (Dz.U.Nr 85, poz. 388 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności (odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej ) mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ; 1.3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy wykażą , iż zamówienie będzie realizowane przy zaangażowaniu co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia ; 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełnienie warunków, o których mowa w punkcie 1, Zamawiający oceni na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. IV. 1.1 - W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, składa je każdy z uczestników. 1.3. Wykaz osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. IV. 1.4 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez tę izbę) 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: 2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1 i 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach