Przetargi.pl
WYKONYWANIE W ZTPO USŁUG POLEGAJĄCYCH NA OKRESOWYCH PRZEGLĄDACH INSTALACJI I URZĄDZEŃ WENTYLACJI, KLIMATYZACJI, WYMIENNIKOWNI CIEPŁA

Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30347 Kraków, ul. Brożka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 269 15 05 , fax. 12 269 15 10
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie
    ul. Brożka 3
    30347 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 269 15 05, fax. 12 269 15 10
    REGON: 35111808900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.khk.krakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE W ZTPO USŁUG POLEGAJĄCYCH NA OKRESOWYCH PRZEGLĄDACH INSTALACJI I URZĄDZEŃ WENTYLACJI, KLIMATYZACJI, WYMIENNIKOWNI CIEPŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.2. Zadaniem wykonawcy będzie: 3.2.1. wykonanie przeglądów technicznego, konserwacji oraz oceny technicznej wszystkich urządzeń, szaf sterowniczych itp. będących częściami składowymi instalacji ciepła technologicznego, centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji i przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz systemów klimatyzacji urządzeń technologicznych. 3.2.1.1. W ramach przeglądu należy wykonać wszystkie czynności kontrolne, konserwacyjne i czyszcząco - dezynfekujące wynikające z pkt. 5 Instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji obiektu Zakład Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie (załącznik nr 1.1 do SIWZ – dokumentacja techniczna) oraz korekty nastaw do parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Korekty nastaw systemów mają na celu zoptymalizowanie procesów oczyszczania, podgrzewania, chłodzenia powietrza doprowadzanego do poszczególnych stref i pomieszczeń zakładu. 3.2.2. usuwanie ewentualnych usterek, napraw lub wymiany urządzeń nie objętych gwarancją dostawcy/producenta w wymiarze nie przekraczającym 2000 roboczogodzin ciągu 36 miesięcy. 3.3. UWAGA: WYMOGI DOTYCZĄCE ZACHOWANIA POUFNOŚCI 3.3.1.1. Działając na podstawie art. 8 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega że szczegółowa dokumentacja techniczna przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1.1. do SIWZ) ma charakter poufny a Wykonawcy którzy uzyskają do niej dostęp zobowiązani są do jej nierozpowszechniania i niewykorzystywania do celów innych niż przygotowanie oferty i ewentualna realizacja niniejszego zamówienia, pod rygorem odpowiedzialności odszkodowawczej. Dokumentacja te nie jest i nie będzie zamieszczona publicznie na stronie internetowej Zamawiającego. 3.3.1.2. Podstawą udostępnienia szczegółowych dokumentacji techniczno-ruchowych (DTR) urządzeń i instalacji jest złożenie „Wniosku o udostępnienie dokumentacji technicznej” – załącznik nr 5 do SIWZ, który musi być sporządzony w języku polskim. Wniosek może być przesłany również w wersji elektronicznej (e-mail). 3.4. Do przedmiotu zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. 3.5. Zamówienie z prawem opcji: 3.5.1. W przypadku nie wykorzystania w terminie obowiązywania umowy 75% ilości roboczogodzin zastrzeżonych w ramach usuwania ewentualnych usterek, napraw lub wymiany urządzeń (patrz pkt. 3.2.2. SIWZ) usługi będą mogły być świadczone po tym okresie do wyczerpania tej ilości, jednak nie dłużej niż do upływu kolejnych 6 miesięcy. 3.5.2. W przypadku nie wykorzystania w terminie obowiązywania umowy 100 % ilości roboczogodzin zastrzeżonych w ramach usuwania ewentualnych awarii, usterek, napraw lub wymiany urządzeń (patrz pkt. 3.2.2. SIWZ), Zamawiający przewiduje możliwość świadczenia usług po tym okresie do wyczerpania tej wartości jednak nie dłużej niż do upływu kolejnych 6 miesięcy. Zamawiający poinformuje o swojej decyzji Wykonawcę nie później niż 7 dni przed upływem okresu wskazanego w ust. 4.1. 3.6. Zamawiający planuje zorganizowanie wizji lokalnej ZTPO w terminie do 8 dni od dnia ogłoszenia postępowania. W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa przez Wykonawcę w wizji lokalnej jest on zobowiązany do przesłania stosownego zgłoszenia, przynajmniej w formie mailowej, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia postępowania. 3.7. Kody CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji; 50700000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 8.3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 8.3.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; 8.3.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; 8.3.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; 8.3.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 8.3.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 8.3.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nazwa banku: Pekao S.A. Numer konta: 44 1240 6292 1111 0010 6664 4205 (IBAN: PL 44 1240 6292 1111 0010 6664 4205, SWIFT: PKOPPLPW) powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 8.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 8.6. Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w w tym samym miejscu w którym składana jest oferta lub wniosek. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). 8.7. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca który: 5.3.1.1. Spełnia warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności tj.: 5.3.1.1.1. Posiada certyfikat, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2017.1951 t.j.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty ) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy o którym mowa w pkt 6.1.3.. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. UWAGA: oświadczenia w tej sprawie złożone wraz z ofertą nie będą uwzględniane. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności: 6.3.2.1.1. certyfikat, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2017.1951 t.j.) 6.3.2.2. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 6.3.2.2.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.1.2.1 . SIWZ 6.3.2.2.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.1.2.2. SIWZ 6.3.3. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.2. składane są dla tego lub tych Wykonawców, którzy spełniają określone warunki (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach